N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg husker ikke helt når, men ila. sist natt eller noe var det skikkelig treigt her inne. Det tok opptil et minutt å komme inn på ny side. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg husker ikke helt når, men ila. sist natt eller noe var det skikkelig treigt her inne. Det tok opptil et minutt å komme inn på ny side. Ja det merket Cassidy Tvillingene også, det er sykt irriterende når det går så treigt. Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Jaggu Frida er 85 år ja da ere ikke rart hu hører dårlig ❤️❤️❤️😻😻😻☹️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (23 minutter siden): Jaggu Frida er 85 år ja da ere ikke rart hu hører dårlig ❤️❤️❤️😻😻😻☹️☹️☹️ ♥️♥️ Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ hehe hun ligger på fanget mitt ❤️❤️😀😀😀😻😻😻😻 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ hehe hun ligger på fanget mitt ❤️❤️😀😀😀😻😻😻😻 Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres koselig ut.🥰🥰😻😻♥️♥️ Ja det gjør det 🥰🥰😻😻❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det gjør det 🥰🥰😻😻❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker til dere.♥️♥️ Tusen takk ❤️❤️ sender Tilbake vi har det bra ❤️❤️😻😻 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Tusen takk ❤️❤️ sender Tilbake vi har det bra ❤️❤️😻😻 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (26 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars God morgen alle sammen ❤️. Håper dere får en super duper fin dag idag 😀. 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (5 timer siden): Jeg er helt enig 🥳 Brokkoli er den beste grønnsaken. Jeg liker godt å spise den rå, men alle former for brokkoli er godt 😋🤩 Litt rart muligens... Jeg synes stilken er aller best 😋👌. Kutter bare den på alle fire sider slik at den ligner en kube, så deler den i terninger. Til salat og sånn feks. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. mars Forfatter Del Skrevet 25. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (53 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå