Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (23 minutter siden): Og så liker Cassidy Tvillingene godt hørespillene God Aften Mitt Navn Er Cox.🥰🥰 Den liker jeg også 😃 Det var godt med nattmat, og valpen fikk litt mat også. Blandet et kokt egg i tørrfôret hans, det liker han veldig godt 😋🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk det varmer og høre sende i retur ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Den liker jeg også 😃 Det var godt med nattmat, og valpen fikk litt mat også. Blandet et kokt egg i tørrfôret hans, det liker han veldig godt 😋🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er bra at han koste seg.🐶🐶🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at det er bra at han koste seg.🐶🐶🥰🥰 Ja nå ligger han her og smiler😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Ja nå ligger han her og smiler😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det høres søtt og koselig ut.🥰🥰🐶🐶 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ennå en 😀 🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): 🥰🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Og jeg ble veldig trøtt 🥱🤤😴 Klarer nesten ikke å holde øynene åpne. Så jeg må nok si god natta til dere natteranglere 🤪 God natta alle sammen, håper dere får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere, og at dere får en fin natt så lenge 🍀☘️💚💚😊😻😻🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Maskinfører skrev (3 minutter siden): 🥰🥰 Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Og jeg ble veldig trøtt 🥱🤤😴 Klarer nesten ikke å holde øynene åpne. Så jeg må nok si god natta til dere natteranglere 🤪 God natta alle sammen, håper dere får sove godt og drømme no' flott når dere legger dere, og at dere får en fin natt så lenge 🍀☘️💚💚😊😻😻🐶🥰 Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱 Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 💚💚🐶🥰 ♥️♥️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå