Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 23. mars Forfatter Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Godlørdagskveld tilbake ❤️❤️ ♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Jeg liker best GT med en kvast rosmarin, det er så vilt digg 😆 Pleier å ha med isbiter på thermos og lage det når jeg er på tur og det er masse mygg/knott. De er ikke like intr. i meg da 😁 Kan lage en vanlig uten solbær til deg da 🤪 Det er bare å be om å få være i fred/slippe så får man det. Det et ikke alltid slitsomt, kan være fint også 😊 Og så hjelper det å be fadervår hvis det er ekle energier. Jesus sa at det er den eneste bønnen vi trenger, den hjelper på alt 😁 Haha 😂😂😂. Mulig jeg må teste dette tipset ditt i forhold til mygg altså 🫡😆🥳. Mygg er noen forbanna vampyrer 🤬😡😤🥵. Så virker det som de er ekstremt gla i meg dessverre 🙄😨😫😵💫. Reagerer så heftig på stikk, hovner opp, og det klør noe helt infernalsk.... Så prøver man å hjernevaske seg selv at man ikke må klø.... Det er dødfødt, og så og si umulig 😂😂😂. Så myggtips taes imot med STOR takk ❤️. Jaja hindrer ikke meg i å være ute i naturen da. Elsker jo den 🍀🍀🍀. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene liker også godt å gå på tur i skogen og på fjellet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene synes at det postes mye kult her inne.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (1 time siden): Med denne ville jeg bare ønske alle sammen en god påske 👌. Er ikke så god på blomster..... Litt tidlig å finne de enda, så da ble det dette istedet. Elsker sommerfugler 🦋🦋🦋. Tusen❤️takk 😃 God påske tilbake til deg 😊🐶🥰 Maskinfører skrev (1 time siden): Sånn da var kledningsbordet skiftet så får vi kjøpe mere senere 😀👍 Godt jobba! 😊😻😻🐶🥰👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at alle har en finlørdagskveld.♥️♥️ Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 God lørdagskveld til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Cassidy Tvillingene håper at alle har en fin palmehelg.🌴🌴♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 God lørdagskveld til dere og alle som leser i tråden 🍀☘️🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Noen som har forslag til navn på denne luringen her? Setter veldig stor pris på alle forslag ❤️. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene håper at du og valpen har en finkveld.♥️♥️ Vi har det fint og håper at dere også har en fin og koselig kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Vi har det fint og håper at dere også har en fin og koselig kveld 🍀☘️💚💚🐶🥰 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld. Og vi er glade for å høre at dere har en finkveld.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars MR SPEED skrev (27 minutter siden): Hva bygger du nå? En selvbygget traktor? 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene har en finlørdagskveld. Og vi er glade for å høre at dere har en finkveld.♥️♥️ Det er fint å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Noen som har forslag til navn på denne luringen her? Setter veldig stor pris på alle forslag ❤️. Det første navnet Cassidy Tvillingene kommer på når vi ser den er Søtnosen, fordi vi synes at den er søt. Så derfor er det navnet vi foreslår.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Det er fint å høre at dere har det fint 💚💚🐶🥰 Og Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at dere har det fint.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Og Cassidy Tvillingene synes at det er fint å høre at dere har det fint.♥️♥️ 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå