Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Og Kong Jokke vet alt? Eller? Ja, han var veldig smart, visste veldig mye og skrev om det i låtene sine, på en veldig god og direkte måte. Alle som digger Jokke vet det 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Og Kong Jokke vet alt? Eller? Cassidy Tvillingene må nok si ja der.😉😉 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene gjetter John.♥️♥️♥️♥️ Mitt favoritt bilde 😎😎😎😎 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, han var veldig smart, visste veldig mye og skrev om det i låtene sine, på en veldig god og direkte måte. Alle som digger Jokke vet det 😎 Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Likte et bilde best gjett hvem Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene gjetter John.♥️♥️♥️♥️ Helt enig 🥳 Jeg har alltid digget John best av alle 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Mitt favoritt bilde 😎😎😎😎 Det var det bildet Cassidy Tvillingene også likte best.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Mitt favoritt bilde 😎😎😎😎 Hurra, jeg hadde rett 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Jeg har alltid digget John best av alle 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt. Vi mener at man ikke er ordentlig The Beatles fans om man ikke liker alle Fab4 like godt.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Musikkvideo med Jokke&Valentinerne 😎 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Musikkvideo med Jokke&Valentinerne 😎 Cassidy Tvillingene elsker den sangen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt. Vi mener at man ikke er ordentlig The Beatles fans om man ikke liker alle Fab4 like godt.♥️♥️♥️♥️ Jeg liker alle sammen, men helt siden jeg var liten så likte jeg solokarrieren til John Lennon best. Syns låtene hans var kulest og han hadde en veldig direkte attitude som jeg kjente meg veldig igjen i Så derfor har han blitt litt mer favoritt enn de andre og sånn har det alltid vært siden jeg var bitteliten 🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker John, Paul, George & Ringo like godt. Vi mener at man ikke er ordentlig The Beatles fans om man ikke liker alle Fab4 like godt.♥️♥️♥️♥️ Cassidy Tvillingene mener at The Beatles hadde ikke vært The Beatles, hvis en av de fire ikke hadde vært medlem.♥️♥️♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene mener at The Beatles hadde ikke vært The Beatles, hvis en av de fire ikke hadde vært medlem.♥️♥️♥️♥️ Det er jeg veldig enig i 😍😍😍😍🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg liker alle sammen, men helt siden jeg var liten så likte jeg solokarrieren til John Lennon best. Syns låtene hans var kulest og han hadde en veldig direkte attitude som jeg kjente meg veldig igjen i Så derfor har han blitt litt mer favoritt enn de andre og sånn har det alltid vært siden jeg var bitteliten 🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker solokarrierene til alle 4 like bra. The Beatles er favorittbandet vårt. Og John Lennon, Paul McCartney, George Harrison og Ringo Starr ( Richard Starkey ) er våre fire favorittartister.♥️♥️♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjetter John.♥️♥️♥️♥️ ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er jeg veldig enig i 😍😍😍😍🐶🥰 Cassidy Tvillingene mener at første gang John, Paul, George & Ringo opptrådte sammen som The Beatles på Cavern Club i Liverpool er den store The Beatles Åpenbaringen.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️ ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Ja mitt også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå