MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) enten er kinder egge stort å Lego klosene små eller om vent cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) enten er kinder egge stort å Lego klosene små eller om vent cc Cassidy Tvillingene gjetter at det er omvendt vi.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Typisk Norsk Hamstre for så å selge fyrt F idioter Egoister er dem Om man handler på normalt vis så er det garantert nok til alle Blir kvalm av slike folk som utnytter slike situasjoner 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene håper at alle har det fint i kveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Logger av for kvelden jeg la meg klokka 20:00 GOOD natt tunge esker det var nå 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): Logger av for kvelden jeg la meg klokka 20:00 GOOD natt tunge esker det var nå Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt, vår gode venn @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (12 timer siden): Bortsett fra oss og LEGO, så tenker @MR SPEED mest på Jordan Katie Price 😜 Men han får ikke poste bilder her, for da kan han få trøbbel, det har skjedd før 😁 Det er jo ikke synd på han... Han fikk jo faktisk et bilde av meg til og med 😂👌🫣. Tipper han ble glad da 😂😂😂. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen begynner å komme i påskemodus nå.🐥🐥🐤🐤🐣🐣 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) enten er kinder egge stort å Lego klosene små eller om vent cc Jeg elsker Kinder sjokolade ❤️. Det er det beste jeg vet 😂🏆. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Jeg elsker Kinder sjokolade ❤️. Det er det beste jeg vet 😂🏆. Cassidy Tvillingene sin favorittsjokolade er uten tvil Troika, men om påsken spiser vi mest Kvikklunsj.🟫🟫🟥🟥🟨🟨🟩🟩😋😋 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (1 time siden): Typisk Norsk Hamstre for så å selge fyrt F idioter Egoister er dem Om man handler på normalt vis så er det garantert nok til alle Blir kvalm av slike folk som utnytter slike situasjoner Skal si du hisser deg opp.... Ta det lugnt... Enten så går det bra eller så går det over.... Stor varm klem til deg 🥰. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Cassidy Tvillingene sender også klemmer til @Maskinfører og til Tuss og til Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sender også klemmer til @Maskinfører og til Tuss og til Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer Frida og Tuss sender varmer klemmer tilbake 🥰🥰😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Skal si du hisser deg opp.... Ta det lugnt... Enten så går det bra eller så går det over.... Stor varm klem til deg 🥰. Neida er aldri hissig jeg bare litt oppgitt til tider Stor varm påskeklem tilbake 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Tusen takk det varmer Frida og Tuss sender varmer klemmer tilbake 🥰🥰😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Tror Frida har vært syk jeg hun har snufset og hørt ut som en gris når hun har spist nå er lydene borte og snerken i øyekroken er borte og virker mere i form som pappa sa de sover seg friske Frida 😻😻❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (54 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Tror Frida har vært syk jeg hun har snufset og hørt ut som en gris når hun har spist nå er lydene borte og snerken i øyekroken er borte og virker mere i form som pappa sa de sover seg friske Frida 😻😻❤️❤️ Stakkars Frida..... Så godt å "høre" at formen er bedre ❤️. Ja man kan sove seg frisk 👌. Du er klok du 🏆. Det er viktig at dyra har det godt ❤️. Virker som du er glad i dyr 👏👌🏆. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (11 minutter siden): Tror Frida har vært syk jeg hun har snufset og hørt ut som en gris når hun har spist nå er lydene borte og snerken i øyekroken er borte og virker mere i form som pappa sa de sover seg friske Frida 😻😻❤️❤️ Cassidy Tvillingene ønsker Frida Riktig Godbedring.😻😻♥️♥️ Maskinfører skrev (11 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Delvis skrev (10 timer siden): Alle kan bli gode venner 🙂 Oisann 👏👌🏆😂. Så utrolig gøy å se 👌. Det var spesielt ❤️👏. Takk for at du deler ❤️. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå