Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Bor du i Fredrikstad ? Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. Cassidy Tvillingene vet at @MR SPEED bor i Gamlebyen i Fredrikstad. 1 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene.♥️♥️ Det er bra og høre ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det er bra og høre ❤️❤️ Det setter Cassidy Tvillingene stor pris på.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Nei, men @MR SPEED bor jo der eller var det Sarpsborg? Og han snakket om Gamlebyen, og det er i hvert fall Fredrikstad. Er veldig fint i Gamlebyen i Fredrikstad, kan anbefale alle å stikke innom der en tur om de er i nærheten. Går gratis ferge over Glomma fra sentrum 😉 Sjøl er jeg halvt østfolding da, men det er fra Skiptvet/Askim. Bor ikke der nå. @MR SPEED Ja vokste opp i Sarpsborg jeg ja i gamlebyen er det fint matet mye ender der sånn brygga minner litt om Tønsberg du er Østfolding ja 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene vet at @MR SPEED bor i Gamlebyen i Fredrikstad. Da er han heldig for der er det fint 🤩 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det setter Cassidy Tvillingene stor pris på.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene vet at @MR SPEED bor i Gamlebyen i Fredrikstad. Ja Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): @MR SPEED Ja vokste opp i Sarpsborg jeg ja i gamlebyen er det fint matet mye ender der sånn brygga minner litt om Tønsberg du er Østfolding ja Ble du sendt på barnehjem i Sarpsborg? Hva hette det der? Lillebroren min var på Tune barnehjem... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Da er han heldig for der er det fint 🤩 Cassidy Tvillingene har sett bilder der ifra, det er veldig fint der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sett bilder der ifra, det er veldig fint der.🥰🥰 Ja det er det 😃🐶🥰 Om dere skal til østlandet en gang må dere dra innom der og besøke @MR SPEED Det er ille bra i Fredrikstad 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Jeg besøker gjerne Speed hvis jeg skulle ende opp med å dra til Fredrikstad, hvorfor ikke benytte sjansen, særlig når man bor halve landet unna sånn som meg Maskin også, han er jo i samme landsdel, Tønsberg eller nord for det, var det ikke så? Endret 17. mars av N-4K0 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (9 minutter siden): Ble du sendt på barnehjem i Sarpsborg? Hva hette det der? Lillebroren min var på Tune barnehjem... Hørt om Tune dette lå på Kurland 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars N-4K0 skrev (3 minutter siden): Jeg besøker gjerne Speed hvis jeg skulle ende opp med å dra til Fredrikstad, hvorfor ikke benytte sjansen, særlig når man bor halve landet unna sånn som meg Maskin også, han er jo i samme landsdel, Tønsberg eller nord for det, var det ikke så? Da kan dere bygge LEGO sammen 😁 Østfold er veldig fint, det er Vestfold også forresten. Fine bøkeskoger i Vestfold 😍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Maskinfører skrev (9 minutter siden): Hørt om Tune dette lå på Kurland Det er vel omtrent samme dritten begge steder, ser de har pusset opp på Kurland nå. Lillebroren min fikk ikke gå på skole de 3 årene han bodde på Tune, det er omsorgssvikt i offentlig regi. Det er skolePLIKT i Norge, men altfor mange som bor på barnehjem får ikke skolegang. Kanskje det har endret seg nå, men ingen av ungene som bodde der med lillebroren min fikk skikkelig skolegang 🤔🤨 Endret 17. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Skal kose meg med prat og Stompa i Bakgrunn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ ♥️♥️ Trippelure skrev (11 minutter siden): Ja det er det 😃🐶🥰 Om dere skal til østlandet en gang må dere dra innom der og besøke @MR SPEED Det er ille bra i Fredrikstad Det må Cassidy Tvillingene vet du.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå