Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Enig Knut Gribb var en klassiker Ja digger Knut Gribb 🤩😋 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja digger Knut Gribb 🤩😋 Cassidy Tvillingene digger også Knut Gribb.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja digger Knut Gribb 🤩😋 Samma her 🤩😀 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja fint i Sande og Drammen Hehe...det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen 🤪😁 Neida, Drammen er fint det, og det har blitt enda finere de siste åra 😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Da er det nesten på tide å ta seg en tur igjen 🤪 Men det er fint oppi der du bor også! Det var i Nordland ikke sant? Jeg har gått beitetilsyn i Hattfjelldal ved Røssvatnet😃🐶🥰Veldig fint der, men myggen var helt sinnsyk 😵💫 Jeg bor noen timer unna Hattfjelldal, så da har du vært nærme jeg har vært der på noen helgeturer med speidern for mange år siden. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Hehe...det er bedre med en dram i timen enn en time i Drammen 🤪😁 Neida, Drammen er fint det, og det har blitt enda finere de siste åra 😊 Enig der ja det har det 😀😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Samma her 🤩😀 Cassidy Tvillingene liker også hørespillene om Philip Marlowe.😍😍🤩🤩 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars N-4K0 skrev (Akkurat nå): Jeg bor noen timer unna Hattfjelldal, så da har du vært nærme jeg har vært der på noen helgeturer med speidern for mange år siden. Tok toget til Mosjøen og hjem igjen fra Trofors, jeg har vært i Mo i Rana også 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker også hørespillene om Philip Marlowe.😍😍🤩🤩 Fine dem 😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Fine dem 😍😍🤩🤩 Ja det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Jeg må ha litt nattmat kjenner jeg 😋 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Ja det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg må ha litt nattmat kjenner jeg 😋 Cassidy Tvillingene ser den, vi er Nattmatgutten og Nattmatjenten vet du.😋😋😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Og så liker Cassidy Tvillingene godt hørespillene God Aften Mitt Navn Er Cox.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Og så liker Cassidy Tvillingene godt hørespillene God Aften Mitt Navn Er Cox.🥰🥰 Fine dem 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Det var morsomt de LØY Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Fine dem 🥰🥰 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Maskinfører skrev (10 minutter siden): Det er bra 🥰🥰 Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender dere våre tanker og klemmer.♥️♥️ Tusen takk det varmer og høre sende i retur ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå