Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀

Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen alle sammen 😃 Håper at alle har det bra og gleder seg over at det endelig er freddan og snart helg 🍀☘️🐶🥰

Spesiell hilsen til @Maskinfører og de søte pusekattene hans nå som det snart er påske😊😻😻🐶🥰

Endret av Trippelure
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper at alle har det bra og gleder seg over at det endelig er freddan og snart helg 🍀☘️🐶🥰

Spesiell hilsen til @Maskinfører og de søte pusekattene hans nå som det snart er påske😊😻😻🐶🥰

God formiddag @Trippelure 😀 ja det gleder vi oss over ja de søte kattepuser hilser til deg og valpen 🍀🍀🍀🍀🐶🐶🐶😻😻😻🐇🐇🐇

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

God formiddag @Trippelure 😀 ja det gleder vi oss over ja de søte kattepuser hilser til deg og valpen 🍀🍀🍀🍀🐶🐶🐶😻😻😻🐇🐇🐇

Tusen❤️takk😃 Håper du har en fin dag med sol, for det har valpen og jeg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 minutter siden):

Tusen❤️takk😃 Håper du har en fin dag med sol, for det har valpen og jeg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰

Ja da har en flott dag ❤️ ja sol har vi godt du og valpen har det bra ❤️😀🍀🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (25 minutter siden):

Ja da har en flott dag ❤️ ja sol har vi godt du og valpen har det bra ❤️😀🍀🍀🍀😊😻😻🐶🐶🥰🥰

Så flott å høre at du har en flott dag i sola, det har jeg også 🌞 I dag skal jeg så frø ute 🤩😃😻😻🐶🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (3 timer siden):

Det er bra ❤️❤️

Trippelure skrev (3 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere en finfredag.♥️♥️

Tusen❤️takk 😃 Vi ønsker dere en fin fredag tilbake og håper dere har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (4 timer siden):

Så flott å høre at du har en flott dag i sola, det har jeg også 🌞 I dag skal jeg så frø ute 🤩😃😻😻🐶🥰

Ja frø må vi så og la det spire og gro 🤩🤩😀😀😻😻😻😻🥰🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (7 timer siden):

Yes yes yes må forklare det med 

SEX DRUGS AND ROCK AND ROLL

SEX 

Har noe med Jordan Katie price

drugs

nei liker nooooo hater det ja er noe jevlig dritt ja fy faen er 110% motstander av det 😡😡😡

rock and roll

MUSIKK ❤️❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (37 minutter siden):

Yes yes yes må forklare det med 

SEX DRUGS AND ROCK AND ROLL

SEX 

Har noe med Jordan Katie price

drugs

nei liker nooooo hater det ja er noe jevlig dritt ja fy faen er 110% motstander av det 😡😡😡

rock and roll

MUSIKK ❤️❤️❤️❤️❤️

Skjønner godt at du liker hu her for å si det sånn......

Screenshot_20240322-163518.png

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (25 minutter siden):

Demoner er morsomme 😀😀😀

Hvem da 

første 

GENE SIMMONS THE DEMON

Master Chief is seen as a Demon

Master Chief having being the only Spartan with known UNSC and Covenant contact was the only one referred to as demon and with time this became a calling of respect because of him being a powerful foe.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...