Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (3 minutter siden): Et dikt jeg fant for veldig lenge siden! 😉 Cassidy Tvillingene synes at det er et nydelig dikt.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Elsker denne sangen ❤️❤️. Blir så i godt humør av den ❤️❤️. Dagdrømmer ❤️❤️. Denne digger jeg ❤️❤️. For the way you Look at me Only one I see (I have only eyes for you baby, I Love for eternity) Very very extradonary Even more than anyone than you adore (I Love you and I adore you❤️) Love is all that I can give to you (My heart is all I have to give to you ❤️) Love is more than just a game for two (Love is powerful ❤️) Two in love can make it (I believe in us ❤️) Please take my heart and don't you brake it. (I will Love you always ❤️) Love was made for me and you ❤️❤️. (Eskimokyss til deg 😂❤️) 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Maskinfører skrev (11 minutter siden): @MR SPEED her 😀 Her jobbes det 👏👏🥳🥳 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): 😚😚😚😝 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (11 minutter siden): Et dikt jeg fant for veldig lenge siden! 😉 Det var utrolig fint, og jeg kjente at jeg ble rørt over det ❤️❤️. Engelsk er også fint ❤️❤️. Hvor lenge siden da? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): 😚😚😚😝 Tusen Takk, sier Cassidy Tvillingene.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Det var utrolig fint, og jeg kjente at jeg ble rørt over det ❤️❤️. Engelsk er også fint ❤️❤️. Hvor lenge siden da? ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ja jeg er en skikkelig crybaby jeg baby..... Without you I don't think I can live.... Det kjennes veldig sånn ut 😭😭. Å herregud.... Vannverket går kan du si.... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Elsker denne sangen ❤️❤️. Blir så i godt humør av den ❤️❤️. Dagdrømmer ❤️❤️. Denne digger jeg ❤️❤️. For the way you Look at me Only one I see (I have only eyes for you baby, I Love for eternity) Very very extradonary Even more than anyone than you adore (I Love you and I adore you❤️) Love is all that I can give to you (My heart is all I have to give to you ❤️) Love is more than just a game for two (Love is powerful ❤️) Two in love can make it (I believe in us ❤️) Please take my heart and don't you brake it. (I will Love you always ❤️) Love was made for me and you ❤️❤️. (Eskimokyss til deg 😂❤️) Cassidy Tvillingene liker godt sangene til Frank Sinatra.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden): Elsker denne sangen ❤️❤️. Blir så i godt humør av den ❤️❤️. Dagdrømmer ❤️❤️. Denne digger jeg ❤️❤️. For the way you Look at me Only one I see (I have only eyes for you baby, I Love for eternity) Very very extradonary Even more than anyone than you adore (I Love you and I adore you❤️) Love is all that I can give to you (My heart is all I have to give to you ❤️) Love is more than just a game for two (Love is powerful ❤️) Two in love can make it (I believe in us ❤️) Please take my heart and don't you brake it. (I will Love you always ❤️) Love was made for me and you ❤️❤️. (Eskimokyss til deg 😂❤️) If I could catch a rainbow, I would do it, just for you, And, share with you, its beauty, on the days you're feeling blue. If I could, I would build a mountain, you could call your very own. A place to find serenity, a place just to be alone. If I could, I would take your troubles, and toss them into the sea. But, all these things, I'm finding, are impossible for me. I cannot build a mountain, or catch a rainbow fair; but, let me be, what I know best, A Friend, who's always there. I promise to defend you, should the occasion ever rise, And, I promise to wipe away the tears, which might stream from your weeping eyes. Let me be the trusted Friend, the one that you know best. I will never leave you, on that, you can surely rest." Dette har vært med meg noen år også -) 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Ja jeg er en skikkelig crybaby jeg baby..... Without you I don't think I can live.... Det kjennes veldig sånn ut 😭😭. Å herregud.... Vannverket går kan du si.... Cassidy Tvillingene synes at det postes mye bra musikk her i kveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Det var utrolig fint, og jeg kjente at jeg ble rørt over det ❤️❤️. Engelsk er også fint ❤️❤️. Hvor lenge siden da? I alle fall de siste 15 årene? Den gangen vi drev med Napster 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): If I could catch a rainbow, I would do it, just for you, And, share with you, its beauty, on the days you're feeling blue. If I could, I would build a mountain, you could call your very own. A place to find serenity, a place just to be alone. If I could, I would take your troubles, and toss them into the sea. But, all these things, I'm finding, are impossible for me. I cannot build a mountain, or catch a rainbow fair; but, let me be, what I know best, A Friend, who's always there. I promise to defend you, should the occasion ever rise, And, I promise to wipe away the tears, which might stream from your weeping eyes. Let me be the trusted Friend, the one that you know best. I will never leave you, on that, you can surely rest." Dette har vært med meg noen år også -) Cassidy Tvillingene liker godt musikken til Frank Sinatra og Dean Martin.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det postes mye bra musikk her i kveld.♥️♥️ Hver kveld ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Hver kveld ❤️ Ja det er Cassidy Tvillingene 100% enige i.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 27. mars Rapporter Del Skrevet 27. mars trn100 skrev (3 minutter siden): If I could catch a rainbow, I would do it, just for you, And, share with you, its beauty, on the days you're feeling blue. If I could, I would build a mountain, you could call your very own. A place to find serenity, a place just to be alone. If I could, I would take your troubles, and toss them into the sea. But, all these things, I'm finding, are impossible for me. I cannot build a mountain, or catch a rainbow fair; but, let me be, what I know best, A Friend, who's always there. I promise to defend you, should the occasion ever rise, And, I promise to wipe away the tears, which might stream from your weeping eyes. Let me be the trusted Friend, the one that you know best. I will never leave you, on that, you can surely rest." Dette har vært med meg noen år også -) Denne sangen er så fin synes jeg ❤️❤️. Tenkte på den når jeg leste diktet 😉. Jeg kan bygge fjell jeg 😉. Denne er det så trøkk i ❤️❤️. Så kraftfullt kan det være ❤️❤️. Tenk på det ❤️❤️. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars (endret) Det flotte lommeuret du fikk pappa av mamma juleaften 2003 du var stolt av det ikke visste jeg at du skulle går så fort 😭❤️ Endret 27. mars av Maskinfører 4 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars Oxalidaceaee skrev (13 minutter siden): Her jobbes det 👏👏🥳🥳 Ikke nå 😀 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå