Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars God morgen alle sammen 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): God morgen alle sammen 🍀☘️🐶🥰 God morgen Trippelure og Voffelure 😊🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Jeg å Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jeg å Spesielt bestevennene dine i KISS 🤩😛😼😍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (5 minutter siden): Jeg å Entern skrev (2 minutter siden): Spesielt bestevennene dine i KISS 🤩😛😼😍 Bortsett fra oss og LEGO, så tenker @MR SPEED mest på Jordan Katie Price 😜 Men han får ikke poste bilder her, for da kan han få trøbbel, det har skjedd før 😁 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (11 minutter siden): God morgen Trippelure og Voffelure 😊🐶 Tusen❤️takk, håper du og faren din har det bra 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Bortsett fra oss og LEGO, så tenker @MR SPEED mest på Jordan Katie Price 😜 Men han får ikke poste bilder her, for da kan han få trøbbel, det har skjedd før 😁 Lurer på hvordan det foregår i drømmene hans, om gutta i KISS kommer og stikker av med Jordan 🤣🤣🤣🤣 Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk, håper du og faren din har det bra 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk og jeg håper du og valpen også har det bra 😊🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (7 minutter siden): Spesielt bestevennene dine i KISS 🤩😛😼😍 Dere da jeg mente @Entern @Trippelure @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Trippelure skrev (2 minutter siden): Bortsett fra oss og LEGO, så tenker @MR SPEED mest på Jordan Katie Price 😜 Men han får ikke poste bilder her, for da kan han få trøbbel, det har skjedd før 😁 Jo det men nå greit kjøpe fra meny å oda 2 biler kommer hit så logger av til de har vert her da 😀 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Entern skrev (1 minutt siden): Lurer på hvordan det foregår i drømmene hans, om gutta i KISS kommer og stikker av med Jordan 🤣🤣🤣🤣 Tusen takk og jeg håper du og valpen også har det bra 😊🐶 I drømmene så er Jordan dama til @MR SPEED, og KISS spiller i bakgrunnen 🤩🤩🤩🤩 🐶🥰 Valpen og jeg har det bra, vi skal straks gå ut en tur. Vi var ute en tur i natt, han holdt et leven og vekket meg. Han fikk en ny ball herom dagen og den er visst veldig fiiiiin døgnet rundt 😂🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Dere da jeg mente @Entern @Trippelure @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jo det men nå greit kjøpe fra meny å oda 2 biler kommer hit så logger av til de har vert her da 😀 Jeg vet det 🤪🐶🥰 Men jeg kødder litt med deg ikke sant? Du har sagt jeg skal gjøre det, og jeg tenker på deg også, og det du sier 😜😃🐶🥰 Håper leveransene går bra og at du får masse digg mat (+sushi) i hus 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (8 minutter siden): Dere da jeg mente @Entern @Trippelure @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Jo det men nå greit kjøpe fra meny å oda 2 biler kommer hit så logger av til de har vert her da 😀 Bare tulla med deg gode kompis MR SPEED 😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): I drømmene så er Jordan dama til @MR SPEED, og KISS spiller i bakgrunnen 🤩🤩🤩🤩 🐶🥰 Valpen og jeg har det bra, vi skal straks gå ut en tur. Vi var ute en tur i natt, han holdt et leven og vekket meg. Han fikk en ny ball herom dagen og den er visst veldig fiiiiin døgnet rundt 😂🐶🥰 Oisann 🤣🤣🤣 bra han koser seg med ballen da 🐶⚽️🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Fikk frokost burn å de i bilde ❤️ nei det var å våkne opp begynte bli trøtt etter på 40 sushi beter da😃 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 timer siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Delvis skrev (3 timer siden): Ja dessverre. Kunne gjøre dumme ting i yngre dager. 🙄 Det der skjedde på tidlig 90 tall en gang. Ja du så sikkert jeg skrev om det her. https://www.diskusjon.no/topic/935241-sendte-brødskive-i-posten/#comment-24986356 Ja jeg søkte opp å sende mat i posten for morroskyld å og da kom denne opp er det noe og anbefale meg å gjøre ? er 36 år gammel og har vurdert og sende en brødskive til min tante på 82 år i Horten 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg søkte opp å sende mat i posten for morroskyld å og da kom denne opp er det noe og anbefale meg å gjøre ? er 36 år gammel og har vurdert og sende en brødskive til min tante på 82 år i Horten Gjør det da, så får hun endelig noe ordentlig å klage på 🤭😁😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg søkte opp å sende mat i posten for morroskyld å og da kom denne opp er det noe og anbefale meg å gjøre ? er 36 år gammel og har vurdert og sende en brødskive til min tante på 82 år i Horten Tenkte sier sende deg en brød skive i posten tanke med gul ost nei den kommer til lukte fælt da ombestemmer meg 🤪🥰👍😀🤣 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Gjør det da, så får hun endelig noe ordentlig å klage på 🤭😁😻😻🐶🥰 Ja jeg vurderer det 🤭😁😻😻🐶🥰🤭😁😻😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Tenkte sier sende deg en brød skive i posten tanke med gul ost nei den kommer til lukte fælt da ombestemmer meg 🤪🥰👍😀🤣 hehe må være pålegg som lukter noe helt jævlig gammel ost ? 🤪🥰👍😀🤣🤪🥰👍😀🤣 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): hehe må være pålegg som lukter noe helt jævlig gammel ost ? 🤪🥰👍😀🤣🤪🥰👍😀🤣 Osten blir sikkert muggen da grunn den innestengt 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå