Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (1 time siden): Jeg skulle gi dere 🩵-like, og så har jeg brukt opp alle sammen 😬 Men jeg liker mld deres da og er veldig enig 🥰 Så skal like de med 🩵 i morgen når jeg får lov til å like ting igjen 😅 Trippelure skrev (59 minutter siden): 🥰 Jeg har likt mange ting i dag, og så har jeg vært ganske glad 😃 Og når man er glad så liker man mange ting veldig godt 😅 Ja, jeg liker godt å prate med dere også 🥰 Bra du har hatt en så hyggelig dag her 😊☺️ Trippelure skrev (26 minutter siden): Det var godt å høre 🥰 Ønsker dere begge, og alle andre her, en god natt fra valpen min og meg 🐶🥰 Da håper jeg du og valpen får en god natt 😊🐶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Til dere som har å kommer til bruke opp liks deres igjen la meg bruke de opp så kan dere sitte. Se på de blir brukt opp 🤪😜😝 God natt igjen ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan gi meg deres liks da…. Å da slipper dere bruke de opp….. kan gjøre det for dere Cassidy Tvillingene skal prøve å huske det vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Bra du har hatt en så hyggelig dag her 😊☺️ Da håper jeg du og valpen får en god natt 😊🐶 Cassidy Tvillingene synes at @Trippelure er hyggelig og koselig.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Til dere som har å kommer til bruke opp liks deres igjen la meg bruke de opp så kan dere sitte. Se på de blir brukt opp 🤪😜😝 God natt igjen ❤️ Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier vi.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at @Trippelure er hyggelig og koselig.🥰🥰 Det synes jeg og 😊😊☺️☺️👍👍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😊😊☺️☺️👍👍 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere deltar i denne tråden her.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at flere deltar i denne tråden her.🥰🥰 Det synes jeg og 😀😀😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Det synes jeg og 😀😀😊😊 Cassidy Tvillingene er glade for at Diskusjon har fått sånne koselige chattetråder.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for at Diskusjon har fått sånne koselige chattetråder.🥰🥰 Det synes jeg også er kjempefint, har savnet sånne tråder ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Det synes jeg også er kjempefint, har savnet sånne tråder ❤️ Cassidy Tvillingene liker å delta i sånne tråder her på Diskusjon nå, for på KG har det vært mye stillhet i chattetrådene nå i det siste. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Slik gikk det med "Alene hjemme"-skuespillerne https://www.seher.no/kjendis/slik-gikk-det-med-alene-hjemme-gjengen/80664749 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godromjulmorgen.🎄🎄😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Takk det samme selv om det er en vanlig dag gratis CC 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes ikke at det er en vanlig dag, det er romjul.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godromjulmorgen.🎄🎄😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰 Takk det samme 😊😊☺️☺️🎄🎄 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Maskinfører skrev (På 26.12.2023 den 1.06): Nja ikke noe særlig ☹️☹️ uff da ❤️ hva har skjedd? 2 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Entern skrev (På 26.12.2023 den 10.05): Hei ja det stemmer 😀 Står bra til 😀 håper du og har en fin jul 😀 takk og samme ønsker til deg hvorfor rømte du fra kg da? 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ænema skrev (Akkurat nå): takk og samme ønsker til deg hvorfor rømte du fra kg da? Takk 😊 Ble kastet ut på livstid, usikkert av hvilken grunn 😵💫🫥 Fant ut at opptil flere kompiser fra KG poster her så sa poster jeg her 😊 synes dette stedet generelt er hyggeligere 👍 1 Lenke til kommentar
Ænema Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Takk 😊 Ble kastet ut på livstid, usikkert av hvilken grunn 😵💫🫥 Fant ut at opptil flere kompiser fra KG poster her så sa poster jeg her 😊 synes dette stedet generelt er hyggeligere 👍 seriøst?? kastet ut på livstid. du lissom.. 😱 har vel aldri vært noe slem der inne du. ❤️ er mye tull og forskjellsbehandling der inne. noen er fredet og andre får så vidt åpnet tastaturet. Endret 28. desember 2023 av Ænema 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå