MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) @Maskinfører godt med kalt vann 👍👍Trude aldri jeg ikke ville si det da cola halolicker da 😎 Endret 26. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (19 minutter siden): Osten blir sikkert muggen da grunn den innestengt Ja den gjør nok det eller port salutt Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (16 minutter siden): @Maskinfører godt med kalt vann 👍👍Trude aldri jeg ikke ville si det da cola halolicker da 😎 Kaldt vann er alltid godt spesielt vann når man vandrer i fjellet tar koppen opp fra sekken og setter seg ned ved bekken ja Cola er godt åhh elsker Coca-Cola ❤️❤️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) Maskinfører skrev (45 minutter siden): Ja jeg søkte opp å sende mat i posten for morroskyld å og da kom denne opp er det noe og anbefale meg å gjøre ? er 36 år gammel og har vurdert og sende en brødskive til min tante på 82 år i Horten Husker ikke hva jeg hadde på den, bare at det var en skive grovt utan sirup brød. problemet var at jeg gjorde det på kødd da, men det går jo an å sende mat ordentlig 🙂 Da må det være ordentlig og pakket fint, og at de vet hva som kommer. 🙂 For mange år siden fikk vi mat i posten fra besteforeldrene av og til 🙂 Endret 26. mars av Delvis 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Øy se trykk du kan tjene deg noen kr hvis du har den mobilen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Aller beste kjøpet i 2023 til nå ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Det regner her det var ikke godt kjøpe 🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Entern skrev (6 timer siden): Hvis Cassidy Tvillingene hadde et band måtte det hete det 🤣😊👍 Ja det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Delvis skrev (6 timer siden): Ja dessverre. Kunne gjøre dumme ting i yngre dager. 🙄 Det der skjedde på tidlig 90 tall en gang. Ja du så sikkert jeg skrev om det her. https://www.diskusjon.no/topic/935241-sendte-brødskive-i-posten/#comment-24986356 Cassidy Tvillingene gjorde også sånne rampestreker da vi var barn og yngre tenåringer.😉😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (45 minutter siden): Delvis skrev (1 time siden): Alle kan bli gode venner 🙂 MR SPEED skrev (1 time siden): Aller beste kjøpet i 2023 til nå ❤️❤️❤️❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (2 timer siden): 20 sushi bet spist opp 20 igjen❤️ 😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (21 minutter siden): 😋😋 Den er best til BARE vann CC den leker hvis den blir snudd opp ned da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) Den her CC står den er luft tett bra hvis cola oppi da Endret 26. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Del Skrevet 26. mars Delvis skrev (2 timer siden): Husker ikke hva jeg hadde på den, bare at det var en skive grovt utan sirup brød. problemet var at jeg gjorde det på kødd da, men det går jo an å sende mat ordentlig 🙂 Da må det være ordentlig og pakket fint, og at de vet hva som kommer. 🙂 For mange år siden fikk vi mat i posten fra besteforeldrene av og til 🙂 Hehe du husker ikke det nei nei jeg tenkte noe skikkelig jævelig (Port Salutt Stink ost eller gulost) hehe ja jeg skjønte det var på kødd ja da må det pakkes fint hehe du hadde fått den fikse ideen fra besteforeldrene dine ja 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Hehe du husker ikke det nei nei jeg tenkte noe skikkelig jævelig (Port Salutt Stink ost eller gulost) hehe ja jeg skjønte det var på kødd ja da må det pakkes fint hehe du hadde fått den fikse ideen fra besteforeldrene dine ja Hvis det toll i mellom deg ho da blir den stoppet tenk godt da du pakker den 😀 Lenke til kommentar
Joeal88 Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars (endret) Hehe. Misforstod tittelen på denne tråden en smule, trodde at det var en chattetråd for maskinførere😁 (Nei, jeg er ikke noen maskinfører). Endret 26. mars av Joeal88 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Joeal88 skrev (52 minutter siden): Hehe. Misforstod tittelen på denne tråden en smule, trodde at det var en chattetråd for maskinførere😁 (Nei, jeg er ikke noen maskinfører). Neida, er bare han som startet den 😁 velkommen 😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (4 timer siden): Den her CC står den er luft tett bra hvis cola oppi da Cassidy Tvillingene synes at de er kule da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå