Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (Akkurat nå): Ja det var en kjempebra artikkel 🧡 jeg er stor Maiden fan og likte den veldig godt 🧡 Ja jeg ble veldig overraska over artikkelen 🎉🥳. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja jeg ble veldig overraska over artikkelen 🎉🥳. @MR SPEED er veldig god til å finne gode artikler 😊 han vet at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) liker Rolling Stones og jeg liker Iron Maiden 😊👍 Jeg vet at det var problemer i Maiden når Dickinson sluttet i 1993 og når han kom tilbake i 1999 og de lagde comeback plata Brave New World var den bedre enn noe Maiden hadde lagd siden Seventh Son of a Seventh Son 🧡 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Nam nam nam 🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (Akkurat nå): @MR SPEED er veldig god til å finne gode artikler 😊 han vet at @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) liker Rolling Stones og jeg liker Iron Maiden 😊👍 Jeg vet at det var problemer i Maiden når Dickinson sluttet i 1993 og når han kom tilbake i 1999 og de lagde comeback plata Brave New World var den bedre enn noe Maiden hadde lagd siden Seventh Son of a Seventh Son 🧡 Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at vi også Digger Iron Maiden.🥰🥰😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (Akkurat nå): Nam nam nam 🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔🍔😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene kan fortelle deg at vi også Digger Iron Maiden.🥰🥰😍😍🤩🤩 😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (Akkurat nå): 😊😊☺️☺️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene har kost oss med Hamburgere og Pommes Frites og Brus i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋 Det hadde vært godt nå... Spiste faktisk burger igår... Kunne ha spist det idag og jeg kjenner jeg.... Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (11 minutter siden): Ja men sånn er det... Dessverre så slutter ting og virke... Tenk så greit det hadde vært om vi slapp og bytte ut ting? Da hadde den ihvertfall gjort nytta si 👌. Ja det er sånn ☹️ ja det hadde vært kjekt ja den har det 😉👌 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (25 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (7 minutter siden): Hun så ødelagt ut innvendig.... Broken.... Synes denne sangen passer godt til bildet... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det er sånn ☹️ ja det hadde vært kjekt ja den har det 😉👌 Ja det forstår jeg 👌 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (31 minutter siden): Det er godt gjort hvis du får det til 👌. Ja det er det 👌👌er ikke vanskelig 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hun så ødelagt ut innvendig.... Broken.... Synes denne sangen passer godt til bildet... 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja det forstår jeg 👌 Ja jeg også 👌👌 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Hun så ødelagt ut innvendig.... Broken.... Synes denne sangen passer godt til bildet... Oversatt fra engelsk-Judas er et kommende førstepersons skytespill utviklet og utgitt av Ghost Story Games. Det er Ken Levines første videospill siden BioShock Infinite: Burial at Sea i 2014. Spillet skal etter planen slippes til PlayStation 5, Windows og Xbox Series X/S.Wikipedia (engelsk) Se den opprinnelige beskrivelsen Lanseringsdato: mars 2025 Utvikler: Ghost Story Games Sjangere: Skytespill, Eventyrspill, Adventure Plattformer: PlayStation 5, Xbox Series X og Series S, Microsoft Windows Utgiver: Ghost Story Games 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Hun så ødelagt ut innvendig.... Broken.... Synes denne sangen passer godt til bildet... ♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Jeg synes denne er kul av Iron Maiden 👌🥳. Så synes jeg denne er nydelig ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå