Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk det varmer sender tilbake ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Delvis skrev (5 timer siden): Der var batteriet i tastaturet midt tomt. Må lade det for å få lys i det igjen. 🙂Sitter som vanlig i mørke med lys bare fra skjermen og tastaturet. 👁️🗨️ Det klarer ikke jeg. Det virker litt selvmotsigende, men øynene mine er sensitive for sterkt/skarpt lys, men til tross for det klarer jeg ikke å sitte i mørket med kun lyset fra skjerm og tastatur. Eller det er kanskje ikke så selvmotsigende, det blir kanskje rett og slett for skarpt lys for øynene mine når det kun er skjermlys og ellers mørke rundt meg. Jeg må ha på skrivebordslampa, men ellers har jeg ikke på noe lys. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Cassidy Tvillingene liker godt å sitte i mørket med pc-en vår.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Delvis skrev (5 timer siden): Reker liker jeg, men andre skalldyr er jeg lite borti. Og sopp styrer jeg helst unna. Sopp blir liksom for alien mat for meg. 👽hehe Jeg er stort sett likedan. Jeg liker reker, helst på brød med majones, men er ikke så gira på skalldyr ellers, dog jeg innrømmer at jeg ikke har smakt noe særlig av det utenom reker. Kanskje krabbe én gang for mange år siden, men det er det. Og sopp - jeg kan spise champignon som en del av biffsnadder, jegergryte o.l. og kan "til nød" smake på det pannestekt med salt og pepper som mora mi lager en gang iblant, men generelt sett er ikke sopp noe for meg. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje det har noe med graden av "alien" du nevner, det har jeg ikke tenkt over før, men jeg føler på en måte at jeg har litt "fobi" mot sopp. Det høres teit ut og jeg aner ikke om det finnes en faktisk fobi mot sopp, men det er noe med denne plantesaken som jeg føler en slags motvilje mot. Det er i hvertfall sånn jeg best kan forklare det. Jeg får litt fnatt av tanken på å ta på sopp, akkurat som jeg har en slags fobi mot det, i hvertfall sopp som er hel og uplukket. Likevel syns jeg sopp er litt morsomt pga. formen og selve ordet er litt morsomt 😆 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker godt å sitte i mørket med pc-en vår.😉😉 Joda, jeg sitter på en måte i mørket selv, for det er mørkt i rommet utenom skrivebordslampa, skjermen og lyset fra tastaturet og kabinettet Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (4 minutter siden): Joda, jeg sitter på en måte i mørket selv, for det er mørkt i rommet utenom skrivebordslampa, skjermen og lyset fra tastaturet og kabinettet Cassidy Tvillingene liker å sitte i mørket vi.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Jeg liker det på en måte selv også, men jeg klarer det ikke når jeg sitter ved pc'n. Det blir kanskje for nært for øynene mine, jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (7 minutter siden): Jeg er stort sett likedan. Jeg liker reker, helst på brød med majones, men er ikke så gira på skalldyr ellers, dog jeg innrømmer at jeg ikke har smakt noe særlig av det utenom reker. Kanskje krabbe én gang for mange år siden, men det er det. Og sopp - jeg kan spise champignon som en del av biffsnadder, jegergryte o.l. og kan "til nød" smake på det pannestekt med salt og pepper som mora mi lager en gang iblant, men generelt sett er ikke sopp noe for meg. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje det har noe med graden av "alien" du nevner, det har jeg ikke tenkt over før, men jeg føler på en måte at jeg har litt "fobi" mot sopp. Det høres teit ut og jeg aner ikke om det finnes en faktisk fobi mot sopp, men det er noe med denne plantesaken som jeg føler en slags motvilje mot. Det er i hvertfall sånn jeg best kan forklare det. Jeg får litt fnatt av tanken på å ta på sopp, akkurat som jeg har en slags fobi mot det, i hvertfall sopp som er hel og uplukket. Likevel syns jeg sopp er litt morsomt pga. formen og selve ordet er litt morsomt 😆 Cassidy Tvillingene føler at sommeren er ødelagt for oss hvis ikke vi får spist krepsdyr.🦐🦐🦀🦀🦞🦞 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg liker det på en måte selv også, men jeg klarer det ikke når jeg sitter ved pc'n. Det blir kanskje for nært for øynene mine, jeg vet ikke. Cassidy Tvillingene forstår, vi har liksom bare alltid sittet foran pc-en vår i mørket. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (37 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars God tidlig søndag til dere alle, spesielt til @Maskinfører og den store jobben han har påbegynt med huset sitt 🌹 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ N-4K0 skrev (1 minutt siden): God tidlig søndag til dere alle, spesielt til @Maskinfører og den store jobben han har påbegynt med huset sitt 🌹 ♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): God tidlig søndag til dere alle, spesielt til @Maskinfører og den store jobben han har påbegynt med huset sitt 🌹 Ja god søndag tilbake @N-4K0 ja er flink med det huset takk takk for skryt og rose Rose tilbake 🌹🌹 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Vi skulle hatt en roseemoji som reaksjon på innlegg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): ❤️❤️ ♥️♥️ N-4K0 skrev (1 minutt siden): Vi skulle hatt en roseemoji som reaksjon på innlegg Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (4 timer siden): Vi skulle hatt en roseemoji som reaksjon på innlegg Helt enig 😊🌹 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (5 timer siden): Jeg er stort sett likedan. Jeg liker reker, helst på brød med majones, men er ikke så gira på skalldyr ellers, dog jeg innrømmer at jeg ikke har smakt noe særlig av det utenom reker. Kanskje krabbe én gang for mange år siden, men det er det. Og sopp - jeg kan spise champignon som en del av biffsnadder, jegergryte o.l. og kan "til nød" smake på det pannestekt med salt og pepper som mora mi lager en gang iblant, men generelt sett er ikke sopp noe for meg. Jeg vet ikke hvorfor, kanskje det har noe med graden av "alien" du nevner, det har jeg ikke tenkt over før, men jeg føler på en måte at jeg har litt "fobi" mot sopp. Det høres teit ut og jeg aner ikke om det finnes en faktisk fobi mot sopp, men det er noe med denne plantesaken som jeg føler en slags motvilje mot. Det er i hvertfall sånn jeg best kan forklare det. Jeg får litt fnatt av tanken på å ta på sopp, akkurat som jeg har en slags fobi mot det, i hvertfall sopp som er hel og uplukket. Likevel syns jeg sopp er litt morsomt pga. formen og selve ordet er litt morsomt 😆 Jeg tror faktisk aldri jeg har spist krabbe eller kreps 🦀🦞 hadde sikkert likt det men åssen spiser man det???🤔 Eller forresten har spist krabbekaker og det var veldig godt 😊 Men jeg liker jo blekksprut og da 😅 helst frityrstekt 😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars N-4K0 skrev (5 timer siden): God tidlig søndag til dere alle, spesielt til @Maskinfører og den store jobben han har påbegynt med huset sitt 🌹 Tusen❤️takk 😃 God søndag til deg og alle som leser i tråden, håper alle har det fint 🍀☘️😊🐶🥰 N-4K0 skrev (5 timer siden): Det klarer ikke jeg. Det virker litt selvmotsigende, men øynene mine er sensitive for sterkt/skarpt lys, men til tross for det klarer jeg ikke å sitte i mørket med kun lyset fra skjerm og tastatur. Eller det er kanskje ikke så selvmotsigende, det blir kanskje rett og slett for skarpt lys for øynene mine når det kun er skjermlys og ellers mørke rundt meg. Jeg må ha på skrivebordslampa, men ellers har jeg ikke på noe lys. Det er ikke rart, det er vanlig for folk med aspergers å ha det de kaller "sensoriske utfordringer". Dvs at sansene er over eller underfølsomme, og det varierer fra person til person. Jeg er selv sensitiv for sterkt lys, og med kun skjermlys så svir og renner øynene mine så jeg ikke klarer å se, bruker ofte solbriller selvom det ikke er typisk solbrille-vær. Og fordi jeg er veldig kul da 😁😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at man skal nyte det så lenge man er fri og frank.😉😉 Jeg syns at hvis man ikke kan føle seg fri når man er sammen med noen, så bør man ikke være sammen i det hele tatt 😜 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå