Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Gjør jobben nåå åååå kjøpe den nå , kan hende ikkke sikkert den går opp i prise husker dere de 2 viftene fikk billig på vinteren prisen gikk jo opp på sommeren da jeg gjorde en GOOD deal der da 👍

Cassidy Tvillingene lurer på om du vet hvilke butikker som har den?? For vi bestiller ikke fra nettet vet du.😊😊

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

👍👍👍👍👍

Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt :D Vurdere en sånn en også med tiden :) har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det :) 👍👍👍👍👍

 

El-høvel 18 V

 

 

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene tenker at nå kan du dra på fest i Hammerfest sammen med snekkerne, for det er dit snekkere drar på fest.🤣🤣🥰🥰

Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken :D :thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Arva gammalt hus vettu så da må man jo investere i litt nytt :D Vurdere en sånn en også med tiden :) har en på strøm men er så drit med ledninger den på Laftekurset der gikk ledningen var i 2006 Det :) 👍👍👍👍👍

 

El-høvel 18 V

 

 

 

Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken :D :thumbs::thumbs:

Ha ha ha ha :tease: det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

:thumbs::thumbs:

 

Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Hehe riktig det 😮 var på fest på Norefjell jeg da kjørte jeg ned ett menneske i akebakken det gikk heldigvis bra tenk deg 10 Fulle 17 åringer i den bakken :D :thumbs::thumbs:

Cassidy Tvillingene har opplevd å ha truffet på fulle 12-13 åringer i Bergen, og det er vondt og trist å se.:yes::yes:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (1 minutt siden):

Ha ha ha ha :tease: det beste er er meg null alkohol kan ikke røre alkohol eplepsien da 

Ja det var artig om hun som avviste meg i 2018 var en av dem vites ikke ;) :tease:   nei stemmer det føler sterkt med deg en forferdelig sygdom har hørt om den :( :( ❤️❤️

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (5 minutter siden):

Husk kjøpe lader å batteri får noen ganger e-poster fra sex til maskiner å diverse annet møkk

Øy Nils trenger ikke batteri har bajonettsag batteridrill og muttertrekker alt er nøye gjennomtenkt har 3 batterier til detta og 3 ladere roter bort ser du  ;) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...