Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (7 timer siden):

Tusen❤️takk, og det samme til dere, håper dere koser dere og har det bra 🍀☘️💚💚🐶🥰

 

MR SPEED skrev (6 timer siden):

Elsker dere ❤️❤️

Elsker deg ❤️❤️

 

Maskinfører skrev (4 timer siden):

Ja ønsker fin Mandag tilbake ❤️❤️

 

Entern skrev (27 minutter siden):

Jeg har sett den gode gamle nabokatten igjen et par ganger nå og, men været har vært litt kjipt for han stakkar 🥲 han er gammel og foretrekker nok å ha det trygt og lunt og varmt 😻

Cassidy Tvillingene ønsker dere en fin og god mandagskveld.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (17 minutter siden):

Du har sett den ja så koselig :D 😻 du får invitere han med deg inn :D 😻😻

Det kan jeg jo ikke gjøre da blir han helt forvirret stakkar 😿🙀😻 vi bor jo begge i blokk 😅😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (30 minutter siden):

Det kan jeg jo ikke gjøre da blir han helt forvirret stakkar 😿🙀😻 vi bor jo begge i blokk 😅😊

Det er vel ikke sikkert ?? Tuss var livredd for meg fram til den gangen han ikke kom seg unna var sperret på trappen og da satt jeg meg på huk og snakket rolig til han deretter koset vi igjen så løp han dagen etter spaserte han opp langs siden av meg og spiste maten på trappa etter 3 dager løftet jeg han opp og han slikket meg på nesa nå ligger han og sover ved siden av meg i sofan :D 😻 den svarte og hvite katten i gården er visst livredd så den får jeg nok aldri hilst på :( 😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Det er vel ikke sikkert ?? Tuss var livredd for meg fram til den gangen han ikke kom seg unna var sperret på trappen og da satt jeg meg på huk og snakket rolig til han deretter koset vi igjen så løp han dagen etter spaserte han opp langs siden av meg og spiste maten på trappa etter 3 dager løftet jeg han opp og han slikket meg på nesa nå ligger han og sover ved siden av meg i sofan :D 😻 den svarte og hvite katten i gården er visst livredd så den får jeg nok aldri hilst på :( 😻😻

Nei kan jo gå bra og, men eieren hans er en snill gammel dame og han venter alltid tålmodig utenfor oppgangen hennes😻😊

Så koselig med Tuss 😻

Trist den svarte og hvite katten er så redd da 😿😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Entern skrev (4 minutter siden):

Nei kan jo gå bra og, men eieren hans er en snill gammel dame og han venter alltid tålmodig utenfor oppgangen hennes😻😊

Så koselig med Tuss 😻

Trist den svarte og hvite katten er så redd da 😿😻

Kanskje han vil trives bedre hos deg :D 😻 ja det er koselig med Tuss :D ja det er det :( :( 😻😻

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Var en vil katt utta for her Mata den vær dag, den var liv redd med samme erta den litt, lokka litt å ga den mat da var søt da, mitt favoritt dyr er tiger ulv løve vildyra vet er farlige dyr liker villdyret i dyret 

Endret av MR SPEED
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...