Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (1 time siden): Men det var ikke den store begeistring her inne 😅 Du får opprette en så får vi se hva de sier ? 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) MR SPEED skrev (14 minutter siden): Alle sammen OOC lager https://orangecountychoppers.com/ 👍 Tror jeg har sett disse gutta før.... Har ikke de et eget tv-program? 😂😂😂 Endret 25. mars av Oxalidaceaee 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tusen takk det varmer sender varme tanker tilbake ❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Tror jeg har sett disse gutta før.... Har ikke de et eget tv-program? 😂😂😂 😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk de hilser tilbake og sier tenker på dere også skulle hilse fra Pappa 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk de hilser tilbake og sier tenker på dere også skulle hilse fra Pappa 🥰🥰😻😻❤️❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender våre hilsener tilbake.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Kjære snille Pappa gratulere så mye med 79 års dagen i dag 25 Mars 2024 skulle ønske vi hadde fått feiret bursdagen din med kaker og lys 😻😻🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️🎂🎂🎂🎂🥳🥳🥳🥳 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene sender våre hilsener tilbake.♥️♥️ Tusen takk vi tar det til oss ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Kjære snille Pappa gratulere så mye med 79 års dagen i dag 25 Mars 2024 skulle ønske vi hadde fått feiret bursdagen din med kaker og lys 😻😻🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️🎂🎂🎂🎂🥳🥳🥳🥳 🌹🌹♥️♥️ Maskinfører skrev (6 minutter siden): Tusen takk vi tar det til oss ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Oxalidaceaee skrev (30 minutter siden): Tror jeg har sett disse gutta før.... Har ikke de et eget tv-program? 😂😂😂 Jo det ble tatt tv skjermen gikk på tv Norge trur jeg… trudde du mente ACDC da Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Jo det ble tatt tv skjermen gikk på tv Norge trur jeg… trudde du mente ACDC da Jeg mener på at jeg har sett på noen av de programma der 👌. Artige de da 😂😂😂. Syns jeg kunne huske og ha sett dem før 👌😆🤭. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Jo det ble tatt tv skjermen gikk på tv Norge trur jeg… trudde du mente ACDC da Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Jeg mener på at jeg har sett på noen av de programma der 👌. Artige de da 😂😂😂. Syns jeg kunne huske og ha sett dem før 👌😆🤭. Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Nå vet ikke jeg hva du har angst for @MR SPEED..... Synes det er gøy at du deler det du bygger med lego i allefall ❤️. Takk for at du deler 🏆. You' re number one 🏆. 🙌🙌🙌. Digger denne sangen 😂😂😂😉😉😉. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): 🌹🌹♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tusen takk hilser på dere tilbake ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Oxalidaceaee skrev (8 minutter siden): Nå vet ikke jeg hva du har angst for @MR SPEED..... Synes det er gøy at du deler det du bygger med lego i allefall ❤️. Takk for at du deler 🏆. You' re number one 🏆. 🙌🙌🙌. Digger denne sangen 😂😂😂😉😉😉. ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk hilser på dere tilbake ❤️❤️ Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (37 minutter siden): Kjære snille Pappa gratulere så mye med 79 års dagen i dag 25 Mars 2024 skulle ønske vi hadde fått feiret bursdagen din med kaker og lys 😻😻🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️ 🕯️🕯️🕯️🎂🎂🎂🎂🥳🥳🥳🥳 Gode ønsker til deg og pusekattene fra valpen og meg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Cassidy Tvillingene tenker også på @Maskinfører og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Tusen Takk, nå ble Cassidy Tvillingene glade.♥️♥️ Ja det ble vi også ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå