Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Kommer hun ikke hvis du roper på henne? 🙀😻😻🐶🥰 Nei hun gjør ikke det gjør som hun selv vil hadde ikke Tuss ligget i sofan i stad så hadde hu lagt seg ned 🙀😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Nei hun gjør ikke det gjør som hun selv vil hadde ikke Tuss ligget i sofan i stad så hadde hu lagt seg ned 🙀😻😻🐶🥰 Kan hende ho har streika? 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Kan hende ho har streika? Neida hu mjaua borte på gulvet og halen til værs 😻 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Neida hu mjaua borte på gulvet og halen til værs 😻 Hva betyr halen til værs tro? 🤔 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Hva betyr halen til værs tro? 🤔 Hun er glad da 😻😻 i følge en på NMBU sier katten hei med halen til værs 😻😻 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (14 minutter siden): Er det noen snop syke svar De der er rett slett farlige 😂😂😂 Orgasme i munnen det der... Jeg mener smakseksplosjon 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (30 minutter siden): Hun er glad da 😻😻 i følge en på NMBU sier katten hei med halen til værs 😻😻 Kult 👌. Synes kroppsspråk er fascinerende både hos dyr og mennesker.... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (42 minutter siden): De der er rett slett farlige 😂😂😂 Orgasme i munnen det der... Jeg mener smakseksplosjon 😂😂😂 Her er blitt lei dritt lei skjokolader da sånn er att greier ikke spise nesten mere søt er glad for har hatt mye søtt på vent er være kjøpe gal skapen min da 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (10 minutter siden): Her er blitt lei dritt lei skjokolader da sånn er att greier ikke spise nesten mere søt er glad for har hatt mye søtt på vent er være kjøpe gal skapen min da Å? Har du kjøpegalskap? 😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Kult 👌. Synes kroppsspråk er fascinerende både hos dyr og mennesker.... Ja det er det 👌😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (24 minutter siden): Å? Har du kjøpegalskap? 😂😂😂 Den her kjøpte jeg kjøpe gal skap hva det nye store kunder egg måtte har det da👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Jaja da var varmtvannsberederen gåen ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://americansongwriter.com/ranking-the-5-best-beatles-cover-performances/ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (12 minutter siden): Den her kjøpte jeg kjøpe gal skap hva det nye store kunder egg måtte har det da👍 Det må være det største kinderegget jeg har sett 😂😂😂. Så søt denne ablefuglen av en gøye var da 😂😂😂. Stjerten den der 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (24 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) https://americansongwriter.com/ranking-the-5-best-beatles-cover-performances/ Disse sangene har jeg faktisk ikke hørt før.... Likte denne best da 😂😂😂🏆🏆🏆❤️❤️❤️ Den var groovy må jeg si 😉😆👌🏆🫧 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (28 minutter siden): Jaja da var varmtvannsberederen gåen ☹️☹️ Å nei så kjedelig... Det er skikkelig kjipt 😰😨😱🫣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (47 minutter siden): Ja det er det 👌😀 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Å nei så kjedelig... Det er skikkelig kjipt 😰😨😱🫣 Njææ 46 år aner ikke hva du sier ? ☹️☹️ De holder 15-30 år god gammel oso 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå