Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Likte et bilde best gjett hvem 

 

bilde 15.11.2022, 12 27 53.jpeg

bilde 14.02.2024, 21 09 26.jpeg

bilde 12.02.2024, 12 21 23 (6) (1).jpeg

bilde 01.02.2024, 19 47 16 (3).png

 

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene gjetter John.♥️♥️♥️♥️

Helt enig 🥳 Jeg har alltid digget John best av alle 🤩🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt. Vi mener at man ikke er ordentlig The Beatles fans om man ikke liker alle Fab4 like godt.♥️♥️♥️♥️

Jeg liker alle sammen, men helt siden jeg var liten så likte jeg solokarrieren til John Lennon best. Syns låtene hans var kulest og han hadde en veldig direkte attitude som jeg kjente meg veldig igjen i :mrgreen: Så derfor har han blitt litt mer favoritt enn de andre og sånn har det alltid vært siden jeg var bitteliten 🐶🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt. Vi mener at man ikke er ordentlig The Beatles fans om man ikke liker alle Fab4 like godt.♥️♥️♥️♥️

Cassidy Tvillingene mener at The Beatles hadde ikke vært The Beatles, hvis en av de fire ikke hadde vært medlem.♥️♥️♥️♥️

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene mener at The Beatles hadde ikke vært The Beatles, hvis en av de fire ikke hadde vært medlem.♥️♥️♥️♥️

Det er jeg veldig enig i 😍😍😍😍🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg liker alle sammen, men helt siden jeg var liten så likte jeg solokarrieren til John Lennon best. Syns låtene hans var kulest og han hadde en veldig direkte attitude som jeg kjente meg veldig igjen i :mrgreen: Så derfor har han blitt litt mer favoritt enn de andre og sånn har det alltid vært siden jeg var bitteliten 🐶🥰

Cassidy Tvillingene liker solokarrierene til alle 4 like bra. The Beatles er favorittbandet vårt. Og John Lennon, Paul McCartney, George Harrison og Ringo Starr ( Richard Starkey ) er våre fire favorittartister.♥️♥️♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...