Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det første navnet Cassidy Tvillingene kommer på når vi ser den er Søtnosen, fordi vi synes at den er søt. Så derfor er det navnet vi foreslår.♥️♥️ Tusen hjertelig takk for forslaget ❤️❤️. Takket være dere så kom jeg fram til et annet navn og. Så tenker jeg det er ingenting i veien for at Brillebjørnen min kan ha to navn. Kjært barn har mange navn 😉❤️. Dette er en klassiker og jeg synes den er så morsom 😉❤️😘😍😆. Uffa meg 🤭🫣. Gå og legg deg 😆🤭😂. Endret 23. mars av Oxalidaceaee 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): Tusen hjertelig takk for forslaget ❤️❤️. Takket være dere så kom jeg fram til et annet navn og. Så tenker jeg det er ingenting i veien for at Brillebjørn min kan ha to navn. Kjært barn har mange navn 😉❤️. Dette er en klassiker og jeg synes den er så morsom 😉❤️😘😍😆. Uffa meg 🤭🫣. Gå og legg deg 😆🤭😂. 🤣🤣👍👍♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Jeg så denne filmen for litt siden, og jeg ble så utrolig rørt ❤️❤️. Filmen heter "The Notebook" ❤️❤️. Sangen er jo også bare utrolig nydelig ❤️❤️. Tårene renner når jeg hører denne sangen ❤️❤️. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars @Trippelure har bare lastet ned fra iPad hamle Lego bilder 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Jeg så denne filmen for litt siden, og jeg ble så utrolig rørt ❤️❤️. Filmen heter "The Notebook" ❤️❤️. Sangen er jo også bare utrolig nydelig ❤️❤️. Tårene renner når jeg hører denne sangen ❤️❤️. ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): @Trippelure har bare lastet ned fra iPad hamle Lego bilder Cassidy Tvillingene synes at det er flotte Legobilder.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): @Trippelure har bare lastet ned fra iPad hamle Lego bilder Ok, det var fine bilder da 🤩 har du det bra på lørdagskvelden? 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ok, det var fine bilder da 🤩 har du det bra på lørdagskvelden? 🍀☘️🐶🥰 Ja litt lego 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (1 time siden): Jeg liker best GT med en kvast rosmarin, det er så vilt digg 😆 Pleier å ha med isbiter på thermos og lage det når jeg er på tur og det er masse mygg/knott. De er ikke like intr. i meg da 😁 Kan lage en vanlig uten solbær til deg da 🤪 Det er bare å be om å få være i fred/slippe så får man det. Det et ikke alltid slitsomt, kan være fint også 😊 Og så hjelper det å be fadervår hvis det er ekle energier. Jesus sa at det er den eneste bønnen vi trenger, den hjelper på alt 😁 Rosmarin i GT høres godt ut 😊 Mygg plager ikke meg fordi jeg røyker 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene synes at dette er flott Lego.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Rosmarin i GT høres godt ut 😊 Mygg plager ikke meg fordi jeg røyker 😁 😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😉😉 Insekter tåler ikke nikotin 😀 derfor liker fugler å grafse med seg tobakk fra askebegre og putte i reiret, da blir ikke fugleungene plaget av lus og sånn fordi insektene blir forgiftet og dør 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (Akkurat nå): Rosmarin i GT høres godt ut 😊 Mygg plager ikke meg fordi jeg røyker 😁 Det er veldig godt, anbefales. Om man har timian er det også godt, men jeg liker rosmarin best 😊 Ja hender jeg tar meg en blås i skogen for å holde myggen unna, men det er så kortvarig 🤪 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Ja litt lego Kult 🤩👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (1 minutt siden): Insekter tåler ikke nikotin 😀 derfor liker fugler å grafse med seg tobakk fra askebegre og putte i reiret, da blir ikke fugleungene plaget av lus og sånn fordi insektene blir forgiftet og dør 😀 Ja Cassidy Tvillingene forstår at nikotingiften er nyttig til noe i hvert fall.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Entern skrev (14 minutter siden): Rosmarin i GT høres godt ut 😊 Mygg plager ikke meg fordi jeg røyker 😁 Jeg sluttet da kom legoen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene synes at det er mye fin Lego du har @MR SPEED♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Viktige ord alle sammen 🐶🥰 We were talking About the space between us all And the people Who hide themselves behind a wall of illusion Never glimpse the truth, then it's far too late When they pass away We were talking About the love we all could share When we find it To try our best to hold it there With our love, with our love We could save the world If they only knew Try to realize it's all within yourself No one else can make you change And to see you're really only very small And life flows on within you and without you We were talking About the love that's gone so cold and the people Who gain the world and lose their soul They don't know They can't see, are you one of them? When you've seen beyond yourself Then you may find peace of mind is waiting there And the time will come when you see we're all one And life flows on within you and without you George Harrison 🤩 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Viktige ord alle sammen 🐶🥰 We were talking About the space between us all And the people Who hide themselves behind a wall of illusion Never glimpse the truth, then it's far too late When they pass away We were talking About the love we all could share When we find it To try our best to hold it there With our love, with our love We could save the world If they only knew Try to realize it's all within yourself No one else can make you change And to see you're really only very small And life flows on within you and without you We were talking About the love that's gone so cold and the people Who gain the world and lose their soul They don't know They can't see, are you one of them? When you've seen beyond yourself Then you may find peace of mind is waiting there And the time will come when you see we're all one And life flows on within you and without you George Harrison 🤩 Cassidy Tvillingene synes at den sangen er et mesterverk fra George.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. mars Rapporter Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (35 minutter siden): Ja litt lego 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå