Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Cassidy Tvillingene ser at det postes masse YouTube videoer her inne i dag.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars MR SPEED skrev (5 timer siden): 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene ser at det postes masse YouTube videoer her inne i dag.😉😉🥰🥰 Ja her kommer en til 😂😂😂😂😂😂 Tanta te Beate Bodde i en gate Gata var for liten Så tanta ble veldig sliten Håpte på flyt kaos For ho elsker tornadoer 😂😂😂 Så ho ville egentlig bare bli sugd inn i en slik en 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Raske briller er digg 😂😂😂😂😂😂 Vi skal ruve huset og hytta ned 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja her kommer en til 😂😂😂😂😂😂 Tanta te Beate Bodde i en gate Gata var for liten Så tanta ble veldig sliten Håpte på flyt kaos For ho elsker tornadoer 😂😂😂 Så ho ville egentlig bare bli sugd inn i en slik en 😂😂😂 Cassidy Tvillingene Digger musikken og tekstene til Lillebjørn Nilsen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Raske briller er digg 😂😂😂😂😂😂 Vi skal ruve huset og hytta ned 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene Digger musikken og tekstene til Lillebjørn Nilsen.♥️♥️ Elsker LilleBjørn Nilsen 💛💛💛💛💛💛 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Nydelig sang ❤️. Sangfugl ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Kindersjokoladen var visst allerede spist opp 😂😂😂😂😂😂 Jeg er visst ikke snau jeg nei 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Nydelig sang ❤️. Sangfugl ❤️ Cassidy Tvillingene synes også at det er en nydelig sang.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Kindersjokoladen var visst allerede spist opp 😂😂😂😂😂😂 Jeg er visst ikke snau jeg nei 😂😂😂 😋😋🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Elsker LilleBjørn Nilsen 💛💛💛💛💛💛 Cassidy Tvillingene digger alle 4 Gitarkameratene. Øystein Sunde, Halvdan Sivertsen, Lillebjørn Nilsen og Jan Eggum.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Sussebass hilser 😂😂😂 Ja en skjønn Sjarmør Og smelter som smør 😂😂😂 Så det gjelder og ha rett smør i panna 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at det er en nydelig sang.♥️♥️ Tusen hjertelig takk 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger alle 4 Gitarkameratene. Øystein Sunde, Halvdan Sivertsen, Lillebjørn Nilsen og Jan Eggum.♥️♥️♥️♥️ Ja det skjønner jeg godt 😂😂😂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Sussebass hilser 😂😂😂 Ja en skjønn Sjarmør Og smelter som smør 😂😂😂 Så det gjelder og ha rett smør i panna 😂😂😂 Ja Cassidy Tvillingene synes at Sussebasser er mye bedre enn Spradebasser.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen hjertelig takk 😂😂😂 ♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det skjønner jeg godt 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Ja Cassidy Tvillingene synes at Sussebasser er mye bedre enn Spradebasser.😉😉🥰🥰 Her er jeg faktisk enig 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): 💛💛💛💛💛💛 Denne er så fin ❤️. Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Her er jeg faktisk enig 😂😂😂 🤣🤣🥰🥰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå