leticia Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Da må man kose seg inne med varm kakao eller gløgg, og levende lys 🥰 Dropper nok de levende lysene, men får finne noe å kose meg med 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Ja det er det ☺️👍 Veldig glad @Maskinfører startet denne tråden 😊👍 Det er Cassidy Tvillingene også glade for.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Riktig GOOD natt til alle i tråden må slå av musikken å sove ikke lett da jo sove GOOD natt igjen 😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (2 minutter siden): Den er blanding mellom border collie og sibirsk husky 🐶 Høres ut som en pen hund 🐶😊 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Riktig GOOD natt til alle i tråden må slå av musikken å sove ikke lett da jo sove GOOD natt igjen 😃 Riktig god natt MR SPEED 😊 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Riktig GOOD natt til alle i tråden må slå av musikken å sove ikke lett da jo sove GOOD natt igjen 😃 God natta fra valpen min og meg @MR SPEED 🐶😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Høres ut som en pen hund 🐶😊 Ja alle syns han er veldig pen. Flere fremmede damer som har sagt; Å herreguuud det er den peneste valpen jeg har sett 🤣 Så jeg erter han med det da; Er du så peeeeen? 🤣 Jeg syns også han er veldig fin da 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja alle syns han er veldig pen. Flere fremmede damer som har sagt; Å herreguuud det er den peneste valpen jeg har sett 🤣 Så jeg erter han med det da; Er du så peeeeen? 🤣 Jeg syns også han er veldig fin da 🐶🥰 Så artig 🐶🤣 Eneste hunden jeg kjenner for tiden er den 11 år gamle fuglehunden til tante, hun (hunden altså) er snill som et lam men stokk dum 😆 men flink til å tigge mat da 😳😆 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så artig 🐶🤣 Eneste hunden jeg kjenner for tiden er den 11 år gamle fuglehunden til tante, hun (hunden altså) er snill som et lam men stokk dum 😆 men flink til å tigge mat da 😳😆 Valpen min er veldig smart, det kan bli et problem. Foreløpig er han veldig snill også da 🐶🥰 Det er best når de er snille og liker mat, trenger ikke å være så smart 😃 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, @Maskinfører er flink til å starte fine tråder.🥰🥰 Takk takk ja jeg er nok det 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (49 minutter siden): Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ Så flinke dere er 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (15 minutter siden): Ja det er det ☺️👍 Veldig glad @Maskinfører startet denne tråden 😊👍 Ja jeg også 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (17 minutter siden): Ja det er veldig koselig i skravletråden til @Maskinfører Ja den er det 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja den er det 🥰🥰 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Faen og grisk Tuss er gidder ikke å dele pleddet med meg en gang da får jeg ta meg meg det pleddet pappa hadde på seg når han sovnet inn noen vil sikkert si det er kvalmt og ekkelt men han var min far død som levende skal ikke si det til noen fremtidig kone men den elektriske stresslessstolen som står i stua sovnet han inn i han sa til pleieren at når han gikk bort skulle jeg ha med den stolen hjem 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (3 minutter siden): 🐶🥰 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Faen og grisk Tuss er gidder ikke å dele pleddet med meg en gang da får jeg ta meg meg det pleddet pappa hadde på seg når han sovnet inn noen vil sikkert si det er kvalmt og ekkelt men han var min far død som levende skal ikke si det til noen fremtidig kone men den elektriske stresslessstolen som står i stua sovnet han inn i han sa til pleieren at når han gikk bort skulle jeg ha med den stolen hjem Jeg syns ikke det er ekkelt, det høres fint ut ❤️ Mange folk i dag har et ganske unaturlig forhold til døden, man kan kanskje si at vi som samfunn har det også. Det er jo egentlig ikke noe rart eller ekkelt. Alle skal jo dø tilslutt uansett, akkurat som at alle har blitt født. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Maskinfører skrev (17 minutter siden): Takk takk ja jeg er nok det 🥰🥰 Maskinfører skrev (15 minutter siden): Så flinke dere er 🥰🥰 Cassidy Tvillingene liker trådene som du starter.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg syns ikke det er ekkelt, det høres fint ut ❤️ Mange folk i dag har et ganske unaturlig forhold til døden, man kan kanskje si at vi som samfunn har det også. Det er jo egentlig ikke noe rart eller ekkelt. Alle skal jo dø tilslutt uansett, akkurat som at alle har blitt født. Det er bra at du ikke syns det ❤️ nå har jeg mistet mine foreldre mor for 12 år siden da jeg var 23 år og pappa som 35 åring nei døden er jeg ikke redd for lenger det er en vakker og mystisk ting jeg så min far ingen dødsangst eller noe han bare sovnet inn med øynene oppe han lå med øynene igjen siste uka lurer på hva han så ja vi skal jo det ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (28 minutter siden): Riktig GOOD natt til alle i tråden må slå av musikken å sove ikke lett da jo sove GOOD natt igjen 😃 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vi @MR SPEED😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå