Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

Takk for at du deler @Maskinfører.

Jeg syntes dette var en veldig spesiell, interessant og opplysende dokumentar. Følte jeg lærte mye i forhold til det som har å gjøre i skillet mellom vitenskap, steds energi, en persons evner i forhold til sensitivitet, tro og samhold. Det var veldig rørende hvordan foreldrene klarte å ivareta barna sine, selv om de ikke visste om det barnet fortalte var sant. De valgte å lytte til barna sine samtidig som de ikke lot barna isolere seg helt. 

Og at når barna ble større så hadde sett, lært og akseptert at dette fenomenet og evnen måtte de leve med resten av livet. De kunne med andre ord ikke rømme fra fenomenet siden de var en så stor del av det i kraft av seg selv. Dette temaet her synes jeg er interessant og spennende. Jeg er veldig ydmyk i forhold til at selv om man ikke kan se det eller ta på det, så betyr det jo ikke at det ikke er der.

Luft er jo et slikt fenomen. Alle mennesker erkjenner at vi har luft i atmosfæren slik at vi kan puste. Vi kan ikke se det eller ta på det, men vi kan føle den og kjenne effekten luften har på oss i form av at vi puster. 

Slik kan jeg se for meg at det er med energier og. Alle levende organismer er jo energier. Mennesker og. Så er vi oppdratt av foreldrene våre, og danner vår egen kjerne energi. Selv om vi kan bli utsatt for voldsomme traumatiske påkjenninger så kan vi likevel vokse opp til å bli gode mennesker. 

Slik som jentene i dokumentaren. De måtte leve med masse frykt og uvitenhet. Heldigvis hadde varme og gode foreldre ❤️

Så var det godt å se at de hadde noen gode energier rundt seg som ville leke med dem og passe på dem slik som James Gordy. 

Det virket på meg som om jenta trivdes i han sitt selskap, og at han beskyttet henne på en måte. 

Ja som du skjønner så tror jeg det finnes mye mellom himmel og jord enn vi kan forklare.

Heldigvis har jeg selv vært veldig heldig og bare hatt positive opplevelser, og det er jeg takknemlig for ❤️. Tror det er en som vil meg veldig godt. Det kjennes sånn ut ❤️

 

Ja det er interesant det begynte med at foreldrene ikke  trodde på det inntil de selv fikk oppleve noe foreldre har en slik evne tror jeg tror ånder gjenferd etc etc har en tendens til å tiltrekke seg barn noen som de kan si jeg er her pappa vil aldri vise seg for meg tror jeg men kanskje når barnebarnet var 1-2 år ? Ja tidlig det angående pust ja James Gordy virket ut som en snilll mann jenta hadde jo sett en mann med blodig t-skjorte også moren fløyt ut av huset med en kniv i det naboen kjørte forbi og spurte kan jeg hjelpe ? Tror han lurte fælt det er mye mellom himmel og jord ja sånne opplevelser er veldig fine ❤️❤️ i Gettysburg skal noen ha sett en soldat som går rundt i tårnet og i kjelleren skal noen som skulle ta heisen opp i annen etasje i stedet gikk heisen til kjelleren der det foregikk Amputasjon  og en fortvilt lege skal ha sett på dem akkurat som han spurte om hjelp i det gikk heisdøra igjen og de ansatte løp ut av bygget og tilkalte en vaktmann som tok heisen ned der var det mørkt og kun en sykkel som stod ❤️❤️😊 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Ja det er interesant det begynte med at foreldrene ikke  trodde på det inntil de selv fikk oppleve noe foreldre har en slik evne tror jeg tror ånder gjenferd etc etc har en tendens til å tiltrekke seg barn noen som de kan si jeg er her pappa vil aldri vise seg for meg tror jeg men kanskje når barnebarnet var 1-2 år ? Ja tidlig det angående pust ja James Gordy virket ut som en snilll mann jenta hadde jo sett en mann med blodig t-skjorte også moren fløyt ut av huset med en kniv i det naboen kjørte forbi og spurte kan jeg hjelpe ? Tror han lurte fælt det er mye mellom himmel og jord ja sånne opplevelser er veldig fine ❤️❤️ i Gettysburg skal noen ha sett en soldat som går rundt i tårnet og i kjelleren skal noen som skulle ta heisen opp i annen etasje i stedet gikk heisen til kjelleren der det foregikk Amputasjon  og en fortvilt lege skal ha sett på dem akkurat som han spurte om hjelp i det gikk heisdøra igjen og de ansatte løp ut av bygget og tilkalte en vaktmann som tok heisen ned der var det mørkt og kun en sykkel som stod ❤️❤️😊 

En ting er dokumentarer og sånn...

Der kan man jo ikke vite for man kjenner ikke til menneskene...

Grunnen til at jeg er så åpen i forhold til dette temaet her er fordi jeg har mennesker jeg tror og stoler på i livet mitt som rett og slett har opplevd mye ulikt. 

En jeg kjenner skulle ta bilder på en nedlagt lobotomi anstalt. Ei dame skulle ta på seg en hvit nattkjole og ha med seg en stor bamse, så det skulle se ut som hun på en måte var "innlagt". Han kunne fortelle om at flere hadde opplevd at det tekniske utstyret rett og slett ble ødelagt etter at de hadde vært der. 

Der var det også en slik beryktet kjeller på en måte. Hun ene nektet fullstendig og gå ned dit. Han virket veldig oppriktig når han fortalte meg dette her, og at han kunne merke at alle "håra" reiste seg på kroppen når han skulle gå inn dit. Så det har gjort til at jeg tror jo at det var massive energier i den bygningen. Tipper klarsynte hadde klart å "plukke" opp mye rart derfra. 

Så "tunge" energier virker som sitter lenge i på en måte. Så det gjelder å finne det indre lyset sitt 🌞. Så kan man skinne 💥

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (2 timer siden):

Jeg er også hovedsaklig ateist, med et lite innslag av agnostiker, for jeg er åpen for muligheten av at det kan finnes noe guddommelig, men jeg syns ikke noen av de etablerte religionenes gud(er) virker logiske.

Jeg har vel nevnt det i en annen tråd, kanskje tom. i denne, men hvis det finnes noe guddommelig som forårsaket skapelsen av universet, ser jeg ikke muligheten for noe annet enn en slags kraft, noe sånt som the Force i Star Wars, en kraft som finnes i alt som eksisterer.

Jeg er også åpen for at det kan finnes overnaturlige ting, som ånder etter avdøde som henger igjen som spøkelser/gjenferd fordi de hadde noe ugjort i livet eller var veldig sterkt knyttet til stedet de bodde eller var lykkeligst e.l.
Men jeg har aldri opplevd noe selv av sånne ting.

Interessant perspektiv du deler her 👌

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

En ting er dokumentarer og sånn...

Der kan man jo ikke vite for man kjenner ikke til menneskene...

Grunnen til at jeg er så åpen i forhold til dette temaet her er fordi jeg har mennesker jeg tror og stoler på i livet mitt som rett og slett har opplevd mye ulikt. 

En jeg kjenner skulle ta bilder på en nedlagt lobotomi anstalt. Ei dame skulle ta på seg en hvit nattkjole og ha med seg en stor bamse, så det skulle se ut som hun på en måte var "innlagt". Han kunne fortelle om at flere hadde opplevd at det tekniske utstyret rett og slett ble ødelagt etter at de hadde vært der. 

Der var det også en slik beryktet kjeller på en måte. Hun ene nektet fullstendig og gå ned dit. Han virket veldig oppriktig når han fortalte meg dette her, og at han kunne merke at alle "håra" reiste seg på kroppen når han skulle gå inn dit. Så det har gjort til at jeg tror jo at det var massive energier i den bygningen. Tipper klarsynte hadde klart å "plukke" opp mye rart derfra. 

Så "tunge" energier virker som sitter lenge i på en måte. Så det gjelder å finne det indre lyset sitt 🌞. Så kan man skinne 💥

 

Nei man kjenner de ikke men ja folk man stoler på må man tro på ja jeg vet at slik filming kan fremkalle slike ting 22 November 2023 besøkte jeg min far på sykehjemmet og vi fikk en skål med frukt vi delte uten å tenke meg helt om legger jeg appelsin skiva på kneet og knipser ett bilde klokken 17:54 legger mobilen under tv,n og rører den ikke mere klokken 22:15 gir jeg og pappa hverandre en klem og fortsetter i telefon på vei i butikken deretter hjem så legger vi vel på rundt 23:30 og ønsker hverandre god natt jeg vil titte på bildene mine og klokken 17:58 var det tatt ett bilde en gammel mann i smoking som står på en slags trapp bord med mellomrom står han på og under lyser det rødt WTF jeg var vel ikke ute klokken 17:58 ? Da satt jeg i stolen spiste frukt og snakket med pappa jeg tok aldri det bilde legger det ut i morgen 😊 jeg tipper også det er massive energier spessielt hvor det var lobotomering osv osv Dahle Sykehus og Lier er det mye energi  på ja indre energier er viktig 😊😊👍🥰🕯️🕯️🔆🔆☀️☀️

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...