Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

 

Tusen takk god lørdag tilbake 💚💚🐶🐶😻😻🥰🥰

Tusen❤️takk! Håper du og pusekattene har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Daglør god :) jeg har vært på polet :p drikker veldig lite, men får av og til lyst til å prøve nye ting.

Tusen❤️takk og god lørdag til deg også 😊🐶🥰 Hva har du kjøpt for noe nytt som du skal prøve? Jeg vurderte å dra på polet i dag jeg også, men så droppet jeg det 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Tusen❤️takk! Håper du og pusekattene har det bra og koser dere 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Tusen❤️takk og god lørdag til deg også 😊🐶🥰 Hva har du kjøpt for noe nytt som du skal prøve? Jeg vurderte å dra på polet i dag jeg også, men så droppet jeg det 😁

Bare koselig ❤️ tusen takk 😊 nei har ikke vært på polet ennå du droppet polet ja ☹️ 😊🐶🐶😻😻🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (12 minutter siden):

Nei men tante lurte på om jeg kunne være med på det i blokka der hun bor i Horten ☹️☹️

Ja sånn er det med gamle tanter 😅

Maskinfører skrev (11 minutter siden):

Bare koselig ❤️ tusen takk 😊 nei har ikke vært på polet ennå du droppet polet ja ☹️ 😊🐶🐶😻😻🥰

Koselig at dere har det koselig😊😻😻🐶🥰 Man trenger ikke polet eller drikkevarer for å ha det koselig 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (14 minutter siden):

Nei men tante lurte på om jeg kunne være med på det i blokka der hun bor i Horten ☹️☹️

Tvang i form av at tanta di føler at hun MÅ delta fordi det er "dugnad" og da "må alle møte opp"?

Dugnad kan sikkert være en fin ting rent generelt, men det blir jo mindre "moro" å delta når beboerne føler at de MÅ da blir det jo litt tvangsfølelse av det, så jeg skjønner det godt.

Trippelure skrev (22 minutter siden):

Hva har du kjøpt for noe nytt som du skal prøve?

En liten flaske portvin, aldri smakt det og jeg regner med at det blir som med vin og jeg ikke liker det, men skal nå prøve av ren nysgjerrighet, samt en flaske Captain Morgan som jeg også har vært nysgjerrig på.

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Man trenger ikke polet eller drikkevarer for å ha det koselig 😁

DET er så avgjort sant. Jeg har aldri forstått denne drikkekulturen, dette med at, er det fest, så MÅ man liksom delta og skal man på fest, så MÅ man liksom drikke. Fuck off sier nå jeg, jeg drar på fest HVIS jeg vil og jeg drikker alkohol HVIS jeg vil :cool: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 minutter siden):

Tvang i form av at tanta di føler at hun MÅ delta fordi det er "dugnad" og da "må alle møte opp"?

Dugnad kan sikkert være en fin ting rent generelt, men det blir jo mindre "moro" å delta når beboerne føler at de MÅ da blir det jo litt tvangsfølelse av det, så jeg skjønner det godt.

En liten flaske portvin, aldri smakt det og jeg regner med at det blir som med vin og jeg ikke liker det, men skal nå prøve av ren nysgjerrighet, samt en flaske Captain Morgan som jeg også har vært nysgjerrig på.

Portvin er godt, men sterkt. Man skal drikke det av sånne små vinglass. Skål og håper du koser deg og får en fin kveld 🍀☘️🐶🥰

  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

DET er så avgjort sant. Jeg har aldri forstått denne drikkekulturen, dette med at, er det fest, så MÅ man liksom delta og skal man på fest, så MÅ man liksom drikke. Fuck off sier nå jeg, jeg drar på fest HVIS jeg vil og jeg drikker alkohol HVIS jeg vil :cool: 

Helt enig 🥳 Men det er digg med en dram innimellom 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (15 minutter siden):

Ja sånn er det med gamle tanter 😅

Koselig at dere har det koselig😊😻😻🐶🥰 Man trenger ikke polet eller drikkevarer for å ha det koselig 😁

Ja det er det :D 🐶🐶😻😻🥰 joa må ha brennevin for å ha det morro :D

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (15 minutter siden):

Tvang i form av at tanta di føler at hun MÅ delta fordi det er "dugnad" og da "må alle møte opp"?

Dugnad kan sikkert være en fin ting rent generelt, men det blir jo mindre "moro" å delta når beboerne føler at de MÅ da blir det jo litt tvangsfølelse av det, så jeg skjønner det godt.

En liten flaske portvin, aldri smakt det og jeg regner med at det blir som med vin og jeg ikke liker det, men skal nå prøve av ren nysgjerrighet, samt en flaske Captain Morgan som jeg også har vært nysgjerrig på.

Ikke no rart det da kjærringa er 82 i September ;) ja enten må hun være med ellers straffes hun med bot på 1 000,- av sin minstepensjon hun har jobbet som vaskekjærring hele livet og har vel generelt ingen kunnskap om noe praktisk bestemor var fra Haugesund og tante valgte en mann basert på at han var fra Haugesund han drakk og var voldelig de fikk 3 barn og han måtte flytte ned i kjelleren :( ikke rart hun trenger hjelp på dugnad  

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (6 minutter siden):

Ikke no rart det da kjærringa er 82 i September ;) ja enten må hun være med ellers straffes hun med bot på 1 000,- av sin minstepensjon hun har jobbet som vaskekjærring hele livet og har vel generelt ingen kunnskap om noe praktisk bestemor var fra Haugesund og tante valgte en mann basert på at han var fra Haugesund han drakk og var voldelig de fikk 3 barn og han måtte flytte ned i kjelleren :( ikke rart hun trenger hjelp på dugnad  

Uff, det hørtes ikke hyggelig ut 😥 Godt hun har deg 😊 Men kan ingen av barna hennes hjelpe?

N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Idiotisk at man blir ilagt "bot", hva skal man gjøre da hvis man er for gammel eller ikke har helse til å delta, eller ikke har slektninger som kan delta i sitt sted? 😠

Helt enig :yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (38 minutter siden):

Tvang i form av at tanta di føler at hun MÅ delta fordi det er "dugnad" og da "må alle møte opp"?

Dugnad kan sikkert være en fin ting rent generelt, men det blir jo mindre "moro" å delta når beboerne føler at de MÅ da blir det jo litt tvangsfølelse av det, så jeg skjønner det godt.

En liten flaske portvin, aldri smakt det og jeg regner med at det blir som med vin og jeg ikke liker det, men skal nå prøve av ren nysgjerrighet, samt en flaske Captain Morgan som jeg også har vært nysgjerrig på.

Portvin er godt :) veldig søtt :) 

Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Portvin er godt :) veldig søtt :) 

Jeg foretrekker søtt fremfor surt og bittert, men det spørs hva slags surhet, for det er en likør som heter Sourz Apple som smaker som sånn skikkelig surt godteri med veldig god eplesmak og den har jeg alltid stående selv om det ikke blir drukket mye :p 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 minutter siden):

Jeg foretrekker søtt fremfor surt og bittert, men det spørs hva slags surhet, for det er en likør som heter Sourz Apple som smaker som sånn skikkelig surt godteri med veldig god eplesmak og den har jeg alltid stående selv om det ikke blir drukket mye :p 

Jeg kan like begge alt ettersom :) pleide ofte å ta meg en whisky sour e.l. på bar før :) 

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

Det hørtes skummelt ut å se sånne svarte ting, jeg så det da jeg var liten 😱 Men fint å ha hjelpere 😊 Jeg har sett endel ting selv, også skumle ting, men for mange år siden ba jeg om å få slippe å se skumle ting og det hjalp! ❤️😊🐶🥰

Det var godt det hjalp 👌❤️

Må jo være slitsomt og evt forholde seg til....

Merker jeg har mer enn nok med de som puster på denne jorda her, om ikke jeg skulle ha forholdt meg til de på den andre siden i tillegg....

Det virker slitsomt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...