MR SPEED Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars @Trippelure Jeger født gærn å fanga vil å gal 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei det var ikke noe koselig syntest synd på de ungene jeg så ja det er kjipt den klemmen hjalp veldig sender tilbake 🤗 tusen takk Frida og Tuss susser tilbake til deg og valpen 😊😻😻🐶🥰 Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Bra Bøker sammen med Bobsey Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene husker at de hørespillene gikk på radioen på lørdager da vi var barn. Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også Maskinfører skrev (2 minutter siden): ❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes ikke at de lager like bra hørespill på radio nå lengre. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at de lager like bra hørespill på radio nå lengre. Nei de gjør ikke det er nesten ikke noe bra på radion 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰 Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩 Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes ikke at det lages like bra hørespill på radio nå lengre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei de gjør ikke det er nesten ikke noe bra på radion Det er Cassidy Tvillingene helt enige.😊😊 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg godt, syns synd på de selv 😥❤️ Bare hyggelig og tusen❤️takk for klem og susser fra pusene 😊😻😻🐶🥰 Ja de leste jeg også, og Frøken Detektiv 🤩 Ja, jeg hørte også de på radioen da jeg var liten 😊🐶🥰 Ja det er synd på dem som holdes der på de ansattes bekostning og egeninteresse Norge verdens beste land med så mange dårlige foreldre noe er galt ett sted ❤️ selv takk ja må ha klemmer og susser fra dyra ❤️ 😊😻😻🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes ikke at de lager like bra hørespill på radio nå lengre. Helt enig 😊👍 MR SPEED skrev (4 minutter siden): @Trippelure Jeger født gærn å fanga vil å gal Hvor er det du er fra? @MR SPEED, er du fra Fredrikstad? 😎 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Det er Cassidy Tvillingene helt enige.😊😊 Det er bra 😊😊 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😊👍 Hvor er det du er fra? @MR SPEED, er du fra Fredrikstad? 😎 👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes ikke at de lager like bra hørespill på radio nå lengre. Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei de gjør ikke det er nesten ikke noe bra på radion Helt enig 🥳 Radio var bra før da jeg var liten. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra 😊😊 Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 🥳 Radio var bra før da jeg var liten. Cassidy Tvillingene pleier å høre på P1+ der sender de repriser av en del gamle radioprogrammer. Og de er mye bedre enn radioprogrammene som lages i dag. 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene pleier å høre på P1+ der sender de repriser av en del gamle radioprogrammer. Og de er mye bedre enn radioprogrammene som lages i dag. Ja på P1 er det fortsatt noe bra innimellom. Men jeg har egentlig slutta å høre på radio nå, orker ikke alt fjaset 😁 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg. Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja på P1 er det fortsatt noe bra innimellom. Men jeg har egentlig slutta å høre på radio nå, orker ikke alt fjaset 😁 Cassidy Tvillingene hører på radio stort sett hele døgnet vi.📻📻🎼🎼🎵🎵🎶🎶 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det synes Cassidy Tvillingene også.🥰🥰 Det er bra 🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Helt enig 🥳 Radio var bra før da jeg var liten. Enig Knut Gribb var en klassiker 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. mars Del Skrevet 18. mars N-4K0 skrev (1 minutt siden): Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg. Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009. Da er det nesten på tide å ta seg en tur igjen 🤪 Men det er fint oppi der du bor også! Det var i Nordland ikke sant? Jeg har gått beitetilsyn i Hattfjelldal ved Røssvatnet😃🐶🥰Veldig fint der, men myggen var helt sinnsyk 😵💫 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 18. mars Forfatter Del Skrevet 18. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Om det er noe bra på radio eller ikke kommer jo an på musikksmaken til hver enkelt. Jeg er enig i at det er mye skit på radio, men jeg syns også det er mye bra i dagens musikk som de spiller og som passer min smak best siden eldre musikk ikke fenger meg. Jeg har forresten vært i Drammen og Sande i Vestfold, Tripp, men det var som passasjer på en tur for snart 15 år siden, i 2009. Ja fint i Sande og Drammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå