Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (10 minutter siden): I survived! 🙂 You're a survivor ❤️. Eye of the tiger 😉 What doesn't kill you make you stronger 💪💪💪 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (18 minutter siden): Fantastisk låt! En av de aller beste! ❤️ Tusen takk ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (20 minutter siden): Søk med mobilen prøve det 😝 Jeg prøvde.... Det hang seg opp så jeg kom ikke videre på det.... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene vil takke dere for den bra musikken dere deler med oss her inne.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen takk ❤️ Takk selv ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Tusen takk ❤️ trn100 skrev (Akkurat nå): Takk selv ❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Dolly Parton.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (5 minutter siden): Always ❤️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Dolly Parton.♥️♥️ Selv om det regner og alt skulle gå til h.... ❤️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (8 minutter siden): Veldig fin sang og en av Norges vakreste stemmer ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (6 minutter siden): 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Veldig fin sang og en av Norges vakreste stemmer ❤️ Ikke bare det, men en av Norges beste låtskrivere også! 🙂 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): trn100 skrev (4 minutter siden): Selv om det regner og alt skulle gå til h.... ❤️ Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden): Always ❤️ Cassidy Tvillingene synes at alt dette er nydelig musikk.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at alt dette er nydelig musikk.♥️♥️ trn100 er helt fortapt i musikken og har fri i morgen ❤️ Endret 27. mars av trn100 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (6 minutter siden): Selv om det regner og alt skulle gå til h.... ❤️ Så la det regne da.... Store paraplyer er fint vettu 😉. Der er det plass til ❤️❤️. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Spoiler @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Så la det regne da.... Store paraplyer er fint vettu 😉. Der er det plass til ❤️❤️. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥 Klikker liker på alle! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (2 minutter siden): trn100 er helt fortapt i musikken og har fri i morgen ❤️ Hadde jeg bare kunnet så.... Jeg har ønsket og kjøre den veien lenge.... Jeg dagdrømmer.... Så går det opp for meg at jeg ikke kan... Er redd..... 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Hadde jeg bare kunnet så.... Jeg har ønsket og kjøre den veien lenge.... Jeg dagdrømmer.... Så går det opp for meg at jeg ikke kan... Er redd..... Drømmer skal man aldri være redd for! Mangel på drømmer derimot! 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå