Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (20 minutter siden): Jeg sluttet da kom legoen Fin Optimus Prime Lego 😀 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at den sangen er et mesterverk fra George.♥️♥️♥️♥️ Helt enig 🤩🤩🤩🤩🥰🥳 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (6 minutter siden): Viktige ord alle sammen 🐶🥰 We were talking About the space between us all And the people Who hide themselves behind a wall of illusion Never glimpse the truth, then it's far too late When they pass away We were talking About the love we all could share When we find it To try our best to hold it there With our love, with our love We could save the world If they only knew Try to realize it's all within yourself No one else can make you change And to see you're really only very small And life flows on within you and without you We were talking About the love that's gone so cold and the people Who gain the world and lose their soul They don't know They can't see, are you one of them? When you've seen beyond yourself Then you may find peace of mind is waiting there And the time will come when you see we're all one And life flows on within you and without you George Harrison 🤩 George🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (15 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er mye fin Lego du har @MR SPEED♥️♥️ Helt enig i dette også 🤩🐶🥰🥳 WooHooWooHooHooooooooooo🥳 Lego @MR SPEED 🤩👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars N-4K0 skrev (4 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Helt enig i dette også 🤩🐶🥰🥳 WooHooWooHooHooooooooooo🥳 Lego @MR SPEED 🤩👍 Enighetsgjengen woohoo woohoo 🥳🥳🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Helt enig i dette også 🤩🐶🥰🥳 WooHooWooHooHooooooooooo🥳 Lego @MR SPEED 🤩👍 Entern skrev (4 minutter siden): George🥰 ♥️♥️♥️♥️ Trippelure skrev (5 minutter siden): Helt enig 🤩🤩🤩🤩🥰🥳 ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (42 minutter siden): Ja litt lego N-4K0 skrev (6 minutter siden): Vader😎😎😎😎😎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen woohoo woohoo 🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 Jeg og 🥰🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Enighetsgjengen.🥰🥰😍😍🤩🤩 Entern skrev (1 minutt siden): Jeg og 🥰🥰🥰🥰🥰 Jeg også 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg også 🐶🥰🥳 Hurra for Enighetsgjengen og valpen Voffelure 🥳🥳🥳🥳🐶 Endret 23. mars av Entern 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Entern skrev (2 minutter siden): Jeg og 🥰🥰🥰🥰🥰 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg også 🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Hurra for Enighetsgjengen og valpen Voffelure 🥳🥳🥳🥳🥳 Cassidy Tvillingene blir med på Hurra Hurra vi. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): ♥️♥️ ❤️❤️ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Har nettopp spist spiral loff jeg og reker Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Delvis skrev (1 minutt siden): God aften 🙂 God kveld 😊 Delvis skrev (Akkurat nå): Har nettopp spist spiral loff jeg og reker Kjempegodt 😊👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (1 time siden): Tusen❤️takk 😃 God påske tilbake til deg 😊🐶🥰 Godt jobba! 😊😻😻🐶🥰👍 Ja det er det 😊😻😻🐶🥰👍 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå