Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (2 minutter siden):

Hvem da 

første 

GENE SIMMONS THE DEMON

Master Chief is seen as a Demon

Master Chief having being the only Spartan with known UNSC and Covenant contact was the only one referred to as demon and with time this became a calling of respect because of him being a powerful foe.
 

Den er jo fin da 😀😀

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (6 minutter siden):

Etter det jeg har skjønt så finnes det en hel haug. 😂😂😂

Det kommer jo an på hvordan man ser på det....

"Itte no knussel" 😂😂😂

 

Ja det er helt enormt i USA sitter og ser på YouTube fra USA  A Secret Evil og noe A Hunting og sånt disse må være sanne det gikk igjen en mann på en  eiendom der borte som lekte med datteren i gården moren kunne ikke se han med en gang de nevnte navnet James Gordy Avdød 1974 så skjønte det Unsolved Mysteries hadde dette i programmet sitt fra 1994 så den episoden i 2002 en gang så merkelig at den kom opp i 2021/2022 i ett annet program 😀 ja det kommer jo an på ittno knussel nei 😉

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (2 timer siden):

Hvem da 

første 

GENE SIMMONS THE DEMON

Master Chief is seen as a Demon

Master Chief having being the only Spartan with known UNSC and Covenant contact was the only one referred to as demon and with time this became a calling of respect because of him being a powerful foe.
 

 

Oxalidaceaee skrev (3 timer siden):

Litt av hvert her da 😂

 

 

MR SPEED skrev (3 timer siden):

Yes yes yes må forklare det med 

SEX DRUGS AND ROCK AND ROLL

 

SEX 

Har noe med Jordan Katie price

 

drugs

nei liker nooooo hater det ja er noe jevlig dritt ja fy faen er 110% motstander av det 😡😡😡

 

rock and roll

MUSIKK ❤️❤️❤️❤️❤️

 

 

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Finfredag tilbake ❤️❤️

 

Trippelure skrev (6 timer siden):

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en fin fredag tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 time siden):

Ja det er helt enormt i USA sitter og ser på YouTube fra USA  A Secret Evil og noe A Hunting og sånt disse må være sanne det gikk igjen en mann på en  eiendom der borte som lekte med datteren i gården moren kunne ikke se han med en gang de nevnte navnet James Gordy Avdød 1974 så skjønte det Unsolved Mysteries hadde dette i programmet sitt fra 1994 så den episoden i 2002 en gang så merkelig at den kom opp i 2021/2022 i ett annet program 😀 ja det kommer jo an på ittno knussel nei 😉

Takk for at du deler @Maskinfører.

Jeg syntes dette var en veldig spesiell, interessant og opplysende dokumentar. Følte jeg lærte mye i forhold til det som har å gjøre i skillet mellom vitenskap, steds energi, en persons evner i forhold til sensitivitet, tro og samhold. Det var veldig rørende hvordan foreldrene klarte å ivareta barna sine, selv om de ikke visste om det barnet fortalte var sant. De valgte å lytte til barna sine samtidig som de ikke lot barna isolere seg helt. 

Og at når barna ble større så hadde sett, lært og akseptert at dette fenomenet og evnen måtte de leve med resten av livet. De kunne med andre ord ikke rømme fra fenomenet siden de var en så stor del av det i kraft av seg selv. Dette temaet her synes jeg er interessant og spennende. Jeg er veldig ydmyk i forhold til at selv om man ikke kan se det eller ta på det, så betyr det jo ikke at det ikke er der.

Luft er jo et slikt fenomen. Alle mennesker erkjenner at vi har luft i atmosfæren slik at vi kan puste. Vi kan ikke se det eller ta på det, men vi kan føle den og kjenne effekten luften har på oss i form av at vi puster. 

Slik kan jeg se for meg at det er med energier og. Alle levende organismer er jo energier. Mennesker og. Så er vi oppdratt av foreldrene våre, og danner vår egen kjerne energi. Selv om vi kan bli utsatt for voldsomme traumatiske påkjenninger så kan vi likevel vokse opp til å bli gode mennesker. 

Slik som jentene i dokumentaren. De måtte leve med masse frykt og uvitenhet. Heldigvis hadde varme og gode foreldre ❤️

Så var det godt å se at de hadde noen gode energier rundt seg som ville leke med dem og passe på dem slik som James Gordy. 

Det virket på meg som om jenta trivdes i han sitt selskap, og at han beskyttet henne på en måte. 

Ja som du skjønner så tror jeg det finnes mye mellom himmel og jord enn vi kan forklare.

Heldigvis har jeg selv vært veldig heldig og bare hatt positive opplevelser, og det er jeg takknemlig for ❤️. Tror det er en som vil meg veldig godt. Det kjennes sånn ut ❤️

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Jeg er også hovedsaklig ateist, med et lite innslag av agnostiker, for jeg er åpen for muligheten av at det kan finnes noe guddommelig, men jeg syns ikke noen av de etablerte religionenes gud(er) virker logiske.

Jeg har vel nevnt det i en annen tråd, kanskje tom. i denne, men hvis det finnes noe guddommelig som forårsaket skapelsen av universet, ser jeg ikke muligheten for noe annet enn en slags kraft, noe sånt som the Force i Star Wars, en kraft som finnes i alt som eksisterer.

Jeg er også åpen for at det kan finnes overnaturlige ting, som ånder etter avdøde som henger igjen som spøkelser/gjenferd fordi de hadde noe ugjort i livet eller var veldig sterkt knyttet til stedet de bodde eller var lykkeligst e.l.
Men jeg har aldri opplevd noe selv av sånne ting.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Jeg er også hovedsaklig ateist, med et lite innslag av agnostiker, for jeg er åpen for muligheten av at det kan finnes noe guddommelig, men jeg syns ikke noen av de etablerte religionenes gud(er) virker logiske.

Jeg har vel nevnt det i en annen tråd, kanskje tom. i denne, men hvis det finnes noe guddommelig som forårsaket skapelsen av universet, ser jeg ikke muligheten for noe annet enn en slags kraft, noe sånt som the Force i Star Wars, en kraft som finnes i alt som eksisterer.

Jeg er også åpen for at det kan finnes overnaturlige ting, som ånder etter avdøde som henger igjen som spøkelser/gjenferd fordi de hadde noe ugjort i livet eller var veldig sterkt knyttet til stedet de bodde eller var lykkeligst e.l.
Men jeg har aldri opplevd noe selv av sånne ting.

Cassidy Tvillingene vil vel egentlig ikke tro at sånt finnes heller, for vi frykter at det kommer til å frike oss ut.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene vil vel egentlig ikke tro at sånt finnes heller, for vi frykter at det kommer til å frike oss ut.:yes::yes:

Akkurat det kan jeg forstå, jeg hadde nok friket helt ut selv hvis uforklarlige ting begynte å skje.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (7 minutter siden):

Takk for at du deler @Maskinfører.

Jeg syntes dette var en veldig spesiell, interessant og opplysende dokumentar. Følte jeg lærte mye i forhold til det som har å gjøre i skillet mellom vitenskap, steds energi, en persons evner i forhold til sensitivitet, tro og samhold. Det var veldig rørende hvordan foreldrene klarte å ivareta barna sine, selv om de ikke visste om det barnet fortalte var sant. De valgte å lytte til barna sine samtidig som de ikke lot barna isolere seg helt. 

Og at når barna ble større så hadde sett, lært og akseptert at dette fenomenet og evnen måtte de leve med resten av livet. De kunne med andre ord ikke rømme fra fenomenet siden de var en så stor del av det i kraft av seg selv. Dette temaet her synes jeg er interessant og spennende. Jeg er veldig ydmyk i forhold til at selv om man ikke kan se det eller ta på det, så betyr det jo ikke at det ikke er der.

Luft er jo et slikt fenomen. Alle mennesker erkjenner at vi har luft i atmosfæren slik at vi kan puste. Vi kan ikke se det eller ta på det, men vi kan føle den og kjenne effekten luften har på oss i form av at vi puster. 

Slik kan jeg se for meg at det er med energier og. Alle levende organismer er jo energier. Mennesker og. Så er vi oppdratt av foreldrene våre, og danner vår egen kjerne energi. Selv om vi kan bli utsatt for voldsomme traumatiske påkjenninger så kan vi likevel vokse opp til å bli gode mennesker. 

Slik som jentene i dokumentaren. De måtte leve med masse frykt og uvitenhet. Heldigvis hadde varme og gode foreldre ❤️

Så var det godt å se at de hadde noen gode energier rundt seg som ville leke med dem og passe på dem slik som James Gordy. 

Det virket på meg som om jenta trivdes i han sitt selskap, og at han beskyttet henne på en måte. 

Ja som du skjønner så tror jeg det finnes mye mellom himmel og jord enn vi kan forklare.

Heldigvis har jeg selv vært veldig heldig og bare hatt positive opplevelser, og det er jeg takknemlig for ❤️. Tror det er en som vil meg veldig godt. Det kjennes sånn ut ❤️

 

Så må jeg bare nevne at det var litt oppsiktsvekkende at når familien vendte seg til kirka, og ble salvet med olje at det var da på en måte vendepunktet kom. Da roet det seg betraktelig i huset. Er det tilfeldig?

Jeg tror ikke det. Jeg tror det hjalp familien og gjenvinne trygghet i seg selv. Mediumet poengterte at energiene/"åndene" livnæret seg på familiens frykt. Når familien ble redde og engstelige så eskalerte de uhyggelige hendelsene, og det er jo et viktig poeng her.

Jeg personlig tolker ikke at det nødvendigvis har noe med religion å gjøre. Jeg tenker at det handler om å klare å gjenvinne og finne en ro i seg selv slik at frykten/angsten kan klare å slippe taket. 

Hun mammaen sa det så godt synes jeg. Hun følte at hun ikke lenger trengte å flytte, og at hun ville ikke la dette her bestemme over henne. De skulle ikke vinne som hun kalte det. Det krever mye mot så jeg synes hun var veldig modig. 

Alt i alt en veldig inspirerende historie om hvordan man kan klare å overvinne noe som er så vanskelig. Det har jo overføringsverdi slik jeg ser det ihvertfall. Vi har alle frykt eller ofte angst mot noe i en eller annen form. 

Så det kan nok noen ganger oppleves som om man kjemper en indre kamp i seg selv. 

Noe klarer man å overvinne, mens andre ting vil nok muligens ligge der resten av livet. Det kommer selvfølgelig an på alvorlighetsgraden. Jeg har veldig tro på at mennesker kan endre seg hvis de er endringsvillige. Vi lærer hele livet ❤️.

Livet er ikke en dans på roser. Likevel så danser jeg så ofte jeg kan 🌹.

Det er en kunst å leve bekymringsfritt til tross for at man har et hav av bekymringer rundt seg.

Jeg kan tilgi dog kan jeg ikke glemme ❤️

Det er ikke to sider av samme sak for meg. 

Så tenker jeg at enhver situasjon er unik.

Livet er ikke svart/hvitt

Så hater jeg mennesker som generaliserer eller tar alle under en kam. 

Dette var mange rare tanker på en fredag 😂😂😂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...