Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker trådene som du starter.🥰🥰 Tusen takk 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (24 minutter siden): Så artig 🐶🤣 Eneste hunden jeg kjenner for tiden er den 11 år gamle fuglehunden til tante, hun (hunden altså) er snill som et lam men stokk dum 😆 men flink til å tigge mat da 😳😆 Cassidy Tvillingene synes at det høres ut som en koselig hund vi.🐶🐶🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): 🥰🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 time siden): 🐶😄 Valpen min og jeg hilser til alle,og spesiellt til @Maskinfører og kattene hans 😻😻 Hva slags rase er hunden din? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (4 minutter siden): Hva slags rase er hunden din? 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ah, jeg skippet noen sider og har sikkert oversett det. Border collie og husky er begge fine hunder, blanding høres veldig fin ut 🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig å prate i denne tråden her vi.🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 N-4K0 skrev (1 minutt siden): Ah, jeg skippet noen sider og har sikkert oversett det. Border collie og husky er begge fine hunder, blanding høres veldig fin ut 🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes også at det er fine hunder begge deler.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig å prate i denne tråden her vi.🥰🥰 Jeg skulle gi dere 🩵-like, og så har jeg brukt opp alle sammen 😬 Men jeg liker mld deres da og er veldig enig 🥰 Så skal like de med 🩵 i morgen når jeg får lov til å like ting igjen 😅 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Jeg skulle gi dere 🩵-like, og så har jeg brukt opp alle sammen 😬 Men jeg liker mld deres da og er veldig enig 🥰 Så skal like de med 🩵 i morgen når jeg får lov til å like ting igjen 😅 Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å bruke opp likes. Vi liker også veldig godt å prate med deg.🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet hvordan det er å bruke opp likes. Vi liker også veldig godt å prate med deg.🥰🥰 🥰 Jeg har likt mange ting i dag, og så har jeg vært ganske glad 😃 Og når man er glad så liker man mange ting veldig godt 😅 Ja, jeg liker godt å prate med dere også 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (21 minutter siden): 🥰 Jeg har likt mange ting i dag, og så har jeg vært ganske glad 😃 Og når man er glad så liker man mange ting veldig godt 😅 Ja, jeg liker godt å prate med dere også 🥰 Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre det.💖💖 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre det.💖💖 Det var godt å høre 🥰 Ønsker dere begge, og alle andre her, en god natt fra valpen min og meg 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (11 minutter siden): Det var godt å høre 🥰 Ønsker dere begge, og alle andre her, en god natt fra valpen min og meg 🐶🥰 Tusen Takk.🥰🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen din en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Trippelure skrev (53 minutter siden): Jeg skulle gi dere 🩵-like, og så har jeg brukt opp alle sammen 😬 Men jeg liker mld deres da og er veldig enig 🥰 Så skal like de med 🩵 i morgen når jeg får lov til å like ting igjen 😅 Husk neste gang bli litt gjerrig på like @Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (3 minutter siden): Husk neste gang bli litt gjerrig på like @Trippelure Du må gi samme advarsel til Cassidy Tvillingene også.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Du må gi samme advarsel til Cassidy Tvillingene også.😉😉 Gjør som onkel skrue hive liks opp i været å stup ned i liks ikke bruke liks før dere trykker vet det da nei dere trenger ikke gi meg liks da 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): Gjør som onkel skrue hive liks opp i været å stup ned i liks ikke bruke liks før dere trykker vet det da nei dere trenger ikke gi meg liks da Cassidy Tvillingene vet, men vi glemmer oss vet du.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. desember 2023 Del Skrevet 28. desember 2023 Dere @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) kan gi meg deres liks da…. Å da slipper dere bruke de opp….. kan gjøre det for dere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå