Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Det er veldig gjensidig altså! ❤️ trn100 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): R-O-C-K ROCK YEAH YEAH MUSIC FROM 1950 1960 Shake Rattle and ROLL bill haley and his comets Cassidy Tvillingene Digger Bill Haley & His Comets.♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner ikke hvordan man gjør derre her jeg 🙄 Søk med mobilen prøve det 😝 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene elsker den sangen.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (4 minutter siden): Det er veldig gjensidig altså! ❤️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Fantastisk låt! En av de aller beste! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene bare megadigger den sangen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner ikke hvordan man gjør derre her jeg 🙄 Ok tuller ikke nå hva mobil androit eller iOS Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Cassidy Tvillingene ser at musikken har tatt over tråden her.♥️♥️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er skikkelig bra musikk.♥️♥️ Jeg forstår ikke hva de sier, men det gjør ingen verdens ting... Tror det er litt lett blanding her 😂😂😂. Den var bare så fin ❤️. Jeg føler sangen likevel... Tipper det hadde vært noe sånn som Når du ser på meg ❤️ Så smelter jeg ❤️ Du har meg ❤️ For evig og alltid ❤️ 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Er iOS kan hjelpe androit har ikke den mobil skal bytte fra iOS til androit 👍 @Oxalidaceaee 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): I survived! 🙂 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg forstår ikke hva de sier, men det gjør ingen verdens ting... Tror det er litt lett blanding her 😂😂😂. Den var bare så fin ❤️. Jeg føler sangen likevel... Tipper det hadde vært noe sånn som Når du ser på meg ❤️ Så smelter jeg ❤️ Du har meg ❤️ For evig og alltid ❤️ ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (37 minutter siden): Kjærlighet er som det vakreste smykket på jord ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Kjærlighet er som det vakreste smykket på jord ❤️ MR SPEED skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er knallbra musikk.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): Jeg forstår ikke hva de sier, men det gjør ingen verdens ting... Tror det er litt lett blanding her 😂😂😂. Den var bare så fin ❤️. Jeg føler sangen likevel... Tipper det hadde vært noe sånn som Når du ser på meg ❤️ Så smelter jeg ❤️ Du har meg ❤️ For evig og alltid ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at dette er en fin sang.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå