Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Sjokolade er digg, kan Cassidy Tvillingene spørre hvilken sjokolade du har spist??🍫🍫😋😋 Litt forskjellig 🤤🤤🤤🤤🤤🤤😋😋😋😋😋😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Litt forskjellig 🤤🤤🤤🤤🤤🤤😋😋😋😋😋😋😋 Cassidy Tvillingene forstår, vi liker også mange forskjellige sjokolader.🍫🍫😋😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene forstår, vi liker også mange forskjellige sjokolader.🍫🍫😋😋 Jeg og. Jeg spiste noe greier med mais inni og sjokolade utenpå?🤔 og Snickers😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og. Jeg spiste noe greier med mais inni og sjokolade utenpå?🤔 og Snickers😋 Cassidy Tvillingene liker godt Snickers, og vi liker også Lion.😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker godt Snickers, og vi liker også Lion.😋😋 Snickers og Lion er gode 😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Entern skrev (1 minutt siden): Snickers og Lion er gode 😋😋 Cassidy Tvillingene er helt enige.😊😊 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (14 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på Tuss og på Frida.🥰🥰😻😻♥️♥️ Tusen takk det varmer hjertene våre ❤️❤️🥰🥰😻😻 Frida og Tuss hilser og takker og sier de har det bra 😻😻❤️❤️🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer hjertene våre ❤️❤️🥰🥰😻😻 Frida og Tuss hilser og takker og sier de har det bra 😻😻❤️❤️🥰🥰 Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Fikk de billig på oda meny dyrf oda ca 26.kr til 38.kr meny 70.kr 😡 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 24. mars Forfatter Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene veldig glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars @Maskinfører og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) får jeg komme i bryllupet deres 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars MR SPEED skrev (3 minutter siden): Fikk de billig på oda meny dyrf oda ca 26.kr til 38.kr meny 70.kr 😡 Cassidy Tvillingene liker godt de der.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Maskinfører og @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) får jeg komme i bryllupet deres Cassidy Tvillingene sier så så, nå må du være snill gutt her SPEEDY.🤣🤣😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier så så, nå må du være snill gutt her SPEEDY.🤣🤣😉😉 Ha ha nei ikke nå skjeder meg vilt blir snart mad da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): Ha ha nei ikke nå skjeder meg vilt blir snart mad da Cassidy Tvillingene vet og vi digger det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Ok da Riktig GOOD natt ses etter på…. da logger speedy av da 🤣🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå