MR SPEED Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (8 minutter siden): Det ser bra ut 🤩👍 Jeg må også kjøpe meg ny thermokopp snart... Er Til varme å kulde 12 timer Hva med den her da Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Ja jeg må ha god thermokopp når jeg er ute på tur 😊 Tenkte på å kjøpe en som denne. Har hatt det merket før og det holder godt på varmen. Jeg var veldig fornøyd med den jeg hadde og den holdt i 4-5år 🤩 1 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (15 timer siden): Jaggu Frida er 85 år ja da ere ikke rart hu hører dårlig ❤️❤️❤️😻😻😻☹️☹️☹️ HÆ??!? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): HÆ??!? Ja 85 katteår😸 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (8 minutter siden): 85 kattehår? 😵 Ja, de du har i suppa di 🤪 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Til ære for @Maskinfører må jeg spørre i denne tråden, hva synes dere om å starte "den store fisetråden" inne på Lekeplassen? Ikke spamme med masse tråder, men en stor tråd? 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Til ære for @Maskinfører må jeg spørre i denne tråden, hva synes dere om å starte "den store fisetråden" inne på Lekeplassen? Ikke spamme med masse tråder, men en stor tråd? Hva et det for en slags tråd? Jeg har aspergers syndrom så kan være noe treg i oppfattelsen 😁 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Hva et det for en slags tråd? Jeg har aspergers syndrom så kan være noe treg i oppfattelsen 😁 Promping 😆 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (7 minutter siden): Promping 😆 Ok, men hva går den ut på? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ok, men hva går den ut på? Er. Noe med katter hvist Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars MR SPEED skrev (Akkurat nå): Er. Noe med katter hvist Prompende katter? Hmmm 🤔 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars (endret) Trippelure skrev (2 minutter siden): Ok, men hva går den ut på? MR SPEED skrev (2 minutter siden): Er. Noe med katter hvist Ok, jeg tror jeg tar hintet her😅 En egen tråd om promping blir sikkert litt for barnslig.... Men puser skal jeg poste 😺 Endret 25. mars av Tussi Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (2 minutter siden): Ok, jeg tror jeg tar hintet her😅 En egen tråd om promping blir sikkert litt for barnslig.... Men puser skal jeg poste 😺 Ja, men jeg er fortsatt nysgjerrig på hva den leken går ut på daaaaaaa 🤪😼 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja, men jeg er fortsatt nysgjerrig på hva den leken går ut på daaaaaaa 🤪😼 En tråd der man kan fortelle prompehistorier Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Tussi skrev (1 minutt siden): En tråd der man kan fortelle prompehistorier Ok, da skjønner jeg, takk 😅 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (1 time siden): Så bra at dere har det bra, vi har det også bra 😃😻😻🐶🥰 Fin sang til alle Har du ikke pusen din lenger @Tussi 😿 MR SPEED skrev (3 timer siden): Maskinfører skrev (6 timer siden): ❤️❤️ ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): ♥️♥️♥️♥️ ❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (1 time siden): Så bra at dere har det bra, vi har det også bra 😃😻😻🐶🥰 Fin sang til alle Har du ikke pusen din lenger @Tussi 😿 Det er bra 😀😻😻🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (49 minutter siden): HÆ??!? Frida er 85 år i menneske år 😻😻 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå