Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er koselig her inne nå i natt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er koselig her inne nå i natt.♥️♥️ Ja det er det ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja det er det ❤️❤️ Cassidy Tvillingene liker å småprate sånn om natten.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene liker å småprate sånn om natten.♥️♥️ Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (9 timer siden): Ja det blir gjerne sånn det er bra hehe hva med om han ikke ryddet sjøl ? hehe ja de gjør nok det de forstår mye det er bra at han skammet seg da så lærer han til neste gang noe vi håper det ikke blir ? 🐶🥰 Ja, det kan hende at det var det han trodde han holdt på meg da han endevendte gangen 😂 Nei, jeg var en tur i butikken i går og da oppførte han seg eksemplarisk, så regner med at dette var et engangstilfelle 🤞😁🐶🥰 God morgen alle sammen på forumet! Håper alle har det bra og får en fortreffelig lørdag 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (5 timer siden): Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tusen takk det varmer tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (7 timer siden): Ja, det kan hende at det var det han trodde han holdt på meg da han endevendte gangen 😂 Nei, jeg var en tur i butikken i går og da oppførte han seg eksemplarisk, så regner med at dette var et engangstilfelle 🤞😁🐶🥰 God morgen alle sammen på forumet! Håper alle har det bra og får en fortreffelig lørdag 🍀☘️🐶🥰 Ja det kan jo hende ikke noe særlig og endevende gangen det er jo bra da at han oppførte seg eksemplarisk ja vi får håpe at det var ett engangstilfelle God ettermiddag tilbake håper du og valpen får en fin dag 🐶🐶😻😻🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars God lørdag og helg til dere fine folk 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Tenker mye @Maskinfører men sier ikke noe da kommer oxo mange andre tanker på trykk tenkte STAR buks eller Åsen det skrives 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars Å faen jeg som trodde våren var kommet også snør det faen meg Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 16. mars Forfatter Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (21 minutter siden): Tenker mye @Maskinfører men sier ikke noe da kommer oxo mange andre tanker på trykk tenkte STAR buks eller Åsen det skrives Ja det pleier som regel og gjøre det Starbucks har mye godt Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Det kom snø her i natt også og nå snør det igjen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars N-4K0 skrev (4 minutter siden): Det kom snø her i natt også og nå snør det igjen Snødde her i sted ❤️liker du ikke snø Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars N-4K0 skrev (17 minutter siden): Det kom snø her i natt også og nå snør det igjen Her har det snødd i hele dag og blåst kraftig 🌬️💨🌨️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars MR SPEED skrev (18 minutter siden): Snødde her i sted ❤️liker du ikke snø Det er ikke så mye snø og da er det greit nok, men jeg er ikke noe fan av snø, nei. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars @SprengeMobil https://www.loudersound.com/features/every-metallica-instrumental-ranked-from-worst-to-best Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Maskinfører skrev (2 timer siden): Ja det kan jo hende ikke noe særlig og endevende gangen det er jo bra da at han oppførte seg eksemplarisk ja vi får håpe at det var ett engangstilfelle God ettermiddag tilbake håper du og valpen får en fin dag 🐶🐶😻😻🥰🥰 N-4K0 skrev (1 time siden): God lørdag og helg til dere fine folk Tusen❤️takk begge to, håper dere har det bra og koser dere på lørdsgskvelden 🍀☘️🐶🥰 Ja satser på at valpen er snill nå 🤞😁 Hehe valpen min digger snø, så han ble kjempeglad da vi var ute i snøstormen i stad 🤣🤣🤣🐶🥰 Nå skal vi straks ut en tur til 😃 det ble jo veldig fint og hvitt ute syns jeg da... 😍 4 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. mars Del Skrevet 16. mars Trippelure skrev (3 minutter siden): Tusen❤️takk begge to, håper dere har det bra og koser dere på lørdsgskvelden 🍀☘️🐶🥰 Ja satser på at valpen er snill nå 🤞😁 Hehe valpen min digger snø, så han ble kjempeglad da vi var ute i snøstormen i stad 🤣🤣🤣🐶🥰 Nå skal vi straks ut en tur til 😃 det ble jo veldig fint og hvitt ute syns jeg da... 😍 Så fint at valpen liker snøværet 😊🐶❤️ 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå