Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 minutt siden): Det har vi 😊 og det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre, og vi har det fint.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det går bra, Cassidy Tvillingene måtte bare gi beskjed. Vi vil ha musikkvideoer her inne men ikke så mange etter hverandre, for da henger tråden seg litt opp.😊😊 Dearly noted 👌🫣. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Hæ? 😂🫣 Han gir ofte litt hemmelighetsfulle beskjeder, men det ender alltid med noe morsomt eller kult 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): God aften godt folk og søte dyr 🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳 ♥️♥️ Trippelure skrev (2 minutter siden): Her er en egen tråd for å poste sanger dagen lang og så mye man lyster 😆🤩🐶🥰🥳👍 https://www.diskusjon.no/topic/968749-hvilken-sang-hører-du-på-nå/page/5549/#comments En av favorittrådene til Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): God aften godt folk og søte dyr 🐶🥰 ❤️🩷🧡💛💚💙🩵💜🤎🖤🩶🤍🥳 God kveld i stuen 😍😍😍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Dearly noted 👌🫣. 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 minutt siden): Han gir ofte litt hemmelighetsfulle beskjeder, men det ender alltid med noe morsomt eller kult 😀 Spennende 😂😂😂. Can't wait 😂😂😂 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ryobi RLPH18-0 hybrid arbeidsbelysning med LED-paneler 1799.kr 3000 lumen Ryobi ONE+ Batterilader RC18150 18 V 899.kr lader batteriet på 30 min Ryobi ONE+ Batteri High Energy 18 V 4 Ah 1499.kr pr batteri 3000.kr for 2 👍 skal ha det det Lego bygging den som er her gikk grunn jeg slo av å på strømmen da den nye går på batteri men KRAFTIGE BATTERIER HVIS angsten kommer da vet ødelegger ikke lampa må sette vent bygging å det valge batteriet 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ryobi RLPH18-0 hybrid arbeidsbelysning med LED-paneler 1799.kr 3000 lumen Ryobi ONE+ Batterilader RC18150 18 V 899.kr lader batteriet på 30 min Ryobi ONE+ Batteri High Energy 18 V 4 Ah 1499.kr pr batteri 3000.kr for 2 👍 skal ha det det Lego bygging den som er her gikk grunn jeg slo av å på strømmen da den nye går på batteri men KRAFTIGE BATTERIER HVIS angsten kommer da vet ødelegger ikke lampa må sette vent bygging å det valge batteriet Cassidy Tvillingene synes at du er en dyktig Legobygger.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Ryobi RLPH18-0 hybrid arbeidsbelysning med LED-paneler 1799.kr 3000 lumen Ryobi ONE+ Batterilader RC18150 18 V 899.kr lader batteriet på 30 min Ryobi ONE+ Batteri High Energy 18 V 4 Ah 1499.kr pr batteri 3000.kr for 2 👍 skal ha det det Lego bygging den som er her gikk grunn jeg slo av å på strømmen da den nye går på batteri men KRAFTIGE BATTERIER HVIS angsten kommer da vet ødelegger ikke lampa må sette vent bygging å det valge batteriet Batterier er viktig det 👌. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Spennende 😂😂😂. Can't wait 😂😂😂 I enden av mysteriet er det ofte Lego eller KISS 😆 men også andre ting. Han fant noen veldig fine intervjuer med Iron Maiden til meg f.eks det er jeg veldig takknemlig for 😍😀 Så shoutout til @MR SPEED😀👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 minutt siden): I enden av mysteriet er det ofte Lego eller KISS 😆 men også andre ting. Han fant noen veldig fine intervjuer med Iron Maiden til meg f.eks det er jeg veldig takknemlig for 😍😀 Så shoutout til @MR SPEED😀👍 Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED poster mye kult her inne.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (7 minutter siden): I enden av mysteriet er det ofte Lego eller KISS 😆 men også andre ting. Han fant noen veldig fine intervjuer med Iron Maiden til meg f.eks det er jeg veldig takknemlig for 😍😀 Så shoutout til @MR SPEED😀👍 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED poster mye kult her inne.🥰🥰 Helt enig 🥳 3 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (11 minutter siden): I enden av mysteriet er det ofte Lego eller KISS 😆 men også andre ting. Han fant noen veldig fine intervjuer med Iron Maiden til meg f.eks det er jeg veldig takknemlig for 😍😀 Så shoutout til @MR SPEED😀👍 KISS er bedre enn Lego 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): KISS er bedre enn Lego 😂😂😂 Cassidy Tvillingene synes at begge deler er bra på sine måter vi. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Trippelure skrev (10 minutter siden): Helt enig 🥳 Lenge Leve Enighetsgjengen sier Cassidy Tvillingene.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at @MR SPEED poster mye kult her inne.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Akkurat det som Cassidy Tvillingene mener med kule ting du poster her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå