Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Tusen Takk, det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre at du tenker på oss.♥️♥️ Samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (1 minutt siden): Hallo godt folk, har dere sovna helt? 🤪🐶🥰 Skulle ikke du ut med valpen ??? 🐶😻🥰 vi har varma tråden for deg Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (2 minutter siden): Hallo godt folk, har dere sovna helt? 🤪🐶🥰 Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne vi.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Samma her ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å høre det.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Artig og kjøre Toyotan i kveld uten lysende motorlampe blir støtdemperskifte bak i påska da Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene liker å høre det.♥️♥️ Samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Skulle ikke du ut med valpen ??? 🐶😻🥰 vi har varma tråden for deg Joda, har vært ute med han allerede 😊 Vi gikk kveldstur en halvtime tidligere i kveld. Siste turen ut er bare en runde rundt kvartalet, det tar 5-10min avhengig av hvor mye han skal snuse rundt. Hvis vi går lengre blir han så gira at et er raptus rundt i stua i en halvtime/time, og det orker ikke jeg 😁🐶🥰 han får ca 4turer i døgnet. 1 time på morran, 1/2 time på dagen, 1/2 time på kvelden og en kjapp runde før det er natta. Hvis vi f.eks er ute på langtur i skogen så hender det vi dropper kveldstur. Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene er fortsatt våkne vi.😉😉 🤪👍 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Joda, har vært ute med han allerede 😊 Vi gikk kveldstur en halvtime tidligere i kveld. Siste turen ut er bare en runde rundt kvartalet, det tar 5-10min avhengig av hvor mye han skal snuse rundt. Hvis vi går lengre blir han så gira at et er raptus rundt i stua i en halvtime/time, og det orker ikke jeg 😁🐶🥰 han får ca 4turer i døgnet. 1 time på morran, 1/2 time på dagen, 1/2 time på kvelden og en kjapp runde før det er natta. Hvis vi f.eks er ute på langtur i skogen så hender det vi dropper kveldstur. 🤪👍 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Samme her ❤️❤️ Det setter Cassidy Tvillingene pris på å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (23 minutter siden): Joda, har vært ute med han allerede 😊 Vi gikk kveldstur en halvtime tidligere i kveld. Siste turen ut er bare en runde rundt kvartalet, det tar 5-10min avhengig av hvor mye han skal snuse rundt. Hvis vi går lengre blir han så gira at et er raptus rundt i stua i en halvtime/time, og det orker ikke jeg 😁🐶🥰 han får ca 4turer i døgnet. 1 time på morran, 1/2 time på dagen, 1/2 time på kvelden og en kjapp runde før det er natta. Hvis vi f.eks er ute på langtur i skogen så hender det vi dropper kveldstur. 🤪👍 Ja men det er jo koselig da 🐶 hehe ja de snuser mye akkurat som meg bare på en annen måte 🐶 nei raptuser er ikke noe særlig er ikke noe sånt her hos meg men i 2008 bør Frida og søsknene var 3 år var det mye raptuser de klatret i juletreet så det rista 😻 ja da er de som regel utslitt etter skogstur 😊🐶🐶😻😻😍😍🥰🥰 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det setter Cassidy Tvillingene pris på å høre.♥️♥️ Ja samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Ja men det er jo koselig da 🐶 hehe ja de snuser mye akkurat som meg bare på en annen måte 🐶 nei raptuser er ikke noe særlig er ikke noe sånt her hos meg men i 2008 bør Frida og søsknene var 3 år var det mye raptuser de klatret i juletreet så det rista 😻 ja da er de som regel utslitt etter skogstur 😊🐶🐶😻😻😍😍🥰🥰 Hehe, ja det tar litt tid før de blir "voksne" og roer seg 😅 Jeg droppet juletre i år, orket ikke alt styret med valp og juletre. Vi får se til jula som kommer 😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (4 minutter siden): Hehe, ja det tar litt tid før de blir "voksne" og roer seg 😅 Jeg droppet juletre i år, orket ikke alt styret med valp og juletre. Vi får se til jula som kommer 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene har aldri juletre om julen vi. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars (endret) Det har vært flere år jeg ikke har hatt et skikkelig juletre, men heller har laget et vegg-tre med LED-lys lenker og blu/white-tack. Det er faktisk ganske kult 😉 Endret 17. mars av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (7 minutter siden): Det har vært flere år jeg ikke har hatt et skikkelig juletre, men heller har laget et vegg-tre med LED-lys lenker og blu/white-tack. Det er faktisk ganske kult 😉 Cassidy Tvillingene har aldri hatt juletre som tradisjon hos oss. Vi hadde bare julekrybbe da vi var barn. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 17. mars Forfatter Del Skrevet 17. mars Trippelure skrev (16 minutter siden): Hehe, ja det tar litt tid før de blir "voksne" og roer seg 😅 Jeg droppet juletre i år, orket ikke alt styret med valp og juletre. Vi får se til jula som kommer 😊🐶🥰 Nei det forstår jeg har ikke hatt juletre siden 2009 så vet åssen det er ja du får det 🐶😻😻 valpen fått no navn da ? 🐶🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Cassidy Tvillingene ser at det fortsatt er aktivitet her inne i natt.😉😉 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. mars Del Skrevet 17. mars Ja da, han har hatt navn siden dagen etter at han ble født og jeg holdt han i hendene mine for første gang 🥰 Han heter Alfred 😁 Du och jäg Alfred, du och jäg 😃🐶🥰 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå