Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (2 minutter siden): God aften 🙂 Tusen❤️takk og god aften til deg 😃🐶🥰 Delvis skrev (1 minutt siden): Har nettopp spist spiral loff jeg og reker 😆 Så du likte det altså 😃👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (1 minutt siden): God aften 🙂 Cassidy Tvillingene håper at du har en finlørdagskveld.♥️♥️ Delvis skrev (1 minutt siden): Har nettopp spist spiral loff jeg og reker Cassidy Tvillingene synes at det høres Digg ut.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (5 minutter siden): Hurra for Enighetsgjengen og valpen Voffelure 🥳🥳🥳🥳🐶 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene blir med på Hurra Hurra vi. Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 For alt som er bra 🤩🐶🥰🥳 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk og god aften til deg 😃🐶🥰 😆 Så du likte det altså 😃👍 Cassidy Tvillingene elsker både reker, krabbe, kreps, hummer, kongekrabbe og scampi. Vi må spise alle de om sommeren. Det blir ikke sommer for oss før vi har spist alle krepsdyrene.🦐🦐🦀🦀🦞🦞😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): ❤️❤️ ♥️♥️ Trippelure skrev (Akkurat nå): Hurra🥳 Hurra🥳 Hurra🥳 For alt som er bra 🤩🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 😆 Så du likte det altså 😃👍 Spiral loff falt bra i smak 😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres Digg ut.😋😋 Takk det var det 🙂👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja det er det 😊😻😻🐶🥰👍 Du finner nok mye rart der etterhvert som du fikser, siden det er et gammelt hus. Så lykke til 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (1 minutt siden): Spiral loff falt bra i smak 😎 Takk det var det 🙂👍 Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (1 minutt siden): Spiral loff falt bra i smak 😎 Takk det var det 🙂👍 Ja det var jo vi som anbefalte deg det om jeg ikke husker feil, hyggelig at det falt i smak 😁🐶🥰 Da antar jeg at du har en god lørdagskveld siden du har kost deg med digg mat 😆😎 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker både reker, krabbe, kreps, hummer, kongekrabbe og scampi. Vi må spise alle de om sommeren. Det blir ikke sommer for oss før vi har spist alle krepsdyrene.🦐🦐🦀🦀🦞🦞😋😋 Jeg spiser ikke skalldyr, for jeg liker egentlig ikke det så godt. Men jeg spiser reker hvis jeg får det servert, f.eks i fiskesuppe 😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg spiser ikke skalldyr, for jeg liker egentlig ikke det så godt. Men jeg spiser reker hvis jeg får det servert, f.eks i fiskesuppe 😊 Cassidy Tvillingene elsker skaldyr, vi føler at sommeren blir ødelagt for oss hvis vi ikke får skalldyr eller krepsdyr.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene elsker skaldyr, vi føler at sommeren blir ødelagt for oss hvis vi ikke får skalldyr eller krepsdyr.😊😊 Da kan dere få min andel 🤪💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Da kan dere få min andel 🤪💚💚🐶🥰 Cassidy Tvillingene Sier Tusen Hjertelig Takk for det.🦐🦐🦀🦀🦞🦞😋😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Jeg spiser ikke skalldyr, for jeg liker egentlig ikke det så godt. Men jeg spiser reker hvis jeg får det servert, f.eks i fiskesuppe 😊 Reker liker jeg, men andre skalldyr er jeg lite borti. Og sopp styrer jeg helst unna. Sopp blir liksom for alien mat for meg. 👽hehe 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (14 minutter siden): Du finner nok mye rart der etterhvert som du fikser, siden det er et gammelt hus. Så lykke til 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Nja 1978 er jo ikke gammelt da sikkert bare gjort på en annen måte idag bruker man gjerne både 19x148 over og underligger men det ser ut som om underliggeren er klyvd på midten så skjønner ikke noe ut av det 🍀 ☘️😊😻😻🐶🥰 3/4" Underligger 7/8" Overligger 11X95 Sløyfer dette kjenner jeg ikke til på Tømrerfaget var sløyfene 11X36 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (3 minutter siden): Reker liker jeg, men andre skalldyr er jeg lite borti. Og sopp styrer jeg helst unna. Sopp blir liksom for alien mat for meg. 👽hehe Cassidy Tvillingene elsker alle krepsdyr, og vi er veldig glade i sjampinjonger og kantareller.😋😋 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå