Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 (endret) Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰Den sangen på forrige side.🥰🥰 Endret 27. desember 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Valpen min har sovnet igjen 😴 🤭 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (4 minutter siden): Valpen min har sovnet igjen 😴 🤭 Du må ønske valpen Godnatt fra Cassidy Tvillingene.🐶🐶🥰🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 EVERYDAY av buddy holly 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (Akkurat nå): EVERYDAY av buddy holly Jeg digger Buddy Holly med sangen Early in the morning 🥰 Veldig bra kordamer, yeah yeah yeah 🤩 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Du må ønske valpen Godnatt fra Cassidy Tvillingene.🐶🐶🥰🥰 Det skal jeg gjøre når han har våknet igjen 🤣🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (2 minutter siden): EVERYDAY av buddy holly Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg digger Buddy Holly med sangen Early in the morning 🥰 Veldig bra kordamer, yeah yeah yeah 🤩 Cassidy Tvillingene digger også Buddy Holly.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skal jeg gjøre når han har våknet igjen 🤣🥰 🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (13 minutter siden): Valpen min har sovnet igjen 😴 🤭 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Du må ønske valpen Godnatt fra Cassidy Tvillingene.🐶🐶🥰🥰 Trippelure skrev (1 minutt siden): Det skal jeg gjøre når han har våknet igjen 🤣🥰 Verdens koseligste samtale ☺️😊🐶❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Verdens koseligste samtale ☺️😊🐶❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige.🐶🐶💖💖 1 Lenke til kommentar
leticia Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Skikkelig snøstorm her ute nå 😬 Det kan bli en vindfull natt ❄️🌪️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Verdens koseligste samtale ☺️😊🐶❤️ Ja det er veldig koselig i skravletråden til @Maskinfører 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (10 minutter siden): Valpen min har sovnet igjen 😴 🤭 Hva type hund har du https://hundeblogg.com/topp-10-farligste-hunder-i-2022/ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Cassidy Tvillingene kan bekrefte at det snør her i Bergen også nå i natt.❄️❄️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er helt enige.🐶🐶💖💖 Trippelure skrev (Akkurat nå): Ja det er veldig koselig i skravletråden til @Maskinfører Ja det er det ☺️👍 Veldig glad @Maskinfører startet denne tråden 😊👍 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 leticia skrev (Akkurat nå): Skikkelig snøstorm her ute nå 😬 Det kan bli en vindfull natt ❄️🌪️ Da må man kose seg inne med varm kakao eller gløgg, og levende lys 🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 leticia skrev (1 minutt siden): Skikkelig snøstorm her ute nå 😬 Det kan bli en vindfull natt ❄️🌪️ Oisann 😮 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (Akkurat nå): Da må man kose seg inne med varm kakao eller gløgg, og levende lys 🥰 Jaaaa det er koselig 🥰 jeg har alltid likt å sitte innendørs å høre på vinden 😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja det er veldig koselig i skravletråden til @Maskinfører Cassidy Tvillingene er helt enige, @Maskinfører er flink til å starte fine tråder.🥰🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. desember 2023 Del Skrevet 27. desember 2023 MR SPEED skrev (1 minutt siden): Hva type hund har du https://hundeblogg.com/topp-10-farligste-hunder-i-2022/ Den er blanding mellom border collie og sibirsk husky 🐶 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå