Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene har aldri hatt juletre som tradisjon hos oss. Vi hadde bare julekrybbe da vi var barn. Har dere julkrybbe nå da? Altså til jul da, ikke NÅ-nå 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja da, han har hatt navn siden dagen etter at han ble født og jeg holdt han i hendene mine for første gang 🥰 Han heter Alfred 😁 Du och jäg Alfred, du och jäg 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er et flott navn, vi husker at vi så på en tv serie som het Aidensfield da vi var barn. Og der var det en gammels sleip fyr som het Greengrass han hadde også en hund som het Alfred.😉😉 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (35 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Har dere julkrybbe nå da? Altså til jul da, ikke NÅ-nå 😁 Nei dessverre, Cassidy Tvillingene sluttet å ta frem julekrybben da vi var sånn 11 år gamle. Så den er nok forsvunnet nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er et flott navn, vi husker at vi så på en tv serie som het Aidensfield da vi var barn. Og der var det en gammels sleip fyr som het Greengrass han hadde også en hund som het Alfred.😉😉 🤣 Ja han er litt oppkalt etter bikkja til Greengrass også 😜 jeg digger Med Hjartet På Rette Staden som serien heter på Norsk. Den går fortsatt hver ukedag på morran på NRK og dere kan se på det pånett-tv også 😉 Veldig koselig serie med masse bra musikk 🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): 🤣 Ja han er litt oppkalt etter bikkja til Greengrass også 😜 jeg digger Med Hjartet På Rette Staden som serien heter på Norsk. Den går fortsatt hver ukedag på morran på NRK og dere kan se på det pånett-tv også 😉 Veldig koselig serie med masse bra musikk 🐶🥰 Ja Cassidy Tvillingene så mye på Med Hjartet På Rette staden da vi var 11-12 år, vi husker godt at det var mye bra 60-tallsmusikk i den serien.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene husker at de brukte den gamle Buddy Holly sangen Heartbeat som kjenningsmelodi i den serien.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene så mye på Med Hjartet På Rette staden da vi var 11-12 år, vi husker godt at det var mye bra 60-tallsmusikk i den serien.♥️♥️ Her kan dere fortsette å se... https://tv.nrk.no/serie/med-hjartet-paa-rette-staden/sesong/1/episode/2/avspiller Alle sesongene og episodene er tilgjengelige tror jeg 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (Akkurat nå): Her kan dere fortsette å se... https://tv.nrk.no/serie/med-hjartet-paa-rette-staden/sesong/1/episode/2/avspiller Alle sesongene og episodene er tilgjengelige tror jeg 😍 Cassidy Tvillingene må sjekke det ut.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene husker at de brukte den gamle Buddy Holly sangen Heartbeat som kjenningsmelodi i den serien.♥️♥️ Serien heter Heartbeat på Engelsk og den foregår i landsbyen Aidensfield 😉 Jeg er stor fan av den serien, I LØØØØØØV IT 😁🥰 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Hei @Maskinfører er du fortsatt våken? Fikk du med deg hva valpen het? 🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene må sjekke det ut.♥️♥️ Dere fant sikkert ut av det selv, men her er den riktige oversikten 😊 https://tv.nrk.no/serie/med-hjartet-paa-rette-staden/sesong/1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Nei nå sovner jeg her, god natta alle sammen 🍀☘️🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (27 minutter siden): Hei @Maskinfører er du fortsatt våken? Fikk du med deg hva valpen het? 🐶🥰 Ja er våken drømte meg bort på Youtube 🐶😻🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars (endret) Trippelure skrev (31 minutter siden): Hei @Maskinfører er du fortsatt våken? Fikk du med deg hva valpen het? 🐶🥰 Alfred ja fint navn et akkurat som hunden Claude Jeremiah Greengrass 🐶🥰 Endret 17. mars av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja er våken drømte meg bort på Youtube 🐶😻🥰 😉 God natta og sov godt når du legger deg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (40 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars (endret) Trippelure skrev (1 minutt siden): 😉 God natta og sov godt når du legger deg 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Ja samme til dere 🍀☘️😊😻😻🐶🥰 Endret 17. mars av Maskinfører 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå