Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (12 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå er LAAAAAAAAANNNNNNNNG FREEERERDAAAAAG LYKKE TIL Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det er det 😀 nå fikk jeg en ennå bedre ide om jeg tar med meg Cickle K koppen så kan jeg sitte utenfor i 2 timer og late som jeg drikker den så kan jeg ta den på termosen 2-3 kopper så er den full da har jeg kaffe på termosen når jeg skal på jobb 😂😂😂👌👌👌🏆🏆🏆 😂😂😂👌👌👌🏆🏆🏆 Jaja såpass ja 😂😂😂. Helledussen altså 😂😂😂. Så vittig 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jaja såpass ja 😂😂😂. Helledussen altså 😂😂😂. Så vittig 😂😂😂 Ja 😀 ja helle helledussen 😀😀😀 mange år sia jeg har hørt det uttrykket skulle nesten trodd du bodde i Sarpsborg er der jeg hørte det sist 😊 ja det er vittig 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (14 minutter siden): Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ 😋😋 Maskinfører skrev (13 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Maskinfører skrev (13 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😋😋 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Det er jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Det er jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (21 minutter siden): Ja 😀 ja helle helledussen 😀😀😀 mange år sia jeg har hørt det uttrykket skulle nesten trodd du bodde i Sarpsborg er der jeg hørte det sist 😊 ja det er vittig 😀 Haha 😂😂😂. Sarpsborg du liksom 😂😂😂. Bor nok litt lenger sør for navelen 😉😂🏆 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nei uffa meg altså 😂🫣 What to do? 😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (35 minutter siden): Åhh det fikk jeg lyst på nå Mix Kiosken Pølse og Chips rå løk og rekesalat med sennep og Ketchup ❤️ Pappa var glad i det han også ❤️ Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Nei uffa meg altså 😂🫣 What to do? 😂😂😂 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 Ja det er det sånt kan jeg liksom kjøpe hvis jeg er på oppdrag om kvelden liksom 🔥😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Pølser kan være godt det... Spesielt på bålet 🔥😉 Cassidy Tvillingene er helt enige.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Haha 😂😂😂. Sarpsborg du liksom 😂😂😂. Bor nok litt lenger sør for navelen 😉😂🏆 Vokste opp i Sarpsborg jeg vettu så hørte næmmen hælledussen da 😊 ja du gjør nok det 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene liker den gode stemningen her inne. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (21 minutter siden): Vokste opp i Sarpsborg jeg vettu så hørte næmmen hælledussen da 😊 ja du gjør nok det 😀 Å gjorde du det du.... Jammen da så.... Ja det er nydelig sørpå 👌. Det er det mange fine folk... Deriblant meg ❤️😉👌 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det er det sånt kan jeg liksom kjøpe hvis jeg er på oppdrag om kvelden liksom 🔥😀 Oppdrag du.... Ja da må du ha mat i magen 👌. Uten mat og drikke, duger helten ikke 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå