Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Idag føler jeg det er litt sånn alle hjertets dag så da sender jeg et mega hjerte til hver og en av dere 😂😘😍😍🏆. Så håper jeg dere synes det er bra nok 👌. De beste hjertene er laget av gull synes jeg. Nei jeg mener ikke som i et materialistisk smykke 😂😂😂. Jeg går faktisk ikke med gult gull engang..... Har fått høre at det skal visst ikke jeg ha 😂😂😂. Det gjør ikke noe, for jeg har aldri likt det heller 😂😂😂. Sølv derimot....Det er fint det 👌. Så er hjerte av gull for meg betyr at man ønsker at alle skal ha det super dupert 💛. Men man må ikke la det gå på bekostning av seg selv 💛. Viktig og være tro mot seg selv, og elske seg selv 💛. Egenkjærlighet er den flotteste kjærligheten jeg vet om 💛 Elsker man seg selv så betyr det at man er istand til og elske andre 💛. Det finnes ingen større gave enn det, og den er verdt mer enn alt gull på jord 💛. Virkelig et hjerte av gull 💛. Denne sangen gjorde meg så utrolig RØRT 💛. 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (9 minutter siden): Fin tekst @Oxalidaceaee😀🧡👍 Tusen hjertelig takk 💛. Det var en flott og hyggelig tilbakemelding og få 💛🏆😍😘🥳🌞🌟👑 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Hvis man har et hjerte av gull så er man ekstremt lett og elske 💛. Og han jeg elsker har virket et MEGA STORT hjerte av gull 💛. Jeg kan ikke tenke meg noen finere mann enn han 💛. Han er min aller aller beste venn, og den jeg elsker mest i hele verden 💛. Og uansett hva jeg gjør så tror jeg han aksepterte meg for den jeg er 💛. Og det er sjeldent 💛. Jeg klarer egentlig ikke og beskrive hvor høyt jeg elsker han. Jeg elsker han så høyt at det gjør faktisk vondt 💛👁️👁️. Han er alt jeg vil ha og den eneste jeg vil ha 💛. Så unner jeg alle og finne slik kjærlighet 💛. Virkelig 💛 1 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Synes denne sangen er litt kul 🔥🔥🔥🔥. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Mye flotte ord her i dag. God stemning. ❤️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Sviskepott skrev (5 minutter siden): Mye flotte ord her i dag. God stemning. ❤️ Tusen takk ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (27 minutter siden): Hvis man har et hjerte av gull så er man ekstremt lett og elske 💛. Og han jeg elsker har virket et MEGA STORT hjerte av gull 💛. Jeg kan ikke tenke meg noen finere mann enn han 💛. Han er min aller aller beste venn, og den jeg elsker mest i hele verden 💛. Og uansett hva jeg gjør så tror jeg han aksepterte meg for den jeg er 💛. Og det er sjeldent 💛. Jeg klarer egentlig ikke og beskrive hvor høyt jeg elsker han. Jeg elsker han så høyt at det gjør faktisk vondt 💛👁️👁️. Han er alt jeg vil ha og den eneste jeg vil ha 💛. Så unner jeg alle og finne slik kjærlighet 💛. Virkelig 💛 Da er du heldig og det unnes deg 😊🧡👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Sviskepott skrev (20 minutter siden): Mye flotte ord her i dag. God stemning. ❤️ Enig 😀👍 1 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (10 minutter siden): Da er du heldig og det unnes deg 😊🧡👍 Tusen takk 💛. Jeg håper han elsker meg og 💛. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Tusen takk 💛. Jeg håper han elsker meg og 💛. Det gjør han helt sikkert 😊🧡👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (5 minutter siden): Det gjør han helt sikkert 😊🧡👍 Håper virkelig det 💛. Han har aldri sagt det til meg eller vist meg det kroppslig. Han har vist meg veldig mye omtanke da. Det har han 💛. Føler han har prøvd og passe på meg på sin måte 💛. Det føles sånn 💛. Opplever at han er ekstremt klok, modig og så god som bare han kan være 💛. Så håper jeg også han vet at han er helten min til fingerspissene 😂😂😂 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Håper virkelig det 💛. Han har aldri sagt det til meg eller vist meg det kroppslig. Han har vist meg veldig mye omtanke da. Det har han 💛. Føler han har prøvd og passe på meg på sin måte 💛. Det føles sånn 💛. Opplever at han er ekstremt klok, modig og så god som bare han kan være 💛. Så håper jeg også han vet at han er helten min til fingerspissene 😂😂😂 Ikke alle som sier sånn vet du men når det føles sånn er det nok sånn 😀👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skrev (6 timer siden): God morgen og god langfredag alle sammen 😀😀😀😀😀😀😀 Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): ❤️❤️ Maskinfører skrev (8 timer siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker dere en God Langfredag.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Sviskepott skrev (5 timer siden): Mye flotte ord her i dag. God stemning. ❤️ Cassidy Tvillingene ønsker deg en God Langfredag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): Idag føler jeg det er litt sånn alle hjertets dag så da sender jeg et mega hjerte til hver og en av dere 😂😘😍😍🏆. Så håper jeg dere synes det er bra nok 👌. De beste hjertene er laget av gull synes jeg. Nei jeg mener ikke som i et materialistisk smykke 😂😂😂. Jeg går faktisk ikke med gult gull engang..... Har fått høre at det skal visst ikke jeg ha 😂😂😂. Det gjør ikke noe, for jeg har aldri likt det heller 😂😂😂. Sølv derimot....Det er fint det 👌. Så er hjerte av gull for meg betyr at man ønsker at alle skal ha det super dupert 💛. Men man må ikke la det gå på bekostning av seg selv 💛. Viktig og være tro mot seg selv, og elske seg selv 💛. Egenkjærlighet er den flotteste kjærligheten jeg vet om 💛 Elsker man seg selv så betyr det at man er istand til og elske andre 💛. Det finnes ingen større gave enn det, og den er verdt mer enn alt gull på jord 💛. Virkelig et hjerte av gull 💛. Denne sangen gjorde meg så utrolig RØRT 💛. Oxalidaceaee skrev (5 timer siden): Synes denne sangen er litt kul 🔥🔥🔥🔥. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en God Langfredag.♥️♥️ Takk ønsker dere god Langfredag også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (6 timer siden): ❤️❤️ ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Der er noe magisk ved å gå forbi en kjendis (Sigrid) og den første tanken du får er "hun kunne tjent en formue som en look-alike artist!" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå