Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Ja det er viktig ❤️ Hjerneføde 😂😂😂 Veldig viktig ❤️ gavmildhetens føde 😊😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Ja det hadde vært skikkelig luxus 👌. Ingenting som er bedre enn det... Jeg liker jo ikke og vandre ut i mørket alene... Ihvertfall ikke så seint på timen... Ja luksus liker vi vettu nei er kjedelig og gå i mørket ☹️☹️ nei ikke seint 😊😊 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Innover der og bortover slik ja har hørt om Vegårshei Ubergsmoen var jeg ikke hørt om bare Vegårshei tviler ikke på at det er fint folk i Agder er relativt fornøyde for 👌 det har mindre fordeler 😉 jaja om du ikke vet hva du driver med så vet i allefall hele bygda det 😉👌👌👌👌 Ubergsmoen ligger mellom Arendal og Tvedestrand ❤️. Er ca rundt 2000 innbyggere her så er ikke store bygda sånn sett ❤️. Det er en veldig okei bygd og jeg trives utrolig godt her... Eget skianlegg er det og faktisk så det er kult synes jeg.. Så er det mange finne badeplasser bare en kort spasertur herfra 👌. Ja bygdefolk er nysgjerrige de 😂😂😂. Det går veldig fint for min del 👌. Føler meg så hjemme her så og det er det som teller ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja luksus liker vi vettu nei er kjedelig og gå i mørket ☹️☹️ nei ikke seint 😊😊 ❤️❤️ I mørket grå er alle katter grå.... Når lyset går av så smeller det 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene ser at nå har vi komt til Langfredag.😉😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Veldig viktig ❤️ gavmildhetens føde 😊😊😊 Ja jeg elsker og gi gaver jeg ❤️ Spesielt de som settes pris på ❤️ Jeg har mange gaver jeg som jeg har lyst til og gi bort... Jula varer helt til påske, og enda litt til 😂😂😂 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ I mørket grå er alle katter grå.... Når lyset går av så smeller det 😂😂😂 Det er helt riktig ordtak ❤️❤️😊😊 ja spessielt hos tante hu er mørkredd ☹️☹️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene ser at nå har vi komt til Langfredag.😉😉 Takk for info 👌 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er helt riktig ordtak ❤️❤️😊😊 ja spessielt hos tante hu er mørkredd ☹️☹️ Huff da.... Mørkredd er ikke noe gøy og være... Husker jeg var det når jeg var lita jente... Jeg løp fra lyktestolpe til lyktestolpe... Måtte stadig se meg over skulderen siden jeg er så utrolig lettskremt 😱😰😨 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Takk for info 👌 Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene gjetter at det blir lange postinger nå som det er Langfredag.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Ubergsmoen ligger mellom Arendal og Tvedestrand ❤️. Er ca rundt 2000 innbyggere her så er ikke store bygda sånn sett ❤️. Det er en veldig okei bygd og jeg trives utrolig godt her... Eget skianlegg er det og faktisk så det er kult synes jeg.. Så er det mange finne badeplasser bare en kort spasertur herfra 👌. Ja bygdefolk er nysgjerrige de 😂😂😂. Det går veldig fint for min del 👌. Føler meg så hjemme her så og det er det som teller ❤️ Mellom Arendal og Tvedestrand ja vet om noen som bor i Froland 😊 nei dz var den ikke stor ❤️ ja har hørt at det er fint nedover der ja det er fint med eget skianlegg må til enten Svarstad vi eller Kongsberg ja koselig med badeplasser ja bygdefolk sprer noen ganger bygdesladder 😀👌 er fint at det går bra ja borte bra men hjemme best ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Huff da.... Mørkredd er ikke noe gøy og være... Husker jeg var det når jeg var lita jente... Jeg løp fra lyktestolpe til lyktestolpe... Måtte stadig se meg over skulderen siden jeg er så utrolig lettskremt 😱😰😨 Nei det er ikke noe gøy ja jeg var også mørkeredd som guttunge ja jeg kan også være lettskremt ☹️☹️☹️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene gjetter at det blir lange postinger nå som det er Langfredag.😉😉 Ja det kan du være sikker på ❤️❤️ LongFriday 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Mellom Arendal og Tvedestrand ja vet om noen som bor i Froland 😊 nei dz var den ikke stor ❤️ ja har hørt at det er fint nedover der ja det er fint med eget skianlegg må til enten Svarstad vi eller Kongsberg ja koselig med badeplasser ja bygdefolk sprer noen ganger bygdesladder 😀👌 er fint at det går bra ja borte bra men hjemme best ❤️ Jeg kjenner og noen i Froland 👌. De bor på Bøylefoss. Det er broren til pappa 👌. De er veldig koselige ❤️ Viktig og ikke bry seg om slikt tull 😂👌. Hjemme best alltid vettu ❤️❤️ Der det er hjerterom, er det husrom ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Ja det kan du være sikker på ❤️❤️ LongFriday 😂😂😂 Cassidy Tvillingene er sikre vi. Og vi Digger Bob Marley.❤️❤️💛💛💚💚 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Nei det er ikke noe gøy ja jeg var også mørkeredd som guttunge ja jeg kan også være lettskremt ☹️☹️☹️ Så leit.... Det er veldig vondt å være redd... En ekkel følelse rett og slett.... Så er det så vondt hvis man blir mobba for det i tillegg, og blir feks kalt for reddharer.... Hater slike bøller som det der 👌 De forstår ikke hva de sier!!!! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg kjenner og noen i Froland 👌. De bor på Bøylefoss. Det er broren til pappa 👌. De er veldig koselige ❤️ Viktig og ikke bry seg om slikt tull 😂👌. Hjemme best alltid vettu ❤️❤️ Der det er hjerterom, er det husrom ❤️❤️ Bøylefoss ja vet bare at det er Froland Kommune de bor men ikke hvor 👌 var ei jente men tok slutt for min del når jeg leste at hun hadde samboer barnet visste jeg om fra før av ja de er koselige 😀 ja det er veldig viktig ja gjemmer er best er snikkert og twist ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå