Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Trippelure skrev (6 minutter siden):

Forresten, jeg har lurt en stund på profilbildet ditt også. Hva er det, hvor er det fra? Føler jeg kan spørre nå siden du spurte om mitt i går

Det var noe jeg bare laget tilfeldig i et program med 3D figurer. Er noen år siden, husker ikke helt hva program 🙂 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trippelure skrev (27 minutter siden):

Ja, det var tilfredsstillende å ta han på den 😁 Huff, folk gikk jo helt av skaftet, massehysteri syns nå jeg. Menmen, vi er forhåpentligvis forbi det greiene der nå. Selvom jeg er litt bekymret for at WHO skal ha overnasjonal bestemmelsesrett i tilfelle det skjer noe lignende. Jeg er generellt motstander av tvang for friske og lovlydige borgere! 

Ja det var det 😀 ja de gikk av skaftene ja jeg er også bekymret for at de skal overlate alt til WHO demokrati kaller de det visst nok jeg er også imot tvang og sånt også ☹️ 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (19 minutter siden):

Ja det var det 😀 ja de gikk av skaftene ja jeg er også bekymret for at de skal overlate alt til WHO demokrati kaller de det visst nok jeg er også imot tvang og sånt også ☹️ 

Jo lengre vekk fra folket og velgerne, jo mindre demokrati er det. Føles ut som om de som sitter på toppen og styrer syns demokrati er greit så lenge folk gjør som de vil. Når folket mener noe annet enn de på toppen vet vi plutselig ikke vårt eget beste. Det er noe tull syns jeg, men makt korrumperer når folk blir sittende for lenge med den. Derfor syns jeg f.eks. ingen skulle fått lov til å sitte mer enn 2-3 perioder på stortinget 😁

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (30 minutter siden):

Har dere anbefaling av noe å ha på? Eller spiser dere de uten noe på 🙂 

Masse meierismør 😋 Jeg liker best noe godt syltetøy på. Mange liker å ha reker og majones på da, det er en klassiker. Ellers får du bare prøve deg frem med det pålegget du liker å spise til vanlig. Spiralloff er også digg å ha til maten om du spiser suppe eller gryte o.l. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

Jo lengre vekk fra folket og velgerne, jo mindre demokrati er det. Føles ut som om de som sitter på toppen og styrer syns demokrati er greit så lenge folk gjør som de vil. Når folket mener noe annet enn de på toppen vet vi plutselig ikke vårt eget beste. Det er noe tull syns jeg, men makt korrumperer når folk blir sittende for lenge med den. Derfor syns jeg f.eks. ingen skulle fått lov til å sitte mer enn 2-3 perioder på stortinget 😁

Det er rett og slett aldri feil 😀 burde hatt direkte demokrati som sveits nei vet ikke det sammensurium som forrige statsminister kalte oss da er du jeg min kjære av av samme oppfatning ref 2 perioder 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Det er rett og slett aldri feil 😀 burde hatt direkte demokrati som sveits nei vet ikke det sammensurium som forrige statsminister kalte oss da er du jeg min kjære av av samme oppfatning ref 2 perioder 😀

Jeg er stolt av å være et sammensurium som tenker selv og tar avgjørelser utifra det og ikke bare gjør som jeg får beskjed om :grin: men jeg forstår også godt at det er vanskelig for folk å vite hva de skal tro og gjøre her i verden, når det er så massivt press som det vi så under korona-greiene. Jeg syns dog det er ganske drøyt av en statsminister å kalle deler av befolkningen for et sammensurium. Bare fordi de setter spørsmålstegn ved ting og vil ha mer og bedre informasjon, og ikke bare blindt stoler på politikerne og legemiddelindustrien. 

Enig i at den sveitsiske modellen er mer demokratisk enn den norske. Har ønsket meg noe ala det de har i Sveits siden jeg var i tenårene og begynnte å bry meg om politikk 😊👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere fikk en fin tur.🥰🥰🐶🐶

Tusen❤️takk ❤️❤️🐶🥰 Vi hadde en fin tur, går bare en liten 10 minutters runde før vi skal legge oss. Hvis vi går lengre så bir valpen overstimulert og får raptus halve natta 😅 Vi pleier å gå lang tur i en times tid på morran. Så går vi en halvtime på dagen, enda en på kvelden, og så en kort tisserunde rundt "kvartalet" før vi skal sove. Hvis vi skal på gården eller være ute i skogen i mange timer, går vi bare en kort runde på morran 🐶🥰

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg er stolt av å være et sammensurium som tenker selv og tar avgjørelser utifra det og ikke bare gjør som jeg får beskjed om :grin: men jeg forstår også godt at det er vanskelig for folk å vite hva de skal tro og gjøre her i verden, når det er så massivt press som det vi så under korona-greiene. Jeg syns dog det er ganske drøyt av en statsminister å kalle deler av befolkningen for et sammensurium. Bare fordi de setter spørsmålstegn ved ting og vil ha mer og bedre informasjon, og ikke bare blindt stoler på politikerne og legemiddelindustrien. 

Enig i at den sveitsiske modellen er mer demokratisk enn den norske. Har ønsket meg noe ala det de har i Sveits siden jeg var i tenårene og begynnte å bry meg om politikk 😊👍

Ja jeg også 😀 ja sånn er jeg også 😀 ja mange har problemer med å ta egne valg (redde for å skille seg ut og sånn) ja fikk aldri den sykdommen jeg gjorde jo aldri som jeg fikk beskjed om 😉 ja det er ganske drøyt at kakemons tørr  å si det spessielt etter alt hun og mannen har bedrevet stoler ikke på noen av de ja den sveitsiske modellen er den beste Har vært innom AP SP Høyre FrP nå er det Konservativt (PDK) som gjelder 😀👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja jeg også 😀 ja sånn er jeg også 😀 ja mange har problemer med å ta egne valg (redde for å skille seg ut og sånn) ja fikk aldri den sykdommen jeg gjorde jo aldri som jeg fikk beskjed om 😉 ja det er ganske drøyt at kakemons tørr  å si det spessielt etter alt hun og mannen har bedrevet stoler ikke på noen av de ja den sveitsiske modellen er den beste Har vært innom AP SP Høyre FrP nå er det Konservativt (PDK) som gjelder 😀👍

Jeg klarte ikke å tro på det helt fra starten. Men når jeg så at politikerne selv ikke brydde seg om de restriksjonene de mente at folket skulle følge, ble jeg sikker på at det var mest tull. Og når ting ikke kan diskuteres, og alternative og kritiske stemmer blir så til de grader sablet ned, blir jeg sikker på at detver noe rart, sånn har jeg vært siden jeg var liten 😁  Jeg ble smittet av korona og ble ganske syk. Men det ble kameraten min også, som hadde tatt vaksine 2 måneder før, så det var jo omtrent det samme. Jeg tror at jeg ble ganske syk fordi jeg måtte sitte i "koronafengsel" som jeg kalte det. Fikk jo ikke lov å gå ut på tur og det blir man jo bare sykere av, sånn er i hvert fall kroppen min. Jeg har droppet å stemme i flere år, eller stemmer blankt ved stortingsvalg. Har stemt på lokale lister ved kommunevalg. I fjor stemte jeg også Konservativt til kommunevalget, av den enkle grunn at de vil granske koronahånteringen. Det er noe muffens med at de andre partiene ikke vil det, og at hånderingen og informasjonen Erna-regjeringen hadde som grunnlag skal være hemmeligstemplet i 60 år. Det er bare ikke riktig ved så alvorlige sammfunnshendelser.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 minutter siden):

Jeg klarte ikke å tro på det helt fra starten. Men når jeg så at politikerne selv ikke brydde seg om de restriksjonene de mente at folket skulle følge, ble jeg sikker på at det var mest tull. Og når ting ikke kan diskuteres, og alternative og kritiske stemmer blir så til de grader sablet ned, blir jeg sikker på at detver noe rart, sånn har jeg vært siden jeg var liten 😁  Jeg ble smittet av korona og ble ganske syk. Men det ble kameraten min også, som hadde tatt vaksine 2 måneder før, så det var jo omtrent det samme. Jeg tror at jeg ble ganske syk fordi jeg måtte sitte i "koronafengsel" som jeg kalte det. Fikk jo ikke lov å gå ut på tur og det blir man jo bare sykere av, sånn er i hvert fall kroppen min. Jeg har droppet å stemme i flere år, eller stemmer blankt ved stortingsvalg. Har stemt på lokale lister ved kommunevalg. I fjor stemte jeg også Konservativt til kommunevalget, av den enkle grunn at de vil granske koronahånteringen. Det er noe muffens med at de andre partiene ikke vil det, og at hånderingen og informasjonen Erna-regjeringen hadde som grunnlag skal være hemmeligstemplet i 60 år. Det er bare ikke riktig ved så alvorlige sammfunnshendelser.

Jeg er vokst opp under offentlig U-omsorg så jeg har alltid visst ting noe rart var det fra begynnelsen så hele greia var nok noe som ble dyrka i ett laboratorium som slapp ut sikkert ved ett uhell vi har hørt om dette siden 2000-Tallet klokken 22:15 12 Mars 2020 ga jeg pappa en klem før jeg gikk ut døra og da jeg dro dagen etter var dørene stengt og ikke visste jeg at det skulle gå 1-2 år før jeg så Pappa igjen kritiske stemmer er viktig uansett hvem sak det gjaldt/gjelder jeg ble aldri smittet ikke brukte jeg munnbleie heller ja får man kunne gå tur blir man sykere jeg syns du skal fortsette og stemme Konservativt hver stemme teller pappa spurte hvem parti vi skulle stemme på sa konservativt noe vi stemte ved valg til han gikk bort trist at ikke flere stemmer dette partiet dette bør granskes bare det at noe må hemmeligshetsstempling tyder jo på noe muffens nei det er ikke riktig ☹️😀👍

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Delvis skrev (25 minutter siden):

Det er nok sikkert best 🙂 Var oppe i vannene og fisket før, men har liksom kommet vekk fra det av forskjellige grunner ..

Ja er det bruker pappas gamle Fluestang fra 1970 tallet 😀 ja du må begynne og fiske igjen er gøy fisker på Holmfoss jeg 😀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (33 minutter siden):

Tusen❤️takk ❤️❤️🐶🥰 Vi hadde en fin tur, går bare en liten 10 minutters runde før vi skal legge oss. Hvis vi går lengre så bir valpen overstimulert og får raptus halve natta 😅 Vi pleier å gå lang tur i en times tid på morran. Så går vi en halvtime på dagen, enda en på kvelden, og så en kort tisserunde rundt "kvartalet" før vi skal sove. Hvis vi skal på gården eller være ute i skogen i mange timer, går vi bare en kort runde på morran 🐶🥰

Cassidy Tvillingene ønsker deg og valpen en Godnatt, når dere skal legge dere vår gode venn @Trippelure😴😴💤💤🥱🥱

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...