Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ Jeg vil og ha pølse 😂🫣 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Oppdrag du.... Ja da må du ha mat i magen 👌. Uten mat og drikke, duger helten ikke 😂😂😂 Ja 😀 hender jo man jobber til 22:00 på kvelden så da må man jo ha noe på eftan 😊 riktig det ordtaket der 😀😀😀😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg vil og ha pølse 😂🫣 Ja da må man ut da 😀😀 om man ikke har no i fryser,n 😀 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars MR SPEED skrev (58 minutter siden): Nå er LAAAAAAAAANNNNNNNNG FREEERERDAAAAAG LYKKE TIL Lykke til? Trengs det? Langfredag er digg det 👌🏻. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Å gjorde du det du.... Jammen da så.... Ja det er nydelig sørpå 👌. Det er det mange fine folk... Deriblant meg ❤️😉👌 Ja gjorde jo det så ja det er fint der 😀 ja aner ikke hvor sørpå er ❤️😊👌👌 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 😀 hender jo man jobber til 22:00 på kvelden så da må man jo ha noe på eftan 😊 riktig det ordtaket der 😀😀😀😀 Jaja sånn ja 👌. Mat i skrotten, gjør godt i dotten 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jaja sånn ja 👌. Mat i skrotten, gjør godt i dotten 😂😂😂 Ja 👌 vi får ikke betaling in natura der 😉 ja mat i skrotten gjør alltid dotten 😉😉😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja gjorde jo det så ja det er fint der 😀 ja aner ikke hvor sørpå er ❤️😊👌👌 Innover der og bortover slik 😂😂😂. Holder til i ei lita bygd på Vegårshei. Ubergsmoen heter det her 👌. Veldig trivelig plass 👌. Alle kjenner alle 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja 👌 vi får ikke betaling in natura der 😉 ja mat i skrotten gjør alltid dotten 😉😉😉 Søren ta da 😂😂😂. Det hadde vært lettvint det 😂😂😂 Ja det er best for hottentotten det 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja da må man ut da 😀😀 om man ikke har no i fryser,n 😀 Nei jeg gidder ikke og ut nå.... Jeg vil ha det ferdig servert 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Så får jeg så lyst på dessert på kvelden... Skikkelig fysen jeg gitt... Romtemperert banan med sjokoladesaus 😋😋. Nam nam 😋❤️ Det er det beste jeg vet 👌 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (12 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Nei jeg gidder ikke og ut nå.... Jeg vil ha det ferdig servert 😂😂😂 Nei det forstår jeg klokka er 01:15 så ja det forstår jeg best ferdig servert 😉😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden): Søren ta da 😂😂😂. Det hadde vært lettvint det 😂😂😂 Ja det er best for hottentotten det 😂😂😂 Ja søren ta 😀 veldig lettvint også ja hottentotten har det godt 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene vil også helst ha maten ferdig servert på den tiden her vi.😉😉 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Nei det forstår jeg klokka er 01:15 så ja det forstår jeg best ferdig servert 😉😉😉 Ja det hadde vært skikkelig luxus 👌. Ingenting som er bedre enn det... Jeg liker jo ikke og vandre ut i mørket alene... Ihvertfall ikke så seint på timen... 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja søren ta 😀 veldig lettvint også ja hottentotten har det godt 😀😀 Ja det er viktig ❤️ Hjerneføde 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene vil også helst ha maten ferdig servert på den tiden her vi.😉😉 ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 29. mars Forfatter Del Skrevet 29. mars Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): Innover der og bortover slik 😂😂😂. Holder til i ei lita bygd på Vegårshei. Ubergsmoen heter det her 👌. Veldig trivelig plass 👌. Alle kjenner alle 😂😂😂 Innover der og bortover slik ja har hørt om Vegårshei Ubergsmoen var jeg ikke hørt om bare Vegårshei tviler ikke på at det er fint folk i Agder er relativt fornøyde for 👌 det har mindre fordeler 😉 jaja om du ikke vet hva du driver med så vet i allefall hele bygda det 😉👌👌👌👌 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå