Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (1 minutt siden): https://www.tv2.no/sport/vintersport/tandrevold-i-tarer-jeg-har-lyst-til-a-bli-som-dem/16543152/ Cassidy Tvillingene følger ikke så mye med på vintersport.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene følger ikke så mye med på vintersport.😊😊 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/P4W46p/de-intetsigendes-demokrati 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (6 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/P4W46p/de-intetsigendes-demokrati Cassidy Tvillingene følger ikke så mye med på politikk heller.😊😊 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Og når du ligger der etter et liv i skam Og ber på dine knær for å komme opp til ham Vil du kanskje forstå at du har gått for langt Og at i helvete er det trangt 🤪😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Jeg veit ikke hva jeg venter på men jeg veit jeg venter Jeg veit ikke hva jeg tenker på men jeg trur jeg tenker Jeg veit ikke hva jeg gjør før jeg har gjort det Jeg veit ikke hva jeg har før det er borte 🥰 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Hun er vakker som en engel Tynn som en stengel Hun minner om prinsessen på erten Hun sier jeg er skitten Og hun mister appetitten Når jeg sier at hun er snerten Skulle ønske hun var min Hun er nitroglyserin Og hun fyller meg med smerte Det var jeg som var en tulling Det var jeg som var en dust Og det var hun som slapp den siste fjerten 😜 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Tusen Takk, det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (2 timer siden): Nice 🐶😁 Tusen❤️takk, det ble en fin tur og valpen var hoppende glad 😂🐶🥰 Det er bra ❤️❤️😂🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Takk i like måte ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (1 minutt siden): Takk i like måte ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre forumvenner.♥️♥️ Ja samma her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samma her ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og klemmer til dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Tusen takk det varmer ❤️❤️ Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Bare Hyggelig, Cassidy Tvillingene tenker mye på dere.♥️♥️ Tusen takk tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå