Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (5 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Det er bra tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (17 minutter siden): Tusen Takk, det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja her også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (19 minutter siden): Ja her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (52 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg digger brokkoli 😋❤️ Cassidy Tvillingene er også veldig glade i brokkoli.🥦🥦😋😋♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Brokkoli er sannsynligvis favorittgrønnsaken min, tett fulgt av gulrot og gul løk, men de to foretrekker jeg hhv. ovnsstekt og stekt. Men dampet, helst smørdampet brokkoli... mmmmm 🤤 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Brokkoli er sannsynligvis favorittgrønnsaken min, tett fulgt av gulrot og gul løk, men de to foretrekker jeg hhv. ovnsstekt og stekt. Men dampet, helst smørdampet brokkoli... mmmmm 🤤 Cassidy Tvillingene liker å spise rå brokkoli, vi har hørt at brokkoli er den grønnsaken med mest C-vitaminer i.🥦🥦😋😋 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars (endret) Jeg er helt enig 🥳 Brokkoli er den beste grønnsaken. Jeg liker godt å spise den rå, men alle former for brokkoli er godt 😋🤩 Endret 25. mars av Trippelure Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Rå er den litt for hard for min smak og jeg syns ikke smaken kommer fram skikkelig. Men kokt kunne jeg godt spist en hel kasserolle med brokkoli 😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg likerå kutte den opp i små bider og ha den i salat, eller dyppe den i hummus og spise rå. Men dampet brokkilo er godt til alt 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Cassidy Tvillingene håper at dere sjekker ut den nye tråden Dagens Innrømmelse som vi to har startet her på Lekeplassen nå.😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Jeg er helt enig 🥳 Brokkoli er den beste grønnsaken. Jeg liker godt å spise den rå, men alle former for brokkoli er godt 😋🤩 N-4K0 skrev (6 minutter siden): Rå er den litt for hard for min smak og jeg syns ikke smaken kommer fram skikkelig. Men kokt kunne jeg godt spist en hel kasserolle med brokkoli 😅 Cassidy Tvillingene kan spise oss syke på rå brokkoli, så godt liker vi brokkoli.😋😋🥦🥦 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars Jeg kunne sikkert spist meg syk på kokt brokkoli 😋 🥦 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Jeg kunne sikkert spist meg syk på kokt brokkoli 😋 🥦 Det temaet der kan du innrømme i den nye tråden til Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars God idé, men jeg har allerede innrømmet noe og jeg vil ikke poste mer enn én gang om dagen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. mars Del Skrevet 25. mars N-4K0 skrev (2 minutter siden): God idé, men jeg har allerede innrømmet noe og jeg vil ikke poste mer enn én gang om dagen Cassidy Tvillingene forstår, vi ble litt frustrerte i går kveld. For da var forumet her nede i cirka en halvtime fra klokken 19.30-20.00. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå