Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Denne sangen er så fin synes jeg ❤️❤️. Tenkte på den når jeg leste diktet 😉. Jeg kan bygge fjell jeg 😉. Denne er det så trøkk i ❤️❤️. Så kraftfullt kan det være ❤️❤️. Tenk på det ❤️❤️. Cassidy Tvillingene synes at dette er to nydelige sanger fra to flotte artister.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (19 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer 😀❤️❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det flotte lommeuret du fikk pappa av mamma juleaften 2003 du var stolt av det ikke visste jeg at du skulle går så fort 😭❤️ 👨🦰👩🦰👍👍 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Denne sangen er så fin synes jeg ❤️❤️. Tenkte på den når jeg leste diktet 😉. Jeg kan bygge fjell jeg 😉. Denne er det så trøkk i ❤️❤️. Så kraftfullt kan det være ❤️❤️. Tenk på det ❤️❤️. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer 😀❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 👍👍 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (6 minutter siden): I alle fall de siste 15 årene? Den gangen vi drev med Napster 😉 Napster? Er en skikkelig poet du da 😉. Melodi Grand Prix var tingen når jeg var mindre 😂😂😂. Dix points 😂😉🏆❤️👏🙌😘😍. Skalaen går ikke høyere dessverre 😂😂😂. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene digger den sangen der.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Napster? Er en skikkelig poet du da 😉. Melodi Grand Prix var tingen når jeg var mindre 😂😂😂. Dix points 😂😉🏆❤️👏🙌😘😍. Skalaen går ikke høyere dessverre 😂😂😂. 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Napster? Er en skikkelig poet du da 😉. Melodi Grand Prix var tingen når jeg var mindre 😂😂😂. Dix points 😂😉🏆❤️👏🙌😘😍. Skalaen går ikke høyere dessverre 😂😂😂. Vel, kanskje ikke så mye! 😉 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ikke nå 😀 😂😂😂 Det er bra 😉😂😍. Tlf lever sitt eget liv 😂😂😂. Den henger ikke på greip 😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Vel, kanskje ikke så mye! 😉 Cassidy Tvillingene Megadigger Bee Gees.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene Megadigger Bee Gees.♥️♥️ ( Secret Love ❤️ ) 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (6 minutter siden): Denne likte jeg 😂😂😂. Heftig ❤️🔥😉 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (5 minutter siden): Vel, kanskje ikke så mye! 😉 Åååå jo da ❤️. Er så nydelig atte atte ❤️. Trenger ikke å være ditt eget verk vettu... Du må bare finne det som treffer deg ❤️. Er mer enn bra nok 🏆. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 Det er bra 😉😂😍. Tlf lever sitt eget liv 😂😂😂. Den henger ikke på greip 😂😂😂 Ja det er bra 😀😀 lever sitt eget liv ja nei det henger ikke på Greip kanskje det er pappa ? ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (11 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre klemmer til dere.🥰🥰♥️♥️ Takk sender varme klemmer tilbake ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå