Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (14 minutter siden): Ja det gjør vi og ❤️❤️ Entern skrev (11 minutter siden): Haha ja det er nok en god ide 🤣😀 Trippelure skrev (7 minutter siden): Hurra 😃 Jeg rekker akkurat å si god tirsdagskveld alle sammen! Håper alle har hatt en fin dag og har det bra og koser seg nå 🍀☘️🐶🥰 Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Ja vi har det og dere ? ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (11 minutter siden): Hurra 😃 Jeg rekker akkurat å si god tirsdagskveld alle sammen! Håper alle har hatt en fin dag og har det bra og koser seg nå 🍀☘️🐶🥰 Tusen takk og god tirsdagskveld til deg og valpen også 😊🐶 håper dere har hatt en fin dag 😊🐶 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Takk det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (10 minutter siden): Jeg elsker kalt H-melk fra Rørosmeieriet, den har aller mest fett 🥰 Og fett er fett 😎 Ja god den også men valget stod mellom Tine og Q-Meieriet og da ble det Q 🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja vi har det og dere ? ❤️❤️ Cassidy Tvillingene har en veldig fintirsdagskveld begge to.😊😊👨🦰👩🦰 Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig fintirsdagskveld begge to.😊😊👨🦰👩🦰 Og vi er glade for å høre at dere har det samme.♥️♥️ Det er bra fint at dere koser dere sammen ja jeg også 😊😊❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Entern skrev (Akkurat nå): Tusen takk og god tirsdagskveld til deg og valpen også 😊🐶 håper dere har hatt en fin dag 😊🐶 Takk det håper jeg dere også har 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene har en veldig fintirsdagskveld begge to.😊😊👨🦰👩🦰 Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra fint at dere koser dere sammen ja jeg også 😊😊❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er bra fint at dere koser dere sammen ja jeg også 😊😊❤️❤️ 😊 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har en veldig fintirsdagskveld begge to.😊😊👨🦰👩🦰 Og vi håper at du har det samme.♥️♥️ Glad dere koser dere 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at dere har en fintirsdagskveld.♥️♥️ Entern skrev (4 minutter siden): Tusen takk og god tirsdagskveld til deg og valpen også 😊🐶 håper dere har hatt en fin dag 😊🐶 Tusen❤️takk 😊 Vi har det bra og har hatt en kjempekoselig dag og kveld med besøk. Valpen har kost seg masse, for etterpå gikk vi en lang tur i over 1 time 🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Ingen kattepuser som vil være sammen med guttebror i kveld ? ☹️😻 Tuss på soverommet og Frida var på bordet og drakk vann og spiste knotter samt litt Latz så var det bort i Dokumenthylla og sove igjen ☹️☹️😻😻 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 19. mars Forfatter Del Skrevet 19. mars Entern skrev (4 minutter siden): 😊 Glad dere koser dere 😊😊☺️☺️ 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ingen kattepuser som vil være sammen med guttebror i kveld ? ☹️😻 Tuss på soverommet og Frida var på bordet og drakk vann og spiste knotter samt litt Latz så var det bort i Dokumenthylla og sove igjen ☹️☹️😻😻 Cassidy Tvillingene gir deg klemmer vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Entern skrev (6 minutter siden): 😊 Glad dere koser dere 😊😊☺️☺️ Cassidy Tvillingene håper at du også koser deg.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har det bra og har hatt en kjempekoselig dag og kveld med besøk. Valpen har kost seg masse, for etterpå gikk vi en lang tur i over 1 time 🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har kost dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ingen kattepuser som vil være sammen med guttebror i kveld ? ☹️😻 Tuss på soverommet og Frida var på bordet og drakk vann og spiste knotter samt litt Latz så var det bort i Dokumenthylla og sove igjen ☹️☹️😻😻 De er gamle vet du de må hvile mye 😻😻 men du får digital klem av meg 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Tusen❤️takk 😊 Vi har det bra og har hatt en kjempekoselig dag og kveld med besøk. Valpen har kost seg masse, for etterpå gikk vi en lang tur i over 1 time 🐶🥰 Så fint 😊🐶 da har dere hatt en fin dag begge to 😊🐶 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene håper at du også koser deg.♥️♥️ Det gjør jeg 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ingen kattepuser som vil være sammen med guttebror i kveld ? ☹️😻 Tuss på soverommet og Frida var på bordet og drakk vann og spiste knotter samt litt Latz så var det bort i Dokumenthylla og sove igjen ☹️☹️😻😻 Du har oss her på forumet da 😃😻😻🐶🥰 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker å høre at dere har kost dere.♥️♥️ Og vi håper at dere har kost dere i dag 💚💚🐶🥰 Entern skrev (1 minutt siden): Så fint 😊🐶 da har dere hatt en fin dag begge to 😊🐶 Ja etter masse styr så ble det veldig fint, og veldig ryddig og rent også 😅🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mars Del Skrevet 19. mars Entern skrev (5 minutter siden): Det gjør jeg 😊😊☺️☺️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå