Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars (endret) MR SPEED skrev (23 minutter siden): Har dere ikke fiksa ennå hm ok da 😡 Det er ikke det at Cassidy Tvillingene ikke har fikset det, det er mer at vi helst ønsker å ha kontakt med deg/dere her på forumet og ikke på gmail.😊😊 Endret 28. mars av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (33 minutter siden): Er du sinna? Var ikke nå 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars MR SPEED skrev (2 minutter siden): Var ikke nå Altså er ikke dumt og være sint av og til.... Det er jo helt naturlig det.... Bra det gikk over da ❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (3 timer siden): Kattunger? Seriøst? Kattunger er verdens nydeligste ❤️. Vanskelig og motstå dem ❤️. Det klarer jeg rett og slett ikke.... Men heldigvis har jeg medisiner jeg kan ta, og jeg kan vaske hendene ❤️. Sånn er det og være allergisk 😂. De er så utrolig myke og deilige og ta på ❤️. Pels som fløyel ❤️. Får bare lyst til og begrave ansiktet mitt i de 😂❤️🫣. Ja katteunger 😻❤️ ja de er nydelige ❤️ Yepp katteunger er det vanskelig og motstå ja det er bra at det finnes medisiner håndvask er også bra ❤️ ja de er veldig myke og deilige hadde pusunger i 2006 Frida er sistlevende pusene hadde fløyelspels ja jeg begravde ansiktet mitt i noen av dem ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Sviskepott skrev (1 time siden): Takker for det og "mine folk"...det er dere det. Påskestillheten ute råder over alt her hvor jeg bor. De sitter nok musestille og overholder helligdagsfreden. Jeg må ha på øretelefoner og høre litt vakkert bråk der. Bare koselig ja der er det nok stillhet ja må overholde helligdagsfred er viktig det på denne type dag ja musikk må man høre på 😀 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Maskinfører skrev (44 minutter siden): Ja katteunger 😻❤️ ja de er nydelige ❤️ Yepp katteunger er det vanskelig og motstå ja det er bra at det finnes medisiner håndvask er også bra ❤️ ja de er veldig myke og deilige hadde pusunger i 2006 Frida er sistlevende pusene hadde fløyelspels ja jeg begravde ansiktet mitt i noen av dem ❤️ Ja hvem kan motstå noe så nusselig som dette her 😂❤️ 4 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå er det nok ikke lenge før disse snart titter opp av jorda tipper jeg ❤️😂🍀🍃. De skal jeg spise masse av tenkte jeg 😂😂😂. De er så gode for de er syrlige, og da får jeg vann i munnen da 😂😂😂. Elsker smaken av disse ❤️. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 28. mars Forfatter Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Ja hvem kan motstå noe så nusselig som dette her 😂❤️ S Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Ja hvem kan motstå noe så nusselig som dette her 😂❤️ Søte ❤️❤️😻😻 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en fin Skjærtorsdag.♥️♥️ Takk det samme 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Ja hvem kan motstå noe så nusselig som dette her 😂❤️ Så fine😻😻 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (12 minutter siden): Så fine😻😻 Takk ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Håper alle koser seg idag ❤️🐣. Selv er jeg i familieselskap så det er koselig ❤️. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Håper alle koser seg idag ❤️🐣. Selv er jeg i familieselskap så det er koselig ❤️. Høres kjempehyggelig ut 🥰 Jeg og fattern spiser kalkun 😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (1 time siden): Høres kjempehyggelig ut 🥰 Jeg og fattern spiser kalkun 😊 Nam det høres godt ut ❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (21 minutter siden): Nam det høres godt ut ❤️ Kjempegodt ❤️ Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden): 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Åååååå barndomsminner ❤️ En litt eldre kompis hadde en plakat av Samantha Fox på døra i gutterommet, den var bigger than life, sikkert 2 meter høy 😅 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Synes denne her var så utrolig nydelig ❤️. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Synes denne her var så utrolig nydelig ❤️. Ja veldig veldig søt 💚 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Entern skrev (Akkurat nå): Kjempegodt ❤️ Åååååå barndomsminner ❤️ En litt eldre kompis hadde en plakat av Samantha Fox på døra i gutterommet, den var bigger than life, sikkert 2 meter høy 😅 Haha så herlig 😂😂😂. Ja ho tente nok pluggene på mange ho 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Haha så herlig 😂😂😂. Ja ho tente nok pluggene på mange ho 😂😂😂 Ja det kan du si 😂😂😂 Hun var ikke veldig påkledd på plakaten 😆😆😆 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå