Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Eg har det bra eg e fornøyd og gla... Hurra 🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (11 minutter siden): Takk ønsker dere god Langfredag også ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Langfredag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at dere har en fin Langfredag.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (21 minutter siden): Aahhh... much better Hva da? Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (13 minutter siden): Eg har det bra eg e fornøyd og gla... Hurra 🥳 Så bra du e glad 🥳. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (17 minutter siden): Hail to the king, baby! Såpass? 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Martelè skrev (22 minutter siden): Der er noe magisk ved å gå forbi en kjendis (Sigrid) og den første tanken du får er "hun kunne tjent en formue som en look-alike artist!" Å kunne ho det? Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Skjønner det nå faen a Tuss som holder Frida unna det vet jeg nå ☹️☹️☹️☹️😻😻😻😻 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Skjønner det nå faen a Tuss som holder Frida unna det vet jeg nå ☹️☹️☹️☹️😻😻😻😻 Krangler pusekattene dine? 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): Krangler pusekattene dine? 😊😻😻🐶🥰 Har ligget ett sted en hel uke hun nesten ikke spist men nå hoppet hun opp på bordet og drakk vann og spiste tørrfor så hoppet hun ned på gulvet og slikker seg så kom hun bort til meg hoppet opp i sofan og tittet litt rundt seg så forsvant hun så fort hun så Tuss ☹️☹️☹️😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (28 minutter siden): Hva da? DUKE NULEM 3D https://dukenukem.fandom.com/wiki/Quotes_from_Duke_Nukem_3D Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): Såpass? 😂😂😂😂 Er et tv spill da 👍er fra da DOOM kom it ❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (20 minutter siden): Har ligget ett sted en hel uke hun nesten ikke spist men nå hoppet hun opp på bordet og drakk vann og spiste tørrfor så hoppet hun ned på gulvet og slikker seg så kom hun bort til meg hoppet opp i sofan og tittet litt rundt seg så forsvant hun så fort hun så Tuss ☹️☹️☹️😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰 Høres ut som om du må gi han litt kjeft, og be han gi henne litt plass og være snill med pusedamen 😊😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (15 minutter siden): DUKE NULEM 3D https://dukenukem.fandom.com/wiki/Quotes_from_Duke_Nukem_3D Er et tv spill da 👍er fra da DOOM kom it ❤️ Skikkelig kriging på gang med andre ord? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Skikkelig kriging på gang med andre ord? https://youtu.be/nP34zCaRHHE?si=rV0cmWCIznaVs0Pu 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (18 minutter siden): Høres ut som om du må gi han litt kjeft, og be han gi henne litt plass og være snill med pusedamen 😊😻😻🐶🥰 Ja det høres nesten sånn ut som jeg må det han har tuslet bort på soverommet nå men hu kommer ikke så 😊😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja det høres nesten sånn ut som jeg må det han har tuslet bort på soverommet nå men hu kommer ikke så 😊😻😻🐶🥰 Kommer hun ikke hvis du roper på henne? 🙀😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): https://youtu.be/nP34zCaRHHE?si=rV0cmWCIznaVs0Pu Ja der var det mye skumle greier.... Bra du har mye krutt og ammo da 👌. Tror jeg hadde kasta dynamitt på hele bygningen hvis det hadde vært et alternativ 😂😂😂🧨🧨🧨💥💥💥. Mye enklere 😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Kommer hun ikke hvis du roper på henne? 🙀😻😻🐶🥰 Du får prøve å lokke henne med noe mat... Er ikke katter gla i leverpostei mon tro? 🤔 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Trippelure skrev (28 minutter siden): Høres ut som om du må gi han litt kjeft, og be han gi henne litt plass og være snill med pusedamen 😊😻😻🐶🥰 Kjeft? ...... Hjelper det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå