Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

MR SPEED skrev (10 minutter siden):

Er veldig trøtt nå GOOD nei cola ikke drikket drikket for mye cola syreoppstøtt👎

God natta @MR SPEED om du har tenkt til å legge deg så håper jeg at du får sove godt og drømme no' flott om Jordan Katie (eller hva hun het igjen...) 🍀☘️😃🐶🥰

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er delvis enig i plastkorkdiskusjonen. Det er for mye overformynderi fra Brüssel, ja, og den festede korktypen som er på Coca-Cola sine brustyper som produseres og selges i Norge er ikke så bra som den kunne vært, syns jeg.
Den typen som er på Farris, Solo og de norske brustypene Ringnes produserer, den syns jeg derimot er bra og har null problem med den.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (26 minutter siden):

Tusen❤️takk 😃 Og god søndagskveld til deg også, håper du har det bra og koser deg som alle oss andre her 🍀☘️🐶🥰 Er du ferdig med LEGO-byggingen? Og har du krystallbilder fra Minecraft?

Millennium Falcon er ferdig, skal få opp bildene snart. Skjermbilder av ametystgeoder har jeg ikke tatt enda, mest fordi sist jeg spilte var jeg oppe over bakken igjen for å hente mer stein til å fylle i mindre grotter og tunneler med og jeg bestemte meg for å grave ut stein jeg enda ikke har gravd ut fremfor å hente allerede utgravd stein, så slår jeg to fluer i én smekk :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (Akkurat nå):

Millennium Falcon er ferdig, skal få opp bildene snart. Skjermbilder av ametystgeoder har jeg ikke tatt enda, mest fordi sist jeg spilte var jeg oppe over bakken igjen for å hente mer stein til å fylle i mindre grotter og tunneler med og jeg bestemte meg for å grave ut stein jeg enda ikke har gravd ut fremfor å hente allerede utgravd stein, så slår jeg to fluer i én smekk :) 

Cassidy Tvillingene gleder oss til bilder.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (1 minutt siden):

Millennium Falcon er ferdig, skal få opp bildene snart. Skjermbilder av ametystgeoder har jeg ikke tatt enda, mest fordi sist jeg spilte var jeg oppe over bakken igjen for å hente mer stein til å fylle i mindre grotter og tunneler med og jeg bestemte meg for å grave ut stein jeg enda ikke har gravd ut fremfor å hente allerede utgravd stein, så slår jeg to fluer i én smekk :) 

Skjønner, jeg venter i spenning 😃 Og det sies at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😉🐶🥰

N-4K0 skrev (5 minutter siden):

Jeg er delvis enig i plastkorkdiskusjonen. Det er for mye overformynderi fra Brüssel, ja, og den festede korktypen som er på Coca-Cola sine brustyper som produseres og selges i Norge er ikke så bra som den kunne vært, syns jeg.
Den typen som er på Farris, Solo og de norske brustypene Ringnes produserer, den syns jeg derimot er bra og har null problem med den.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Skjønner, jeg venter i spenning 😃 Og det sies at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves 😉🐶🥰

:thumbs:

:thumbs::thumbs:

 

N-4K0 skrev (8 minutter siden):

Jeg er delvis enig i plastkorkdiskusjonen. Det er for mye overformynderi fra Brüssel, ja, og den festede korktypen som er på Coca-Cola sine brustyper som produseres og selges i Norge er ikke så bra som den kunne vært, syns jeg.
Den typen som er på Farris, Solo og de norske brustypene Ringnes produserer, den syns jeg derimot er bra og har null problem med den.

:thumbs::thumbs:

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Nei men noen trenger at man sier ifra ;) 😊😻😻🐶🥰😅

Ja det er jeg enig i, og det gjør jeg også. Men jeg gidder ikke å krangle heller. Det er hyggeligere å leke på lekeplassen og poste i chattetråden din 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (2 minutter siden):

Ja det er jeg enig i, og det gjør jeg også. Men jeg gidder ikke å krangle heller. Det er hyggeligere å leke på lekeplassen og poste i chattetråden din 😊😻😻🐶🥰

Det er bra :D ja det syns jeg også :D Lekeplassen :D 😊😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Det er bra :D ja det syns jeg også :D Lekeplassen :D 😊😻😻🐶🥰

Ja nå forsvinner jeg dit litt, for nå har jeg ikke postet der på en stund 😁 Håper du og pusekattene har det bra og koser dere 🍀☘️😃😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Ja nå forsvinner jeg dit litt, for nå har jeg ikke postet der på en stund 😁 Håper du og pusekattene har det bra og koser dere 🍀☘️😃😻😻🐶🥰

Ja du får kose deg der sånn :D jada vi har det bra mulig vi sovner snart så :D håper du og valpen har det bra også og koser dere 🍀☘️😃😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja du får kose deg der sånn :D jada vi har det bra mulig vi sovner snart så :D håper du og valpen har det bra også og koser dere 🍀☘️😃😻😻🐶🥰

Det er godt å høre at dere har det bra 😊 Vi har det bra, valpen sover litt nå og så skal vi ut en tur når han våkner 😁 Håper du får sove godt og drømme no' flott om du sovner, og at du får en fin dag på jobb i morgen 🍀☘️😃😻😻🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...