Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre hilsener til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre hilsener til dere.♥️♥️ Ja sender i retur ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja sender i retur ❤️❤️ Det gjør Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det gjør Cassidy Tvillingene glade i hjertene våre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer sender i retur ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer sender i retur ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Snakk om hjerteras, jeg blir flat, halp!! ❤️❤️❤️ 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars N-4K0 skrev (6 minutter siden): Snakk om hjerteras, jeg blir flat, halp!! ❤️❤️❤️ Cassidy Tvillingene er hjertens enige.♥️♥️🤣🤣 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Cassidy Twins' Lonely Hearts Club Band 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Cassidy Twins' Lonely Hearts Club Band 😁 Der finner du Cassidy Tvillingene vet du.😉😉♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Maskinfører skrev (5 timer siden): @Delvis var det du som sendte brødskive i postkassa ? Ja dessverre. Kunne gjøre dumme ting i yngre dager. 🙄 Det der skjedde på tidlig 90 tall en gang. Ja du så sikkert jeg skrev om det her. https://www.diskusjon.no/topic/935241-sendte-brødskive-i-posten/#comment-24986356 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): Snakk om hjerteras, jeg blir flat, halp!! ❤️❤️❤️ Nå kommer hjelpemannskap og redder deg 👷🏻♂️👷🏿♀️👷🏼👮🏻👮🏼♀️👮🏻♂️👨🏻⚕️👩🏽⚕️ 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars N-4K0 skrev (3 timer siden): Cassidy Twins' Lonely Hearts Club Band 😁 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Der finner du Cassidy Tvillingene vet du.😉😉♥️♥️ Hvis Cassidy Tvillingene hadde et band måtte det hete det 🤣😊👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. mars Rapporter Del Skrevet 26. mars Delvis skrev (32 minutter siden): Ja dessverre. Kunne gjøre dumme ting i yngre dager. 🙄 Det der skjedde på tidlig 90 tall en gang. Ja du så sikkert jeg skrev om det her. https://www.diskusjon.no/topic/935241-sendte-brødskive-i-posten/#comment-24986356 Haha 🤣🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå